Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #1 Del Skrevet 28. februar 2006 Har tenkt å søke vgs, vokseopplæringa. Men jeg får ikke opp søknadsskjema. Kan noen av dere her inne prøve??? www.akershus.no/voksen og deretter inn på: "Her finner du søknadsskjema" Takk for enhvert forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Night Owl Skrevet 28. februar 2006 #2 Del Skrevet 28. februar 2006 Merkelig, kommer ikke frem noe, testet med både mozilla og IE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 28. februar 2006 #3 Del Skrevet 28. februar 2006 Merkelig, kommer ikke frem noe, testet med både mozilla og IE. ← Tusen takk! Da var det ikke bare hos meg da Får kontakte voksenopplæringen i morgen å høre. Skal ikke være lett dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Night Owl Skrevet 28. februar 2006 #4 Del Skrevet 28. februar 2006 Bare hyggelig. Men rart at de har linker til sider som ikke kommer opp mener jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 28. februar 2006 #5 Del Skrevet 28. februar 2006 Bare hyggelig. Men rart at de har linker til sider som ikke kommer opp mener jeg da. ← Ihvertfall når søknadsfristen er i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. februar 2006 #6 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Jeg fikk heller ikke frem siden. Endret 28. februar 2006 av Saeria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 28. februar 2006 #7 Del Skrevet 28. februar 2006 Kankje de ikke vil ha flere søkere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå