AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #1 Del Skrevet 21. november 2024 En person fikk uheldigvis tatt med seg tingene jeg lot ligge i bilen deres. Jeg prøvde å ta kontakt relativt raskt, men kom bare til mobilsvar. Kontaktet en felles venn som fikk tak i denne vennen/bekjente og forklarte situasjonen. De sa at vi skulle få til å møtes igjen for å returnere. Likevel sitter jeg her, flere måneder etterpå, uten sekken + alle tingene mine. Det er både medisiner og ID der som ikke føles så godt at en annen person har... Å ringe/sende melding til vedkommede hjelper ingenting da jeg bare kommer til mobilsvar. Hva kan jeg gjøre? Vil helst ha alt tilbake enn å bare glemme om det... Anonymkode: be688...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #2 Del Skrevet 21. november 2024 Tenkte ut fra overskriften at noen hadde lånt noe og ikke gitt tilbake, men siden det var du som glemte tingene tenker jeg du må reise til dem og hente det. Men kanskje lettere sagt enn gjort hvis de ikke svarer, bor de langt unna? Anonymkode: adc4f...79b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 21. november 2024 #3 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenkte ut fra overskriften at noen hadde lånt noe og ikke gitt tilbake, men siden det var du som glemte tingene tenker jeg du må reise til dem og hente det. Men kanskje lettere sagt enn gjort hvis de ikke svarer, bor de langt unna? Anonymkode: adc4f...79b Enig. Er det veldig langt unna deg? Eller du kan be dem være så snill og sende deg det mot at du selvsagt betaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #4 Del Skrevet 21. november 2024 Dra og hent tingene dine? Anonymkode: bc3e2...6ee 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #5 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Dra og hent tingene dine? Anonymkode: bc3e2...6ee Enig! Det er ikke deres feil at du glemte tingene dine i deres bil, så du får dra å hente de selv. Anonymkode: 258ca...efa 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #6 Del Skrevet 21. november 2024 I overskriften sier du at det er en person som ikke returnerer tingene. Det blir jo helt feil? Det er ikke personens ansvar å returnere. Det er ditt ansvar å hente. Anonymkode: 90871...801 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #7 Del Skrevet 21. november 2024 Du får dra til vedkommende da 🤷🏼♀️ Anonymkode: 9ce74...33b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 21. november 2024 #8 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En person fikk uheldigvis tatt med seg tingene jeg lot ligge i bilen deres. Jeg prøvde å ta kontakt relativt raskt, men kom bare til mobilsvar. Kontaktet en felles venn som fikk tak i denne vennen/bekjente og forklarte situasjonen. De sa at vi skulle få til å møtes igjen for å returnere. Likevel sitter jeg her, flere måneder etterpå, uten sekken + alle tingene mine. Det er både medisiner og ID der som ikke føles så godt at en annen person har... Å ringe/sende melding til vedkommede hjelper ingenting da jeg bare kommer til mobilsvar. Hva kan jeg gjøre? Vil helst ha alt tilbake enn å bare glemme om det... Anonymkode: be688...02c Jøss, har du ikke fått henta den sekken enda??? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #9 Del Skrevet 21. november 2024 Mezzosoprena skrev (5 minutter siden): Jøss, har du ikke fått henta den sekken enda??? Har det vore tråd om det tidlegare? Anonymkode: 6a9f2...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 21. november 2024 #10 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har det vore tråd om det tidlegare? Anonymkode: 6a9f2...485 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #11 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En person fikk uheldigvis tatt med seg tingene jeg lot ligge i bilen deres. Jeg prøvde å ta kontakt relativt raskt, men kom bare til mobilsvar. Kontaktet en felles venn som fikk tak i denne vennen/bekjente og forklarte situasjonen. De sa at vi skulle få til å møtes igjen for å returnere. Likevel sitter jeg her, flere måneder etterpå, uten sekken + alle tingene mine. Det er både medisiner og ID der som ikke føles så godt at en annen person har... Å ringe/sende melding til vedkommede hjelper ingenting da jeg bare kommer til mobilsvar. Hva kan jeg gjøre? Vil helst ha alt tilbake enn å bare glemme om det... Anonymkode: be688...02c Kontakt politiet. Anonymkode: 382b8...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #12 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kontakt politiet. Anonymkode: 382b8...557 Hva skal politiet gjøre med gjenglemte ting? Anonymkode: 354b9...0ea 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 21. november 2024 #13 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kontakt politiet. Anonymkode: 382b8...557 Fordi hun selv har glemt igjen sin egen sekk i en annens bil? 🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #14 Del Skrevet 21. november 2024 TS må snart svare på om hun bor for langt unna til at det er aktuelt å reise på noen uanmeldte besøk til de er hjemme. Hvis de bor langt unna og ikke svarer, er det et problem. Kanskje de har mistet sakene og haler ut tiden? 😛 Hvis hun ikke får tak i dem igjen bør hun vel snart melde ID'en tapt og skaffe ny. Anonymkode: adc4f...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #15 Del Skrevet 22. november 2024 Hva slags medisiner? Er det sjanse for at de er solgt, eller brukt? Om du ikke vil oppsøke vedkommende så ville jeg nok ansett tingene som tapt. Prøv evt å sjekke om reiseforsikring kan dekke noe…? Anonymkode: 489a0...4b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #16 Del Skrevet 23. november 2024 Mezzosoprena skrev (På 21.11.2024 den 18.01): Denne personen ordna det med budbil. Der var ikke problemet at ts ikke fikk tak i personen, heller. Anonymkode: 4093c...c1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå