Biance Skrevet 21. november 2024 #1 Del Skrevet 21. november 2024 (endret) Jeg fikk positiv test(tester😅) i går, som ble 9 dpo. Jeg har to barn fra før av, men jeg ble plutselig helt blank og usikker. Dette mye fordi jeg har hatt symptomer veldig tidlig i tidligere svangerskap. Så var det det jeg trenger bekreftelse på😃 Jeg trenger ikke tenke mer ang ikm? Uansett hvor tidlig jeg tester positivt så er det "sikkert"? Greit å kunne spørre her, spesielt når jeg ikke vil at andre skal vite det😃 Endret 21. november 2024 av Biance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #2 Del Skrevet 21. november 2024 Det eneste som er sikkert er at det er detektert HCG i urinen din på det tidspunktet du tok test. Hva mener du med "sikkert"? Folk opplever å miste på forskjellige tidspunkt under graviditeten, så ingenting er sikkert. Anonymkode: 92600...f43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biance Skrevet 21. november 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det eneste som er sikkert er at det er detektert HCG i urinen din på det tidspunktet du tok test. Hva mener du med "sikkert"? Folk opplever å miste på forskjellige tidspunkt under graviditeten, så ingenting er sikkert. Anonymkode: 92600...f43 Derfor jeg skrev "sikkert", da det aldri er helt sikkert i en graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #4 Del Skrevet 21. november 2024 Det er veldig vanlig med kjemisk graviditet, så vanlig som at man regner at kanskje opp til 50% av graviditetene ender i kjemisk, men mange er nok uoppdaget fordi man kanskje bare får det man tror er vanlig mensen et par dager senere enn vanlig. Derfor holder de fleste pusten i alle fall til IKM og tar ny test for å se om den blir sterkere i streken. Så holder mange igjen pusten til de kan se en liten bamsemums på privat ultralyd rundt uke 8 med hjerteslag før de kan puste lettet ut over at sjansen for spontanabort da er under 2%, eller hvis man ikke har tatt PTUL at man gjerne da tenker det etter 12 uker. Anonymkode: f7710...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biance Skrevet 21. november 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er veldig vanlig med kjemisk graviditet, så vanlig som at man regner at kanskje opp til 50% av graviditetene ender i kjemisk, men mange er nok uoppdaget fordi man kanskje bare får det man tror er vanlig mensen et par dager senere enn vanlig. Derfor holder de fleste pusten i alle fall til IKM og tar ny test for å se om den blir sterkere i streken. Så holder mange igjen pusten til de kan se en liten bamsemums på privat ultralyd rundt uke 8 med hjerteslag før de kan puste lettet ut over at sjansen for spontanabort da er under 2%, eller hvis man ikke har tatt PTUL at man gjerne da tenker det etter 12 uker. Anonymkode: f7710...10a Tusen takk for svar😃 Der var det jeg ville vite😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå