jabx Skrevet 30. november 2024 #21 Del Skrevet 30. november 2024 TomKrus skrev (På 24.11.2024 den 13.17): Ja slik er det i det "siste sovjet" frie meninger, uenighet, ha flere perspektiver på en sak er livsfarlig for det eksisterende regimet ! Intet nytt under solen, kos dere i saueflokken ! Den er dømt til undergang uansett om samfunnsutviklingen fortsetter i den nedadgående spiralen som er i dag. Så at noen sitter bak i flyet og kommenterer undergangen får dere faen ta bare tåle ! Nei, her er det ikke snakk om ærlige meninger, men om bevisst løgn og feilinformasjon. Alt for å tiltrekke seg penger og oppmerksomhet. Ditt innlegg her er et godt eksempel på uærligheten blant "alternative medier" og deres tilhengere. Jeg sa ikke et eneste ord om å ha frie meninger. Jeg kritiserte hvordan "alternative medier" fungerer. Dette spinner du da videre på og fremstiller det bevisst og falskt som om jeg sa noe jeg ikke sa. Takk for at du så utmerket illustrerer poenget mitt. Det er også interessant å merke deg at enhver kritikk mot din side møtes med en ekstrem overreaksjon og offermentalitet. Du møter kritikk med anklager om at du blir tvunget til taushet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 30. november 2024 #22 Del Skrevet 30. november 2024 LeveMannen skrev (På 25.11.2024 den 23.35): NRK nøytrale? Det sier de jo selv at de ikke er. Skulle NRK vært nøytral om Hitler? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 30. november 2024 #23 Del Skrevet 30. november 2024 jabx skrev (Akkurat nå): Nei, her er det ikke snakk om ærlige meninger, men om bevisst løgn og feilinformasjon. Alt for å tiltrekke seg penger og oppmerksomhet. Ditt innlegg her er et godt eksempel på uærligheten blant "alternative medier" og deres tilhengere. Jeg sa ikke et eneste ord om å ha frie meninger. Jeg kritiserte hvordan "alternative medier" fungerer. Dette spinner du da videre på og fremstiller det bevisst og falskt som om jeg sa noe jeg ikke sa. Takk for at du så utmerket illustrerer poenget mitt. Det er også interessant å merke deg at enhver kritikk mot din side møtes med en ekstrem overreaksjon og offermentalitet. Du møter kritikk med anklager om at du blir tvunget til taushet. Og kritikk mot din side møtes med sensur, kanselering og utstøting av mange ! Du er en av de tydeligvis som synes politisk forfølgelse er helt greit så lenge det ikke skjer mot din politiske side. Kan man ikke tåle alternative nyheter som Document og Inyheter i Norge har man et enormt demokratisk problem. Det er slike "alternative" nyheter jeg snakker om. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 2. desember 2024 #24 Del Skrevet 2. desember 2024 TomKrus skrev (På 30.11.2024 den 18.35): Og kritikk mot din side møtes med sensur, kanselering og utstøting av mange ! Du er en av de tydeligvis som synes politisk forfølgelse er helt greit så lenge det ikke skjer mot din politiske side. Kan man ikke tåle alternative nyheter som Document og Inyheter i Norge har man et enormt demokratisk problem. Det er slike "alternative" nyheter jeg snakker om. Ditt innlegg her er et godt eksempel på uærligheten blant "alternative medier" og deres tilhengere. Jeg sa ikke et eneste ord om å ha frie meninger. Jeg kritiserte hvordan "alternative medier" fungerer. Dette spinner du da videre på og fremstiller det bevisst og falskt som om jeg sa noe jeg ikke sa. Takk for at du så utmerket illustrerer poenget mitt. Det er også interessant å merke deg at enhver kritikk mot din side møtes med en ekstrem overreaksjon og offermentalitet. Du møter kritikk med anklager om at du blir tvunget til taushet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kat-e Skrevet 3. desember 2024 #25 Del Skrevet 3. desember 2024 Det er en av de store svenske avisene har innrømmet at de gikk for langt i å henge ut personer som rasister når de skrev eller kommenterte meninger som avisen mente var innvandring eller Islamkritiske innlegg. Aftonbladet oppsøkte noen hjemme, ringte på og lagde en reportasje av hva de hadde skrevet om innvandring, til tross for at de ikke skrev noe som brøt svensk lov. Mediene så det som en viktig samfunnsoppgave å skremme folk til taushet. I flere tilfeller fikk de som ble oppsøkt av avisen problemer med sin arbeidsgiver. I lys av dette, sier vel denne ganske mye : https://www.journalisten.no/fredrik-graesvik-kortnytt-tv-2/fredrik-graesvik-jeg-beklager/526155 Fredrikstad blad skrev dette : https://www.f-b.no/nyheter/jeg-burde-kanskje-ikke-ha-skrevet-det/s/2-2.952-1.8275685 (det var lett å finne navnet til læreren) ikke lov å skrive noe negativt om kommunens romfolk leir, eller å antyde at boligprisene blir påvirket. Dette har avisen selv skrevet om denne leiren : https://www.f-b.no/romleir/hytteinnbrudd/tiltalt-for-romleir-voldtekt/s/5-59-243483 https://www.f-b.no/nyheter/nyheter/forste-dag-i-romleiren-her-fant-lasse-sin-stjalne-sykkel/s/2-2.952-1.8347165 Når avisen selv skriver dette, skal de ikke ta seg selv? 🤭 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeveMannen Skrevet 3. desember 2024 #26 Del Skrevet 3. desember 2024 kat-e skrev (1 time siden): Det er en av de store svenske avisene har innrømmet at de gikk for langt i å henge ut personer som rasister når de skrev eller kommenterte meninger som avisen mente var innvandring eller Islamkritiske innlegg. Slik er det i Norge også. Som når VG ringte opp folk fra kommentarfeltet på direktesendt tv i 2015 for å henge dem ut som rasister for at de var kritiske til innvandringen. "tilfeldigvis" kort tid etter at VG og flere andre nettaviser hadde gått over til å kreve identifikasjon for å kunne kommentere på artiklene deres og man måtte kommentere under fullt navn. Så de demonstrerte med all tydelighet hvor rett kritikerne av å gå bort fra anonyme kommentarfelt hadde hatt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeveMannen Skrevet 3. desember 2024 #27 Del Skrevet 3. desember 2024 (endret) jabx skrev (På 30.11.2024 den 18.33): Skulle NRK vært nøytral om Hitler? Hitler? Har ikke han vært død i nesten 80 år nå? Hva har han med noe som helst å gjøre? Endret 3. desember 2024 av LeveMannen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4. desember 2024 #28 Del Skrevet 4. desember 2024 LeveMannen skrev (På 3.12.2024 den 13.22): Hitler? Har ikke han vært død i nesten 80 år nå? Hva har han med noe som helst å gjøre? Du påstår tilsynelatende at media alltid må være nøytrale. Jeg bare undersøker om du faktisk mener det, eller om du bare sier det fordi du tilfeldigvis støter ufyselige meninger i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå