Gå til innhold

Så lenge sinnet er ung, så er ikke det noe i veien med alderforskjell?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 34 og ung til sinns, er fremdeles over gjennomsnittet moden for alderen grunnet tidligere erfaringer. Men har beholdt livsgnist og elsker spenning og eventyr. Min kjæreste er 24 og det passer meg perfekt. Folk som ser oss tror vi er like gamle, jeg ser heldigvis yngre ut. Men mer enn 10 år går jeg ikke ned, det er en risiko selv med «bare» 10 år at man blir dumpet for en yngre. 

Anonymkode: 5242a...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Samme her er for ung til sinns for 50 årige gubber ass.

Anonymkode: 00fb6...06a

Men det finnes da så himla mange 50 åringer med samme unge sinn som deg! Mistenkelig at det da ikke er noen, skulle tro dere bare var griske etter yngre utsendet pg trengte en unnskyldning. Men det er jo ikke det det handler om nei..

Anonymkode: 8ea02...344

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Men det finnes da så himla mange 50 åringer med samme unge sinn som deg! Mistenkelig at det da ikke er noen, skulle tro dere bare var griske etter yngre utsendet pg trengte en unnskyldning. Men det er jo ikke det det handler om nei..

Selvfølgelig handler det om utseendet også, 50 åringer er sjeldent fysisk attraktive for de i 20-åra. Ikke for de i 30-åra heller, og selv jeg i 40-årene syns veldig mange 50-åringer er for gamle både fysisk og psykisk. Og de TROR de har samme unge sinn som de i 20-åra,  men egentlig blir det bare patetisk desperasjon over å være "ung". For de har jo som regel ikke peiling på hva unge faktisk interesserer seg for og er opptatt av i dag. Med unntak av om de har egne barn på den alderen selvfølgelig... og da blir det jo bare kvalmt.

Anonymkode: b6d7e...e77

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 0.33):

Helt greit i mine øyne. Jeg er K50 som har samme genfeilen og personligheten og dater menn rundt 28-30

Anonymkode: 6fa84...cee

Supert !     Det er beste alderen på menn.  Jeg sier 25-35, med prime-time 27-32.  Kos deg og nyt.

Kv. snart 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Selvfølgelig handler det om utseendet også, 50 åringer er sjeldent fysisk attraktive for de i 20-åra. Ikke for de i 30-åra heller, og selv jeg i 40-årene syns veldig mange 50-åringer er for gamle både fysisk og psykisk. Og de TROR de har samme unge sinn som de i 20-åra,  men egentlig blir det bare patetisk desperasjon over å være "ung". For de har jo som regel ikke peiling på hva unge faktisk interesserer seg for og er opptatt av i dag. Med unntak av om de har egne barn på den alderen selvfølgelig... og da blir det jo bare kvalmt.

Jeg vet, det er akkurat det, handler om utsendet og ønsket om å være ung, og illusjonen at man er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (På 21.11.2024 den 5.51):

Men trodde forøvrig nerder ikke var så populære blant damene

Nerder er ofte smarte folk. Intelligens er hot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 9.40):

Det minner meg om en på 63 som var interessert i meg da jeg var 35. 

"Alder er jo bare et tall", sa han. "Da får du finne deg ei på 75, du. Nei? Vil ikke?". Akkurat. 

Anonymkode: 55d5a...94a

pytt pytt. jeg er 98 år gammel kvinne, og jeg føler meg skikkelig ung til sinns. det at jeg ruller rundt i elektrisk rullestol gjør meg bare hip og trendy, siden den gjør meg teknologisk savvy. menn på 60 år. unna vei, dere blokkerer for synet av de deilige mennene i 20-årene. muv it. mø mø over og ut. 

Anonymkode: ccadc...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 9.32):

Trådstarteren her. Jeg går ikke aktivt etter jenter som er 15 år yngre enn meg. Men jeg er åpent fra 24 til min alder. Selv til en kvinne på 50 hvis hun deler samme interesse så er jeg mer enn nok åpent. 

Anonymkode: 1b019...e0f

Men hvis det kun er sinnet som tenner, burde du jo være åpen for damer tyve år eldre såvel som tyve år yngre..? Det du stiller som kriterier for et ungt sinn, er det folk i alle aldre som bedriver..? 

Eller tenker du at fremtiden din med noen så mye eldre ikke ser videre lys ut da du nødvendigvis må gå inn i en "seinortilværelse" mange år før tiden? Om hodet er aldri så ungt, hv angår kroppen skranter? 

Anonymkode: f5c8c...f27

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 8.28):

Om noen på 24 er interressert så er det jo greit, men det er ikke greit å forvente at kvinner rundt 25 er interessert i menn på 40. Det er et bitte lite midretall kvinner som er interesssert i så mye eldre menn. Så du vil fort bli stemplet som gammel gris om du prøver deg på flere kvinner i begynnelsen av 20 årene.

Ser at en fra årets farmen er 50 og er sammen med ei på 28.

Vet også om ganske mange forhold med den forskjellen eller tilnærmet.

I mindretall ja, men slett ikke så sjelden som man skulle tro.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (1 minutt siden):

Ser at en fra årets farmen er 50 og er sammen med ei på 28.

Vet også om ganske mange forhold med den forskjellen eller tilnærmet.

I mindretall ja, men slett ikke så sjelden som man skulle tro.

Kommer vel helt an på egen omkrets. Jeg vet ikke, og har aldri kjent til noen.

Anonymkode: e5d60...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du prøve det ts. Bare oppfør deg som et vanlig menneske i datingprosess. Å være ung til sinns er vi alle. Men vi må alle vokse opp, altså bli modne. Det betyr ikke at vi trenger å bli A 4. Men at vi må bli trygge i oss selv, kjenne oss selv, våre styrker, svakheter og begrensinger. Og vi må behandle andre mennesker bra og trene empatien.

I dagens samfunn er det veldig mange damer som føler seg lite sett av menn, også i nære relasjoner. Dette er altfor vanlig. De opplever at de ikke blir sett for den de er og det de gjør og opplever at partner ikke er nysgjerrig på dem, hvordan de har det og hva de gjør. Så sier mannfolka: Men du kunne jo bare sagt det! Sannheten er: Nei, kvinner vil bli spurt og sett og fulgt opp, slik de ofte ser, spør og følger opp sine menn, noe mannen setter pris på, men for ofte ikke gir tilbake.

Anonymkode: e5d60...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...