AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #1 Del Skrevet 21. november 2024 Det har stått en blå ikea-pose ved porten som fører inn til leilighetene vi bor i ganske lenge nå. I hvert fall 4 dager. Den er urørt. Posen er full av diverse bøker, og jeg lurer på om dette er et uttrykk for at de som ønsker kan se gjennom og finne seg en bok eller to? Jeg har veldig lyst til å se gjennom og finne meg en bok - da jeg er veldig glad i å lese, men jeg er redd for å gjøre dersom det ikke er ment at vi kan ta fra den. Samtidig tenker jeg at man ikke setter ut en haug med bøker over en periode på flere dager uten en tanke om at andre kan se gjennom? Hva tenker dere? Anonymkode: 6b48f...ee7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #2 Del Skrevet 21. november 2024 Ring på døra og spør! Anonymkode: 03f74...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #3 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ring på døra og spør! Anonymkode: 03f74...708 Hvilken dør? Anonymkode: 64dd7...9b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 21. november 2024 #4 Del Skrevet 21. november 2024 Det vil jeg tro er bare å gjøre ja... slik gjøres det her og, folk setter/legger ut bøker ved inngangen for at folk skal kunne ta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #5 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg ville først prøvd å finne ut hvem sine bøker det er. Snakk med naboene. Anonymkode: 4e478...981 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #6 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg hadde tatt hele posen. Liker både bøker og IKEAposer. Anonymkode: ae736...78c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #7 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg hadde tatt et-par bøker. Og lagt igjen en lapp om det, og beklager hvis det var misforstått, og nummeret mitt. Anonymkode: 9a289...81a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #8 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvilken dør? Anonymkode: 64dd7...9b9 Ingen spesiell dør - bare inngangsporten som er felles for absolutt alle som bor innenfor. Port inn til bygård. Anonymkode: 6b48f...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #9 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg hadde tatt et-par bøker. Og lagt igjen en lapp om det, og beklager hvis det var misforstått, og nummeret mitt. Anonymkode: 9a289...81a Det var en veldig god idé! Anonymkode: 6b48f...ee7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #10 Del Skrevet 21. november 2024 Nei, det gjør man ikke hvis det ikke henger en lapp om at det er bare å forsyne seg. Jeg forventer at ting får stå i fred. Anonymkode: 18e45...b21 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #11 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde tatt et-par bøker. Og lagt igjen en lapp om det, og beklager hvis det var misforstått, og nummeret mitt. Anonymkode: 9a289...81a Det hadde jeg også gjort og også skrevet at boka legges tilbake hvis posen fortsatt står der etter den er ferdig lest. Anonymkode: 6f38b...da7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #12 Del Skrevet 21. november 2024 Jeg tar ingenting med mindre det står "vær så god, gratis bok" Trolig et forsøk på å kvitte seg med det, men det koster lite å legge ved en "gratis"-lapp Kan hende er det noen som har satt ut posen for henting før de dro på ferie, og så har den som skulle kjøpe glemt det/blitt heftet. Anonymkode: b23b3...42a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #13 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det gjør man ikke hvis det ikke henger en lapp om at det er bare å forsyne seg. Jeg forventer at ting får stå i fred. Anonymkode: 18e45...b21 Dette. Folk skriver «forsyn deg» dersom det er ment sånn. Anonymkode: b10bd...171 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #14 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis man bare en pose på gata over flere dager så kan man ikke forvente det Anonymkode: 70323...747 Spørs hvor du bor det . På bygda får ting stå i fred. Det står jo ting ute på jorder og på gårdsplassen, skal det liksom være fritt fram? Anonymkode: 18e45...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #15 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da står det jo på privat grunn Anonymkode: 70323...747 og så? Det hadde fått stå i fred om det sto ved vegen og. Jeg har prøvd flere ganger. Anonymkode: 18e45...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #16 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det har stått en blå ikea-pose ved porten som fører inn til leilighetene vi bor i ganske lenge nå. I hvert fall 4 dager. Den er urørt. Posen er full av diverse bøker, og jeg lurer på om dette er et uttrykk for at de som ønsker kan se gjennom og finne seg en bok eller to? Jeg har veldig lyst til å se gjennom og finne meg en bok - da jeg er veldig glad i å lese, men jeg er redd for å gjøre dersom det ikke er ment at vi kan ta fra den. Samtidig tenker jeg at man ikke setter ut en haug med bøker over en periode på flere dager uten en tanke om at andre kan se gjennom? Hva tenker dere? Anonymkode: 6b48f...ee7 Bøker finne du på biblioteket, gratis. Du trenger ikke gjøre deg til tyv for ei bok. Anonymkode: bba76...5cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #17 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 2.09): Bøker finne du på biblioteket, gratis. Du trenger ikke gjøre deg til tyv for ei bok. Anonymkode: bba76...5cc Tyv? Den står fortsatt urørt ved en felles inngang som et stort antall beboere bruker. Nå har det gått lang tid 😅 Anonymkode: 6b48f...ee7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #18 Del Skrevet 3. desember 2024 Hvis det ikke er ditt og ikke trenger medisinsk hjelp la det stå i fred. Anonymkode: 7d7bc...449 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #19 Del Skrevet 4. desember 2024 Er nok noen som har satt ut via Finn for henting. Ikke ta noe som ikke er ditt. Anonymkode: 73908...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #20 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er nok noen som har satt ut via Finn for henting. Ikke ta noe som ikke er ditt. Anonymkode: 73908...e8b Da har de planlagt jævlig dårlig når det står der i fire dager. Om man skal gi bort noe ved å sette ting på gata, har man et ansvar for å følge opp. Etter så mange dager vil jeg anse det som forsøpling av området. Så har det gått over 2-3 dager, synes jeg det er fritt fram. Anonymkode: 54c9e...7ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå