Gå til innhold

Liker en fyr, men ikke stormforelsket

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er en fyr jeg har kjent i flere år og vi har for så vidt alltid hatt en liten flørt med hverandre. Jeg synes dette er en kjempefinn mann og jeg har alltid hatt veldig sansen for han. Jeg har alltid tenkt at han er drømmemannen, og nå har han innrømmet det at han liker meg og gjerne vil vi skal henge sammen og se hvor det går. Jeg har aldri vært skikkelig forelsket før, og frykter at jeg ikke blir det i han her heller, men skulle så syykt ønske at jeg kan bli det. Skal jeg gi det en sjanse, kan forelskelse vokse fram etter hvert? Eller burde jeg hatt sterkere følelser allerede? 

Anonymkode: a80d5...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tar tid for meg. Kanskje det er slik for deg og?

Anonymkode: d367b...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått følelser på flere år så er det store sjanser for at de aldri kommer. 

Anonymkode: 9b9ab...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde å bli stormforelsket inen mann som jeg i starten «visste» at jeg aldri kunne bli forelsket i og aldri kom til å orke å kysse en gang. Selv om jeg likte ham veldig godt og syntes han var en veldig bra fyr. Utrolig nok ble jeg forelsket likevel, etter mer enn ett år, og da noe så SINNSYKT. Kunne ikke få nok av ham, skulle gjerne ha blitt sydd fast i skjorta hans så jeg kunne henge inntil ham helew dagen. Vi har nå vært samboere i tre år, og fremdeles kan jeg kjenne varme bølger av kjærlighet og forelskelse bare jeg sitter ved siden av ham i sofaen, og jeg tenner på ham som jeg nesten ikke har tent på noen andre før. 

Anonymkode: fdcb3...7db

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet vokser fram over tid, og det er den som er viktig, ikke en forelskelse. JA, gi det en sjanse!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...