AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #1 Skrevet 21. november 2024 Har du noen julefilmer du absolutt ikke synes noe om? Anonymkode: 3b7e9...4c8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #2 Skrevet 21. november 2024 Grevinnen og hovmesteren Anonymkode: 8c219...dce 1
skreppamedleppa Skrevet 21. november 2024 #3 Skrevet 21. november 2024 Sånne typiske Hellmark julefilmer får jeg litt gulp i munnen av. Av de mer kjente synes jeg Love Actually er en pinelse jeg ungår for en hver pris. The Holiday kommer også langt oppe på listen av filmer jeg ungår Hjemme aleine 3 og utover 2
blåbærpai Skrevet 21. november 2024 #4 Skrevet 21. november 2024 Liker ikke The Holiday. Får krea av Cameron Diaz, elendig skuespiller.
Arkana Skrevet 21. november 2024 #5 Skrevet 21. november 2024 Vanskelig å si for hvis en film ikke engasjerer raskt så slår jeg av så sånn sett sitter jeg jo ikke og ser på det jeg synes er en dårlig film. Det er vel bare to julefilmer jeg faktisk har sett hele av og som jeg ikke har likt og det er Elf og Polarekspressen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå