Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #1 Skrevet 28. februar 2006 Er det noen som har erfaring med å bestille fra begge disse? Hvem vil du anbefale?
Gjest Jalileh Skrevet 28. februar 2006 #2 Skrevet 28. februar 2006 Anbefaler begge, men på LF slipper man som regel igjennom tollen da. Så hadde jeg måtte velge ville det blitt LF.
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #3 Skrevet 28. februar 2006 Det kommer jo ann på hva du skal ha. LF er helt klart best på hårprodukter, men skal du ha sminke så finner du mest på Strawberrynet. LF priser alltid ned varene sine slik at de slipper gjennom tollen. Strawberrynet gjør ikke dette, men om en sender inn kvittering på den momsen en har betalt så får en det refundert, så det blir jo igrunn det samme - bare litt mer arbeid.
lillesky Skrevet 28. februar 2006 #4 Skrevet 28. februar 2006 Har bestilt fra LF flere ganger, og er kjempefornøyd.
Little sister Skrevet 28. februar 2006 #6 Skrevet 28. februar 2006 Jeg har også bare god erfaring med disse.
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #7 Skrevet 28. februar 2006 Noen som har noen forklaring/idè om hvorfor pakkene fra LF alltid (i mitt tilfelle iallefall, samt venninnene mine) slipper fri fra tollen? Det blir iallefall en gedigen nedtur den dagen jeg bestiller noe fra LF og må betale toll for det. Det har ikke skjedd så lenge jeg har handle på nettstdet, dvs. sikkert i tre år.
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2006 #8 Skrevet 28. februar 2006 De slipper forbi tollen av den enkle grunn at LF skriver en lavere verdi enn reelt på den lille, grønne lappen utenpå pakken. Summen de skriver der er alltid under 200,-
Gjest Elfrida Skrevet 1. mars 2006 #10 Skrevet 1. mars 2006 Husker ikke helt, men jeg tror ikke prisene står på fakturaen inni heller, bare en liste over det du har kjøpt?
Ez Flow Skrevet 2. mars 2006 #11 Skrevet 2. mars 2006 Begge er seriøse firma som kan anbefales på det varmeste. SN skrev tidligere ned prisen, men dette har de sluttet med. I pakken ligger vedlagt kvittering på kjøpet, slik at om du handler for over 200,- må du påregne tollutgifter i tillegg. Som andre nevner refunderer ofte SN dette, det har ikke vært noe problem de gangene jeg har havnet i den situasjonen. Jeg har først sendt en mail og fått godkjent at de ønsker å refundere beløpet på tollutgiftene, så har jeg faxet kravet fra Tollvesenet til SN, og etter et par uker har du pengene på konto. Fordelen med SN er jo at du slipper fraktkostnader. På LF må du selv stå for fraktkostnader, men de skriver ned prisen så du slipper tollutgifter. LF skriver ned prisen, og legger ikke ved kvittering på kjøpets beløp, derfor slipper man unna tollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå