Gå til innhold

Trodde du at vitenskapen ville løse noe?

Gjest Karli63

Anbefalte innlegg

debatant skrev (39 minutter siden):

Det var i en annen tråd du nevnte at du sa du var interessert i vitenskap og naturlige forklaringer. Det er sant.

Ja, det er sant, og noe helt annet enn det du skrev over. Hva om du lærer deg å bruke siteringsfunksjonen, så kan du argumentere mot det jeg faktisk skriver, i stedet for å finne på tull som du argumenterer mot?

Sitat

Fortell om disse observasjonene av evolusjon..

Det har jeg og andre gjort gjentatte ganger i evolusjonstråden, ingen grunn til å gjenta det her også.

Sitat

Om du ikke vet hva vitenskap er, lønner det seg kanskje å slutte å bruke ordet. Vitenskap er ikke et ullent intetsigende begrep..

Jeg vet hva vitenskap er, og har aldri skrevet at det er et ullent, intetsigende begrep, så nå begynner du med stråmenn igjen. Men det betyr allikevel ikke at det finnes én klar definisjon.

Hvis du er uenig er det vel snart på tide at du kommer med denne definisjonen, eller er det nok en gang bare noe du finner på, helt uten noe faktagrunnlag?

Endret av Capitan Fracassa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Capitan Fracassa skrev (26 minutter siden):

Ja, det er sant, og noe helt annet enn det du skrev over. Hva om du lærer deg å bruke siteringsfunksjonen, så kan du argumentere mot det jeg faktisk skriver, i stedet for å finne på tull som du argumenterer mot?

Det har jeg og andre gjort gjentatte ganger i evolusjonstråden, ingen grunn til å gjenta det her også.

Jeg vet hva vitenskap er, og har aldri skrevet at det er et ullent, intetsigende begrep, så nå begynner du med stråmenn igjen. Men det betyr allikevel ikke at det finnes én klar definisjon.

Hvis du er uenig er det vel snart på tide at du kommer med denne definisjonen, eller er det nok en gang bare noe du finner på, helt uten noe faktagrunnlag?

Så basert på at du ikke vet hva vitenskap er, og at du ikke vet om noen uomstridte eksempler på evolusjon, prøver du å si at motdebattanter burde oppsøke psykolog, om de ikke kjøper argumentene dine. For da må de være løgnere.

Fasinerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

debatant skrev (2 timer siden):

Så basert på at du ikke vet hva vitenskap er, og at du ikke vet om noen uomstridte eksempler på evolusjon, prøver du å si at motdebattanter burde oppsøke psykolog, om de ikke kjøper argumentene dine. For da må de være løgnere.

Fasinerende.

Ja, det er fascinerende hvordan du hver eneste gang lyver om meg ved å finne på noe helt annet enn det jeg faktisk skriver.

Det er betegnende at du ikke bruker sitatfunksjonen for å kunne argumentere mot hva jeg faktisk skriver, men heller finner på noe tull og sier at det er det jeg mener.

Jeg tenker at ditt behov for konstant å lyve om hva motstanderen sier, kunne være interessant å finne ut av. Men jeg skjønner jo at du ikke har vilje til å skulle forbedre deg.

Endret av Capitan Fracassa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...