Gå til innhold

Er dette normalt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg er sliten etter en lang dag på jobb og så må jeg på butikken og noen andre ting og jeg egentlig bare vil hjem så blir jeg irritert på alt og alle rundt meg, og jeg kjenner det koker inni meg. Er nok at bare noen blokkerer veien inne på butikken, barn som hyler osv osv. Så klart viser jeg det ikke til noen, jeg holder det inni meg, de har jo ikke gjort meg noe. Jeg er ikke sånn ellers.

Flere eller er det bare meg?

Anonymkode: fdc17...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe, vi har et kodeord: "Ta meg med hjem" - Jeg er introvert, og kan fort bli overstimulert og da kan jeg ønske alle mennesker rundt meg "dit pepper`n gror". 

Jeg vet ikke om det er normalt, men jeg vet at da er vi i såfall unormale sammen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan holde på å klikke innvendig og har bare lyst til å bli voldelig. Ble verre etter at jeg fikk barn, jeg må liksom alltid holde fatningen selv om noen irriterer vettet av meg, det er så slitsomt å holde inni seg. 

Anonymkode: 78f47...87f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg kan holde på å klikke innvendig og har bare lyst til å bli voldelig. Ble verre etter at jeg fikk barn, jeg må liksom alltid holde fatningen selv om noen irriterer vettet av meg, det er så slitsomt å holde inni seg. 

Anonymkode: 78f47...87f

Kjenner meg igjen i det med voldelig. Får lyst til å slå til alle, men det blir jo så klart med tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mannen min sier at jeg har et ansikt med undertekster på. Altså jeg klarer ikke skjule det jeg tenker, så det er best å "rømme landet" når jeg er i det humøret 😅

Anonymkode: 0d418...f02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, huff særlig hvis jeg er sulten. Pleier å hjelpe med mellommåltid. 🥹

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Når jeg er sliten etter en lang dag på jobb og så må jeg på butikken og noen andre ting og jeg egentlig bare vil hjem så blir jeg irritert på alt og alle rundt meg, og jeg kjenner det koker inni meg. Er nok at bare noen blokkerer veien inne på butikken, barn som hyler osv osv. Så klart viser jeg det ikke til noen, jeg holder det inni meg, de har jo ikke gjort meg noe. Jeg er ikke sånn ellers.

Flere eller er det bare meg?

Trøtt og lavt blodsukker. Da blir man sånn. Og ja..vi er flere.

Anonymkode: b8c91...d04

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...