Gå til innhold

Erfaringer med tre gutter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Travelt, høylytt til tider, koselig, enkelt (i form av lite vennekonflikter og lite drama), aktivt, gøyalt, men også til tider krevende. Veldig greit at de kan arve av hverandre. Lære av hverandre og se opp til hverandre. Også ett pluss at de ofte interesserer seg for de samme tingene. Jeg liker at de blir fort ferdige med ting, er ikke langsinte og surmulende.

veldig koselig å være guttemamma🥰

Anonymkode: 52599...b6a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt topp!

De er alt fra bestevenner til verste fiender🤣 De er tenåringer nå, og er mye sammen🥰 

Anonymkode: 6aa7e...f7d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tre gutter til sammen. Fred og ro rådet i heimen. Nå er de voksne og like fredelige. Aldri noe tull, utagering eller dårlig oppførsel, men skortet litt på ryddighet.

Anonymkode: 3ed2c...dfb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Godt å høre! Blir spennende fremover😁

ts

Anonymkode: 0aeb0...cf9

Det blir det:) Lykke til og kos deg med gutteflokken din❤️

Anonymkode: 6aa7e...f7d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uryddig😂 vi har det travelt på hverdager, med mange aktiviteter. De passer på hverandre på skolem, men kan krangle som fy hjemme. Fint å ha arveklær! Greit å dra på ferie/aktiviteter da de liker det samme. Og mamma får alenetid på jentegreier🫣 en stund sø måtte vi kjøpe like ting, da de ville ha det den andre ville ha. Jeg har tre vidt forskjellige personligheter, men heldigvis gode gutter. De gamer en del da, så vært litt utfordring å få de ut av huset av og til

Anonymkode: 4c183...7a3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er kjempekoselig🥰 De er stort sett gode venner og er mye sammen. Litt herjing og høylytt kan det bli til tider, noe jeg tenker er naturlig når man har flere gutter. Dette er ikke er problem, mer en observasjon i forhold til i rene jentefamilier, at det er noe mer energi. Men de er høflige og greie gutter, som respekterer at det ikke løpes inne og lignende (ser for meg at noen tror tre gutter må bety at de er bananas og uten grenser). Det føles også som at jeg får ekstra «oppmerksomhet» som eneste kvinne i huset, de er veldig kjærlige alle tre😀 Og så er det en del praktisk mtp å ha bare samme kjønn, når det gjelder å arve klær, de har mye felles interesser osv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk fra én til tre med bonusbarn. Jeg elsker det. Men det er mye kaos til tider. Spesielt med de to søskene da de har et par år i mellom seg og ofte ender opp med å krangle og provosere hverandre. Og så blir de veldig fjern i blandt og har oppmerksomhets kapasitet på halvt batteri til tider😅

Men når det er fredstid og vi ligger som en klump av kjærlighet sammen på sofaen, når vi gjør ting sammen og når de smiler når jeg kysser dem godnatt så fylles jeg med så mye varme🥰

Føler meg ofte som en kommandosoldat og får mye smil når vi er ute og jeg fekter med hender og "kjefter" på at de skal "get in line" når de blir litt hyper 😂

Blir artig når de blir tenåringer 🫣😅

Anonymkode: 9dd41...ee4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vera Vinge skrev (1 time siden):

Jeg syns det er kjempekoselig🥰 De er stort sett gode venner og er mye sammen. Litt herjing og høylytt kan det bli til tider, noe jeg tenker er naturlig når man har flere gutter. Dette er ikke er problem, mer en observasjon i forhold til i rene jentefamilier, at det er noe mer energi. Men de er høflige og greie gutter, som respekterer at det ikke løpes inne og lignende (ser for meg at noen tror tre gutter må bety at de er bananas og uten grenser). Det føles også som at jeg får ekstra «oppmerksomhet» som eneste kvinne i huset, de er veldig kjærlige alle tre😀 Og så er det en del praktisk mtp å ha bare samme kjønn, når det gjelder å arve klær, de har mye felles interesser osv.

Hvor mange år er det mellom dem?

Anonymkode: 9df52...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tre gutter (og to jenter) :) De er kjempefine alle tre. Hos oss har begge jentene vært *mer* i form av lyd og klatring i gardinene enn det guttene har vært. Før tenårene har det vært lite forskjeller egentlig, på ungdomsskolen og vgs var det mer styr med jenta enn gutten, har inntrykk av at det er sånn, mye drama i jentegjengen, lett å havne utenfor om man ikke er opptatt av sminke og utseende og sånt. Men det kan jo selvfølgelig også være tilfeldig. Ser for meg at en av guttene som ikke er tenåring enda også kan få det tøft i den perioden av livet. Er enkelt å være gutt om man er ok god på skolen og ok god i fotball 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...