AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #1 Del Skrevet 21. november 2024 Hva er deres tanker rundt å kjøpe julegaver brukt? Nå snakker jeg om klær/ gjenstander som er i fin stand, men kjøpt på f.eks. Tise. Er student med lite ekstra å rutte med, men ønsker gjerne å gi gaver til mine nærmeste. Innafor/ ikke innafor? Anonymkode: b8640...611 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 21. november 2024 #2 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg hadde blitt glad for å få brukt. Er ikke bra for miljøet å bare kjøpe nytt hele tiden, og siden du ikke har så god råd som student så tenker jeg det hvert fall bør være innafor 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #3 Del Skrevet 21. november 2024 Gaver fra tise er rent ræl. Får jeg noe derifra ryker det rett i bosset. kjøp heller noe skikkelig. Brukt eller ubrukt spiller ingen rolle sålenge det ser fint ut. Anonymkode: bc361...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #4 Del Skrevet 21. november 2024 Ja, har ingenting i mot det. Jeg samler på et servise fra 50-tallet, blir alltid glad når jeg får deler til det f.eks. kjøpt brukt selv til egne barn f.eks Anonymkode: 00aed...e81 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #5 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gaver fra tise er rent ræl. Får jeg noe derifra ryker det rett i bosset. kjøp heller noe skikkelig. Brukt eller ubrukt spiller ingen rolle sålenge det ser fint ut. Anonymkode: bc361...134 Hæ? Du blander ikke Tise og Temu nå eller? Det er to ulike ting. Tise er som finn.no Anonymkode: 00aed...e81 22 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #6 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gaver fra tise er rent ræl. Får jeg noe derifra ryker det rett i bosset. kjøp heller noe skikkelig. Brukt eller ubrukt spiller ingen rolle sålenge det ser fint ut. Anonymkode: bc361...134 Du vet ikke hva Tise er, gjør du vel? Anonymkode: 87a6e...c90 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. november 2024 #7 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gaver fra tise er rent ræl. Får jeg noe derifra ryker det rett i bosset. kjøp heller noe skikkelig. Brukt eller ubrukt spiller ingen rolle sålenge det ser fint ut. Anonymkode: bc361...134 Kan du forklare hva Tise er for noe? Kanskje sjekke ut hva ting er før du uttaler deg så bastant om noe 😅 Jeg hadde blitt kjempeglad for en brukt ting TS Så lenge det er helt og i orden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #8 Del Skrevet 21. november 2024 I år ønsker jeg meg gaver fra finn eller Tise, eventuelt bruksting som håndkrem Har selv kjøpt noen gaver på Tise i år. Da er det ubrukt eller som nytt Anonymkode: b7e3c...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #9 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hæ? Du blander ikke Tise og Temu nå eller? Det er to ulike ting. Tise er som finn.no Anonymkode: 00aed...e81 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du vet ikke hva Tise er, gjør du vel? Anonymkode: 87a6e...c90 Sirah skrev (2 minutter siden): Kan du forklare hva Tise er for noe? Kanskje sjekke ut hva ting er før du uttaler deg så bastant om noe 😅 Jeg hadde blitt kjempeglad for en brukt ting TS Så lenge det er helt og i orden. Legger meg paddeflat! Blandet temu og tise. Anonymkode: bc361...134 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. november 2024 #10 Del Skrevet 21. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 21.17): Legger meg paddeflat! Blandet temu og tise. Anonymkode: bc361...134 Temu kan jeg til en viss grad være enig med deg i 😅 Endret 25. november 2024 av Sirah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #11 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg og ungene arver ting året rundt, så til jul ønsker jeg og ungene oss noe ubrukt! Om det så bare er julesokker fra temu, blir vi kjempeglade! Anonymkode: cf656...7da 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #12 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg elsker å få brukt! Så lenge det er noe jeg trenger eller ønsker meg Men kjenner du mottaker, burde det gå fint Anonymkode: abb58...735 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 21. november 2024 #13 Del Skrevet 21. november 2024 Synes brukt er helt supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #14 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg vil ikke ha brukte klær og i de aller fleste tilfeller ikke brukte ting. Arvegods fra foreldre og besteforeldre er koselig da (ullgenseren til bestefar, julekjolen til oldemor). Kjøp noe du vet de vil ha, spør dem gjerne. Men: Et fint julekort med hilsen og kaffe, te, eller sjokolade er mer enn nok fra en student. Anonymkode: 00d99...93c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #15 Del Skrevet 21. november 2024 Helt innafor:) Vel, ikke brukte smikeprodukter og denslags, men andre ting som lett kan gjøres rent:) Anonymkode: 5940a...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 22. november 2024 #16 Del Skrevet 22. november 2024 Jeg tror det er viktig å snakke litt om det. Folk virker så forskjellige. Jeg kjøper og får brukt av søsken, men vi har snakket om det på forhånd. Handler ofte store og fine gaver til søsken, men hadde ikke hatt mulighet til å kjøpe det samme om det ikke var brukt. Vi er vant til å gjøre det sånn gjennom flere år 😊 Men ser jo en del her inne som kommenterer negativt rundt det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #17 Del Skrevet 22. november 2024 Jeg har ikke noe imot! Jeg ville vært mer glad for å få noe brukt av verdi, enn nye nytt men søppel. Men også, sånn nips, som vaser, glass, lyseholdere, jeg vil heller ha litt "vintage" enn nye fra Bohus eller Nille. 😅 Jeg føler det gjør huset mer til et hjem, og ikke Bohus-katalogen. For meg er interiøret utrykket hvem jeg er som person, og ikke bare dagens trender (men trender også selvsagt! Jeg har selvsagt malt stua i samme grågrønne fargen som "alle" maler). 😅 Anonymkode: db75a...f6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 22. november 2024 #18 Del Skrevet 22. november 2024 Jeg synes det er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 22. november 2024 #19 Del Skrevet 22. november 2024 Jeg kjøper alt brukt hele året også julegaver. Foretrekker også å få brukt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #20 Del Skrevet 23. november 2024 Så lenge det ikke er brukt undertøy eller andre intime ting, så er det null problem. F.eks, har jeg lyst på noen av de gamle julekoppene fra Kähler Hammerhøi, og de må man nok på bruktmarkedet for å få tak i. Jeg bryr meg døyten om koppene kommer fra bruktbutikk eller er kjøpt nye, så lenge de er hele og ser fine ut. Anonymkode: 893f0...c39 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå