Hanne67 Skrevet 21. november 2024 #1 Del Skrevet 21. november 2024 (endret) Jeg bestilte garn fra hobbii.no den 14. november. De pakket og sendte den dagen etter, men hos Helthjem står den bare som registrert. Jeg vet de sender fra Danmark, så da tar det sikkert litt tid før den kommer til Norge. Noen som har erfaring med leveringstid derfra? Jeg bestilte forøvrig noe fra Temu den 15., og den pakken kom fram idag. Endret 21. november 2024 av Hanne67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #2 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg bestilte den 12. November, og fikk det levert den 16. November, så det gikk fort for min del. Bor på Østlandet, vet ikke om det har noe å si. Fikk dog en mail om at man bør være tålmodig rundt disse black november-tider, da mye pakker bestilles og sendes. Anonymkode: d3749...418 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #3 Del Skrevet 21. november 2024 Bestilte for et par uker siden. På helt hjem sto det bare at de ventet på pakken, helt til plutselig en morgen fikk jeg sms om at den lå på trappa. bestilte søndag, fikk pakka torsdag Anonymkode: 235a7...0e4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 21. november 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 21. november 2024 Takk for info, begge to! 👍 Jeg bor på Østlandet, men de har sånn Black week opplegg nå, så antageligvis derfor. De var raske til å pakke likevel, og har fått sporingsnummer, men da er det sikkert mange pakker. Jeg får være tålmodig litt til, - vanskelig når det er et prosjekt jeg gjerne vil.komme igang med 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 22. november 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 22. november 2024 Det hjalp å skrive om det her, for nå har det endelig begynt å skje noe. Pakken har kommet til Vestby, og er forventet levert den 25., altså 11 dager etter bestilling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #6 Del Skrevet 23. november 2024 Tok evig lang tid, nesten tre uker til meg (Østlandet). Handler heller i norske nettbutikker, det får så kjapt og jeg liker uansett best norsk garn. Anonymkode: dca44...ed8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #7 Del Skrevet 23. november 2024 Hanne67 skrev (På 21.11.2024 den 16.28): Jeg bestilte garn fra hobbii.no den 14. november. De pakket og sendte den dagen etter, men hos Helthjem står den bare som registrert. Jeg vet de sender fra Danmark, så da tar det sikkert litt tid før den kommer til Norge. Noen som har erfaring med leveringstid derfra? Jeg bestilte forøvrig noe fra Temu den 15., og den pakken kom fram idag. Tror pakkene fra Temu blir prioritert hos helthjem, de kommer i alle fall lynraskt nå.Hobbii sin pakke kom og lynraskt da jeg prøvde ut hvordan garnet deres er tidligere i høst. Nå nærmer det seg black fridag, og da blir det pakkekaos. Anonymkode: 014dd...b59 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå