AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:56 #1 Del Skrevet torsdag kl 11:56 Snakket med en gutt i 2+ mnd. Møtte han for første gang i helgen. Hadde det veldig fint og vi klikket veldig bra. Etter jeg dro derfra har vi snakker hver dag (noe vi også har gjort før). Han har vært veldig på dagene i ettertid, sa han fikk et veldig godt inntrykk av meg. Fortalte det til mange kompiser at han traff meg etc. Før vi møttes var det mye tørr snapping, bilder uten tekst. Men nå virker han mer engasjert. Altså han skriver på snappene, svarer og gir meg ofte komplimenter på hvor fin jeg er. Men samtidig kan det gå lengre tid mellom snappene, og noen ganger er han veldig på. Men igjen viser mer engasjert når han faktisk snapper enn tidligere mtp tekst. Vi snapper ganske mye om dagen så kan være jeg har blitt litt bortskjemt? At han har blitt mer tryggere hvor «vi står» og ikke trenger å snakke sammen hele tiden? Han sendte bilde av foreldrene sine i går for å vise de, snakket mye om familien når vi var sammen og ville treffes igjen. I og med at han holder kontakten og har blitt mer «engasjert» er han intr i noe mer? Har primært sagt jeg ikke er ute etter noe seriøst. Men i og med at han er såpass på etter møtet og vi klikket så bra, hva tenker dere ? Vi bor også veldig langt vekke fra hverandre, så er jo ikke vits å holde kontakten bare for å holde kontakten også tenker jeg? Anonymkode: 8a5cb...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:00 #2 Del Skrevet torsdag kl 12:00 Skjønner ikke hva du spør om. Anonymkode: de967...98f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:02 #3 Del Skrevet torsdag kl 12:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke hva du spør om. Anonymkode: de967...98f Det jeg spør om - at han ikke er like «på» når det gjelder snappingen. At det kan gå lengre tid mellom hver gang han faktisk svarer, er det et negativt tegn? Men Til gjengeld er snappingen mer innholdsrik og engsjert enn tidligere, pluss mer komplimenter etc.. ? Anonymkode: 8a5cb...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:07 #4 Del Skrevet torsdag kl 12:07 Oh lord🙄 Anonymkode: 35823...e46 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:24 #5 Del Skrevet torsdag kl 12:24 Du må spørre han hva han er ute etter, fremmede mennesker på internett kan ikke gi det svaret på det. Anonymkode: 02045...e51 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:49 #6 Del Skrevet torsdag kl 14:49 Du har sagt du ikke er integrert i forhold da er det vel revnende likegyldig om han ikke snapper like ofte. . ? Om jeg ikke er interessert i en mann, så bryr jeg meg selvfølgelig ikke! Hva er problemet.? Anonymkode: 5bb34...aff 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 14:59 #7 Del Skrevet torsdag kl 14:59 Når skal dere treffes igjen? Finn ut av det og ta det der ifra. Du får ikke hentet nok info fra meldinger og snap. Det er kun møter i virkeligheten og villigheten til å møtes igjen som har noe å si. Mange menn er dårlige på meldinger og tar det piano i perioder der de har andre ting å finne på, men så gir de jernet om de kjeder seg en dag. Noen er fornøyde med en evig brevven.. En mann som er interessert vil treffe deg igjen så snart som praktisk mulig! Anonymkode: ad611...d04 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:06 #8 Del Skrevet torsdag kl 15:06 AnonymBruker skrev (3 timer siden): og med at han holder kontakten og har blitt mer «engasjert» er han intr i noe mer? Har primært sagt jeg ikke er ute etter noe seriøst. Men i og med at han er såpass på etter møtet og vi klikket så bra, hva tenker dere ? Vi bor også veldig langt vekke fra hverandre, så er jo ikke vits å holde kontakten bare for å Du er ikke så interessert,men er opptatt av om hvilken interesse han har for deg? Hvorfor spiller det noen rolle egentlig? Anonymkode: 1471b...c3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:12 #9 Del Skrevet torsdag kl 20:12 Du er ikke interessert i noe seriøst, men vil at han skal være interessert i deg? Slutt å være så eiesyk Anonymkode: a376c...64e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerkefugl Skrevet torsdag kl 20:18 #10 Del Skrevet torsdag kl 20:18 Min tolkning: Bildesnapper sendes til alle på listen, ukritisk. Lav grad av interesse, åpent for «alle». Lenger tid mellom snappene- har satt av tid til å kommunisere med deg. Tyder på stor grad av interesse og dialog. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:20 #11 Del Skrevet torsdag kl 21:20 Hvorfor sier du til han at du ikke er interessert i noe seriøst, når du håper på at han skal ville noe mer med deg? Det må du lære deg først som sist, er å si hva du faktisk ønsker - først da vil du få det du vil. Det som skjer her, er at han har hørt deg og ser på deg som tidsfordriv og enkel moro: fordi det er tross alt blitt helt klart at det ikke er seriøst. Anonymkode: b8ee1...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 12.56): Snakket med en gutt i 2+ mnd. Møtte han for første gang i helgen. Hadde det veldig fint og vi klikket veldig bra. Etter jeg dro derfra har vi snakker hver dag (noe vi også har gjort før). Han har vært veldig på dagene i ettertid, sa han fikk et veldig godt inntrykk av meg. Fortalte det til mange kompiser at han traff meg etc. Før vi møttes var det mye tørr snapping, bilder uten tekst. Men nå virker han mer engasjert. Altså han skriver på snappene, svarer og gir meg ofte komplimenter på hvor fin jeg er. Men samtidig kan det gå lengre tid mellom snappene, og noen ganger er han veldig på. Men igjen viser mer engasjert når han faktisk snapper enn tidligere mtp tekst. Vi snapper ganske mye om dagen så kan være jeg har blitt litt bortskjemt? At han har blitt mer tryggere hvor «vi står» og ikke trenger å snakke sammen hele tiden? Han sendte bilde av foreldrene sine i går for å vise de, snakket mye om familien når vi var sammen og ville treffes igjen. I og med at han holder kontakten og har blitt mer «engasjert» er han intr i noe mer? Har primært sagt jeg ikke er ute etter noe seriøst. Men i og med at han er såpass på etter møtet og vi klikket så bra, hva tenker dere ? Vi bor også veldig langt vekke fra hverandre, så er jo ikke vits å holde kontakten bare for å holde kontakten også tenker jeg? Anonymkode: 8a5cb...586 Er det på’n igjen med samme spørsmål som stilles på en av 167 ulike måter? Isåfall; les alt alle har svart deg før. Om ikke; spiller det noen rolle? Du skriver til og med «Vi bor også veldig langt vekke fra hverandre, så er jo ikke vits å holde kontakten bare for å holde kontakten også tenker jeg? Er det ikke vits i det for deg en gang, hvorfor skal andre mene noe om saken? Anonymkode: f142f...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor tenker du at han skal legge sjela si i dette her? du er jo ikke interessert i noe seriøst, han engasjerer seg helt passe i forhold til hva du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Spørsmålet er vel mer hvorfor DU holder kontakten når du ikke ser noe poeng på grunn av avstanden og du ikke vil ha noe seriøst med han? Anonymkode: f33e9...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå