Gå til innhold

Når du avviser menn: Hva er hovedgrunnen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vanskelig å oppgi en hovedgrunn. Tiltrekning er mer kompleks, men noen eksempler: kun fokus på sex/kropp, mangelfull hygiene og boevne, dårlig holdning og en generell negativitet hvor han kun ser problemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for omtanken. Å føle seg som et sett med dårlig gener som bør utryddes får deg til å miste troen på menneskeheten

Anonymkode: e56c8...2ef

Fælt og ha det sånn. Veldig fælt.

Anonymkode: 3d494...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var singel:

Fordi veldig mange menn virker som creeps. Og de skjønner ikke selv at det å stå for nærme, ta på meg, gi en klem på en måte som dytter overkroppen min så tett at de virkelig får kjent puppene mot egen brystkasse legges merke til. Ellers; at de ikke smiler, at de virker dumme eller enkle, at de ikke har humor, at de er for seriøse, at de blablabla.

Det er MYE!

Men det som er mest irriterende er at menn ikke forstår hvorfor kvinner har så aktivert screeningssystem, de synes kvinner er så vanskelige. Men vi er jo det på grunn av andre menn! Vi har så mange dårlige opplevelser at vi har blitt veldig på vakt. Jeg var naiv som ung og har gjennom årenes løp blitt mer og mer på vakt.

Senest i helga var jeg ute og danset med venninner og en fyr tok hele hånda si opp i skrittet mitt bakfra. Jeg slo til han, og skreik. Nå er jeg ikke lenger redd for å si ifra, for det som er så utrolig leit er at menn forventer å komme unna med å behandle oss som søppel. De blir helt satt ut når de får en reaksjon. Jeg er ikke for vold egentlig, men å få en knyttneve i ryggen når du prøver å gå fort unna etter å ha tatt meg i skrittet er på sin plass. Det er forskjell på å være den som gjør noe først. Dessuten gir disse mennene faen i hva man sier, de skjønner bare fysisk reaksjon. Og jeg slår hardt. 😁

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (12 minutter siden):

Da jeg var singel:

Fordi veldig mange menn virker som creeps. Og de skjønner ikke selv at det å stå for nærme, ta på meg, gi en klem på en måte som dytter overkroppen min så tett at de virkelig får kjent puppene mot egen brystkasse legges merke til. Ellers; at de ikke smiler, at de virker dumme eller enkle, at de ikke har humor, at de er for seriøse, at de blablabla.

Det er MYE!

Men det som er mest irriterende er at menn ikke forstår hvorfor kvinner har så aktivert screeningssystem, de synes kvinner er så vanskelige. Men vi er jo det på grunn av andre menn! Vi har så mange dårlige opplevelser at vi har blitt veldig på vakt. Jeg var naiv som ung og har gjennom årenes løp blitt mer og mer på vakt.

Senest i helga var jeg ute og danset med venninner og en fyr tok hele hånda si opp i skrittet mitt bakfra. Jeg slo til han, og skreik. Nå er jeg ikke lenger redd for å si ifra, for det som er så utrolig leit er at menn forventer å komme unna med å behandle oss som søppel. De blir helt satt ut når de får en reaksjon. Jeg er ikke for vold egentlig, men å få en knyttneve i ryggen når du prøver å gå fort unna etter å ha tatt meg i skrittet er på sin plass. Det er forskjell på å være den som gjør noe først. Dessuten gir disse mennene faen i hva man sier, de skjønner bare fysisk reaksjon. Og jeg slår hardt. 😁

Hvor skadet ble han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang jeg avviste en mann så var det fordi han sto å gned hendene sammen, mens han bet seg i leppen etterfulgt av jeg liker rumpa di veldig godt. 
Creap alert 🚨

Han før det var fordi han ikke bidro til samtalen i det hele tatt. Bare satt å svarte på spørsmål, eller så sa han ingen verdens ting. Virket helt uinteressert på daten, men ville gjerne treffes igjen. Skjønner det fortsatt ikke. Det fristet ikke med flere kvelder i pinlig stillhet så jeg sa nei takk. 

Før det igjen så hadde han jeg datet ikke noen følelser for meg , mens jeg begynte å bli skikkelig forelsket.  Det føltes ikke bra når det var så ensidig. Jeg hadde ikke lyst til å være ventepølse. 

Endret av Trek
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (24 minutter siden):

Da jeg var singel:

Det er MYE!

Omg! Så ekkelt 🥶

Jeg skjønner reaksjonen din, det var forsvar. I naturen får også andre dyr en på tygge når de går for langt. Han ba om det når han skadet deg først, selv om vold i segselv er dumt. 

Anonymkode: 77005...0b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvor skadet ble han?

Vet ikke. Bryr meg ikke. Antakelig bare et blåmerke. Dessverre.

Anonymkode: 37928...b54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vet ikke. Bryr meg ikke. Antakelig bare et blåmerke. Dessverre.

Anonymkode: 37928...b54

Flaks at politiet ikke ble involvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik umiddelbart er det fordi mannens utseende eller utstråling ikke tiltaler meg. Dette med utseende bør likevel ikke menn ta som at de ikke er gode nok. Selv mine aller nærmeste venninner liker menn med helt annet utseende enn det som tiltaler meg. Så at utseendet hans ikke tiltaler meg betyr ikke at utseendet ikke tiltaler kvinner generelt. 

I noen tilfeller betyr det nok også mer generelt. Det er en del trekk kvinner reagerer negativt på. Har man disse bør man nok helt reelt prøve å gjøre noe med det. Iallefall dersom dette er grunnløst. For eksempel ser konstant sinna ut, men er det ikke. 

Anonymkode: 284aa...702

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I noen tilfeller betyr det nok også mer generelt. Det er en del trekk kvinner reagerer negativt på. Har man disse bør man nok helt reelt prøve å gjøre noe med det. Iallefall dersom dette er grunnløst. For eksempel ser konstant sinna ut, men er det ikke. 

Anonymkode: 284aa...702

Å se sint ut kan være en forsvars mekanisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Flaks at politiet ikke ble involvert.

Ja, fordi de driter I at kvinner blir antastet, akkurat som det du gjør. Hun gjorde ikke noe galt. Ingen har rett til å ta tak i noens underlivet uten konsekvens. Det der var hennes umiddelbare kroppslige relasjon for å beskytte segselv.

Skal du fullstendig ignorere at han grabba tak i underlivet hennes bakfra? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å se sint ut kan være en forsvars mekanisme.

Ikke med fysisk angrep nei, da blir det automatisk og naturligvis angrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke med fysisk angrep nei, da blir det automatisk og naturligvis angrep.

Ikke fysisk  men psykisk forsvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tenner meg ikke på noe måte. 

Anonymkode: a699c...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke fysisk  men psykisk forsvar.

Om noen tar tak i deg, blir det fort fysisk forsvar. 

Jeg skjønner ikke at du genuint sitter her å sier hun ikke hadde rett til å gjøre mer enn å gi et blikk, når noen tok henne i underlivet?

Har du en diagnose som gjør at du ikke har empati?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at du genuint sitter her å sier hun ikke hadde rett til å gjøre mer enn å gi et blikk, når noen tok henne i underlivet?

Det var ikke den kommentaren jeg svarte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan si det sånn, når det kommer til selvforsvar teknikker, går de ofte ut på å angripe den so  angriper deg, for å sette dem ut av spill til du rekker å rømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, fordi de driter I at kvinner blir antastet, akkurat som det du gjør. Hun gjorde ikke noe galt. Ingen har rett til å ta tak i noens underlivet uten konsekvens. Det der var hennes umiddelbare kroppslige relasjon for å beskytte segselv.

Skal du fullstendig ignorere at han grabba tak i underlivet hennes bakfra? 

What? No! Føkk han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? No! Føkk han.

Bra. Jeg syns det virket sånn. Bra det ikke var det det var snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra. Jeg syns det virket sånn. Bra det ikke var det det var snakk om.

Jeg svarte på en annen kommentar. Det å se sint ut kan være en forsvarsmekanismer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...