Gå til innhold

Liker hun meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Deler arbeidsplass med flere andre bedrifter, felles kantine og sånn. For noen måneder siden startet det en ny jente i en annen bedrift som vi har litt samarbeid med når det kommer til IT-systemer og innkjøp. Hun er jo hyggelig mot alle, men jeg tror jeg kanskje fanger opp at hun er litt hyggeligere mot meg. I kantina når det er ledig vedsiden av meg setter hun seg alltid vedsiden av meg og blir med på samtaler som jeg har med mine kollegaer, noe det ikke virker som hun gjør i like stor grad når hun sitter med andre kollegaer av meg. 

For litt siden kom hun på kontoret mitt og sa "det er noe jeg lurte på" og ble stille litt lenge, før hun spurte om å ha et "samarbeidsmøte". Ikke unaturlig det, og mulig jeg overtenker, men synes den pausen var litt "unaturlig", er jo et ganske rett frem spørsmål. Jeg sa det bare var å velge en tid som passet for henne, og sende meg en kalenderinvitasjon, men har ikke fått dette enda. 

Fulgte det opp etter en uke, og da virket hun litt for glad over dette møtet.

Jeg har ingen sosiale antenner når det kommer til å vurdere om noen liker meg eller ikke, derav også en veldig høy terskel for meg selv for å gå videre med ting. Akkurat i denne situasjonen er det også sånn at jeg flytter til ny jobb ganske langt unna etter jul, som i mitt hode gjør det litt rart å ville prøve seg på noen nå? Synes hun er søt, men som sagt elendig på å tolke signaler og ta initiativ selv. 

Ekspert-tanker og råd?

Anonymkode: 396ff...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar hun seg til håret mens hun snakker deg? Fukter hun leppene oftere når du snakker med henne? Skifter hun oftere benstilling når hun sitter nær deg?

Kan du svare ja på alle disse tre tegnene, ja da liker hun deg. 

Anonymkode: 517f0...caf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tar hun seg til håret mens hun snakker deg? Fukter hun leppene oftere når du snakker med henne? Skifter hun oftere benstilling når hun sitter nær deg?

Lol sannt det med bestilling. 

Anonymkode: 8f1b9...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lol sannt det med bestilling. 

Benstilling*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Deler arbeidsplass med flere andre bedrifter, felles kantine og sånn. For noen måneder siden startet det en ny jente i en annen bedrift som vi har litt samarbeid med når det kommer til IT-systemer og innkjøp. Hun er jo hyggelig mot alle, men jeg tror jeg kanskje fanger opp at hun er litt hyggeligere mot meg. I kantina når det er ledig vedsiden av meg setter hun seg alltid vedsiden av meg og blir med på samtaler som jeg har med mine kollegaer, noe det ikke virker som hun gjør i like stor grad når hun sitter med andre kollegaer av meg. 

For litt siden kom hun på kontoret mitt og sa "det er noe jeg lurte på" og ble stille litt lenge, før hun spurte om å ha et "samarbeidsmøte". Ikke unaturlig det, og mulig jeg overtenker, men synes den pausen var litt "unaturlig", er jo et ganske rett frem spørsmål. Jeg sa det bare var å velge en tid som passet for henne, og sende meg en kalenderinvitasjon, men har ikke fått dette enda. 

Jeg har ingen sosiale antenner når det kommer til å vurdere om noen liker meg eller ikke, derav også en veldig høy terskel for meg selv for å gå videre med ting. Akkurat i denne situasjonen er det også sånn at jeg flytter til ny jobb ganske langt unna etter jul, som i mitt hode gjør det litt rart å ville prøve seg på noen nå? Synes hun er søt, men som sagt elendig på å tolke signaler og ta initiativ selv. 

Ekspert-tanker og råd?

Har du hatt kjærester tidligere?

Anonymkode: 65920...440

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si. Men det er en grei regel å holde seg unna kollegaer

Anonymkode: 5e012...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg gjør dette ofte, uansett hvem jeg prater med...

Dette kan like fullt være tre typiske tegn på angst. Og på adhd.

Anonymkode: bb4c9...593

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Eller at hun bare er tiltrukket. Det kan det også være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspert-tanker og råd?

Be henne ut på kaffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg uansett hvem jeg snakket med. 

Anonymkode: c6207...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gjør du virkelig? 

Jeg gjorde det i så alvorlig grad at jeg selv lurte på hva jeg holdt på med, å det var med en mann jeg er svært tiltrukket av. Var som en mark i den stolen hver eneste gang jeg så han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg og. Har ADHD, klarer ikke sitte stille og plukker alltid på noe 😄

Anonymkode: d3bd6...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Gjør du virkelig? 

Jeg gjorde det i så alvorlig grad at jeg selv lurte på hva jeg holdt på med, å det var med en mann jeg er svært tiltrukket av. Var som en mark i den stolen hver eneste gang jeg så han.

Jeg sitter egentlig mer i ro om jeg er tiltrukket, for å ikke fremstå som urolig/fiklete/rar/rastløs, og for å skjule angst/adhd.

Anonymkode: bb4c9...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...