AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #1 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg tenkte å gi en ferietur i gave til meg og kjæresten min ☺️ Men jeg er litt usikker på hvor vi skal reise. Han har kun mulighet til å ta ei uke fri. Vi tenkte en uke i slutten av januar eller begynnelsen av februar. Jeg er opptatt av at det skal være varmt. Det trenger ikke å være så veldig varmt, men sånn 20 grader kanskje. Og siden vi kun skal være bort ei uke, tenker jeg ikke en alt for lang flyreise. Og budsjettet mitt er på 20 000kr for oss begge, opphold og reise. Mat og drikke utenom. Er det noen som har noe forslag på hvor det er fint å reise? Han er opptatt av kultur, historie og å lære ting. Han er ikke interessert i fyll og fest. Men jeg tenker det er greit med en plass hvor det likevel går an å dra ut på pub eller en resturrant. Vi er begge 30 Også er dette vår første ferietur sammen, vi har vært kjærester i to år, derfor ønsker jeg det skal bli bra. Anonymkode: c4ddd...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #2 Del Skrevet 21. november 2024 For 20k må du nok gå for et eller annet charter på restplass Anonymkode: 522b1...112 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 21. november 2024 #3 Del Skrevet 21. november 2024 Ta han med til sør Italia (Napoli/Roma), i Januar er det ca 17 - 20 grader der og du kan få en langhelg til omtrent den prislappen du tenker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 21. november 2024 #4 Del Skrevet 21. november 2024 Lavpriskalender | Finn billige reiser | Se vårt lavprisutvalg på apollo.no | Apollo Fueventura som er en øy i spania , skal være rundt 20 grader jeg og vennine skal dit i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #5 Del Skrevet 21. november 2024 Barcelona. Anonymkode: e12ec...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 21. november 2024 #6 Del Skrevet 21. november 2024 Glem Italia i januar, fastlands spania kan du være heldig med 22 ish på dagtid men 10-12 på kveld men egentlig må du til Granca minst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå