AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #1 Del Skrevet 21. november 2024 En fyr jeg har ligget med et par ganger ringte meg i dag og sa jeg har smittet han med klamydia, han virker veldig bestemt på at det er meg og jeg må jo bare tro på han og få meg selv testet. Er kun en annen jeg har ligget med før han ubeskyttet. Skikkelig kleint men han sier det går greit. Men lurer på hva andres erfaringer er nå dette skjer, ble det helt stopp på at man sees igjen? Anonymkode: d14a4...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #2 Del Skrevet 21. november 2024 Til neste gang, test først, så pul uten kondom. Men nei, ingen automatikk i at det blir stopp. Dette er jo en kjent konsekvens av ubeskyttet sex og bør ikke være så forferdelig kleint for voksne, seksuelt aktive mennesker. Anonymkode: 32589...c99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #3 Del Skrevet 21. november 2024 Mitt forrige forhold startet nærmest med at jeg smittet han med klamydia. Det gikk fint det altså, vi holdt sammen i 15 år Anonymkode: b1dfc...efb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #4 Del Skrevet 21. november 2024 Definitivt stopp. Anonymkode: bdabd...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #5 Del Skrevet 21. november 2024 Husker da jeg var ung, for mange år siden. Hadde ligget med en fyr, og han ringte meg og sa at jeg hadde smittet ham med klamydia. Vi møttes, og han hadde også fått medisiner til meg. Jeg syntes det var rart at jeg bare skulle ta medisiner, men han sa jeg måtte, fordi han var helt sikker på at han hadde fått det av meg. Vel, jeg gikk og testet meg, og hadde ikke klamydia... Da var det iallefall stopp for min del. Jeg hadde ikke nødvendigvis gjort det slutt med noen om jeg hadde fått klamydia helt i begynnelsen av forholdet av dem. Hadde jeg fått det etter tre år, derimot. Men det kommer nok an på hvor moden vedkommende er, hvor ekkelt han synes kjønnssykdommer er osv. Ingen fasit her. Anonymkode: 6fcab...791 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #6 Del Skrevet 21. november 2024 Er jo ikke noe verre at du har gitt til han, eller han til deg. Han er ikke noe bedre han, så tenker det er en bagatell 🥰 Anonymkode: d1355...ed8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #7 Del Skrevet 21. november 2024 Selvfølgelig er det stopp da ja Anonymkode: eaf12...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 21. november 2024 #8 Del Skrevet 21. november 2024 Dere har jo vært like uforsiktige begge to. Er helt tilfeldig hvem klamydia rammer blant de usikre. Hadde han krevd testing i forkant og du løy om å ha testet deg så hadde saken vært annerledes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #9 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En fyr jeg har ligget med et par ganger ringte meg i dag og sa jeg har smittet han med klamydia, han virker veldig bestemt på at det er meg og jeg må jo bare tro på han og få meg selv testet. Er kun en annen jeg har ligget med før han ubeskyttet. Skikkelig kleint men han sier det går greit. Men lurer på hva andres erfaringer er nå dette skjer, ble det helt stopp på at man sees igjen? Anonymkode: d14a4...e5e For min del hadde det vært stopp. Men jeg ligger ikke uten kondom, så sjansen for at jeg havner i en slik situasjon er liten. Anonymkode: 994d3...59e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #10 Del Skrevet 21. november 2024 TS her: Han spurte meg om vi trengte kondom og da sa jeg at jeg kun hadde ligget med en, så da kjørte vi på. Han er skråsikker på at det er meg fordi han brukte kondom med den forrige. Jeg har kun hatt en uten kondom etter forrige test. Fader for et stress. Blir kondom fremover altså. Anonymkode: d14a4...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #11 Del Skrevet 21. november 2024 Han kan ha hatt klamydia i lang tid uten å vite om det selv. Sjansen for å få klamydia av «ett enkelt samleie» er 10 til 20%. Jeg hadde testet meg for sikkerhetsskyld før jeg tok medisiner ihvertfall! Anonymkode: 38c2c...9a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #12 Del Skrevet 22. november 2024 dong er tingen. hvordan er det hvis noen har hatt klamydia og blir friske, puler dere dem da? er vel trygt med gummi på pikken? Anonymkode: 7c4e6...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 22. november 2024 #13 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): dong er tingen. hvordan er det hvis noen har hatt klamydia og blir friske, puler dere dem da? er vel trygt med gummi på pikken? Anonymkode: 7c4e6...726 Etter riktig behandling er man trygg igjen.... i den grad man kan være trygg. Det finnes andre seksuelt overførbar sykdommer. Man er aldri helt sikker, selv med kondom. Noen ting smitter av hud mot hud kontakt, ikke nødvendigvis pikk-i-fitte. Men kondom hjelper, kondom reduserer sannsynligheten og ikke minst er kondomer risikofritt. Det ingen objektive grunner til å droppe kondomet ved tilfeldig sex eller nye forhold. Så ja, i den grad man kan være trygg, så er man trygg med gummi på pikken. Også mot graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #14 Del Skrevet 22. november 2024 Nei? Det blir jo bare 14 dagers pause fra ligginga, mens man går på antibiotika. Anonymkode: 84a8a...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå