Gå til innhold

Følge opp etter jobbintervju?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg var på jobbintervju på mandag, og følte det gikk bra. Det er en stilling i kommunen. De sa at de skal intervjue 5 personer denne uken, og gi beskjed på mandag og hvem som går videre til andregangsintervju.

Bør jeg følge opp med en e-post for å takke for intervjuet og si at jeg er veldig motivert, eller vente på at de tar kontakt på mandag?

Anonymkode: 945a8...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei,

Jeg var på jobbintervju på mandag, og følte det gikk bra. Det er en stilling i kommunen. De sa at de skal intervjue 5 personer denne uken, og gi beskjed på mandag og hvem som går videre til andregangsintervju.

Bør jeg følge opp med en e-post for å takke for intervjuet og si at jeg er veldig motivert, eller vente på at de tar kontakt på mandag?

Anonymkode: 945a8...715

Jeg anbefaler å vente til mandag :) 

Anonymkode: 42f31...960

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har sikkert hørt det før at søker er motivert. La prosessen gå sin gang og ikke mas så tidlig. 

Anonymkode: 49381...2ee

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke satt pris på en sånn epost når jeg rekrutterer. Det er liksom en oppgave jeg holder på med på toppen av de vanlige oppgavene mine. Har du spørsmål, skal trekke søknaden eller plutselig er utilgjengelig neste uke (sånt skjer jo) så setter jeg pris på en epost. Har heller aldri opplevd å få noen nyttige "telefon for å vise interesse" heller. Jeg husker deg kanskje når jeg ser på cven, men ikke positivt 😉 har jeg tid legger jeg inn en merknad på deg i systemet om hva du spurte om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...