AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Hei! Jeg kvier meg litt for å gå til legen og håper derfor noen har erfaring med dette så jeg slipper🫣 Har i ca 1 uke nå hatt en kul på den ene rumpeballen ca 2-3 cm fra rumpehullet på størrelse med en drue. Den gjør skikkelig vondt og begynner å bli ordentlig plagsom da den kjennes godt når jeg går og å ta av trusen er helt grusomt fordi da kommer den borti kulen.. den er myk, men hvis jeg presser den inn så blir det en hard kul i midten der.. Sliter veldig med intimitet og kjenner at det å la en lege titte på det ligger langt inne.. Har noen opplevd lignende og har du isåfall noen tips og triks?🥴 Anonymkode: ae30b...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Kjøp scheriproct på apoteket og smør på Høres ut som en utvendig hemoroide Anonymkode: f6b41...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjøp scheriproct på apoteket og smør på Høres ut som en utvendig hemoroide Anonymkode: f6b41...e99 Tuuuusen takk! Det er bestilt🙏🏼 Anonymkode: ae30b...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Det kan også være en abscess. Har du fått kikket på den? Abscess kan sitte litt dypt under huden. Noen jeg kjenner sliter mye med abscess i underlivet. Ville tatt en tur til legen uansett, selv om det er ubehagelig. Anonymkode: d3a1a...5dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Hemoridrr er ikke 3 cm fra Asus åpningen. Dette er noe annet og kremen du har bestilt skal Du absolutt ikke bruke! Anonymkode: 2278f...b78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Høres ut som en abcess. Hemoroider vil sitte i selve rumpehullet, og ikke flere cm unna. Du bør dra til lege for å få tømt den slik at den ikke blir større og dypere. Masse lykke til👍 Anonymkode: 04908...b40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Det er ikke en hemoroide og du kan se bort i fra rådet om å kjøpe scheriproct på apoteket. Du har nok en abcess som de andre skriver, og må få hjelp av en lege å drenere den. Hvis du ikke gjør det vil den sannsynligvis utvikle seg, og det kan bli lite hyggelig. Anonymkode: 27722...7f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det kan også være en abscess. Har du fått kikket på den? Abscess kan sitte litt dypt under huden. Noen jeg kjenner sliter mye med abscess i underlivet. Ville tatt en tur til legen uansett, selv om det er ubehagelig. Anonymkode: d3a1a...5dc Åneii, var det jeg var redd for😓 takk for svar! Anonymkode: ae30b...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Høres ut som en abcess. Hemoroider vil sitte i selve rumpehullet, og ikke flere cm unna. Du bør dra til lege for å få tømt den slik at den ikke blir større og dypere. Masse lykke til👍 Anonymkode: 04908...b40 Tusen takk for svar! Blir en legetur da🫣😓 Anonymkode: ae30b...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er ikke en hemoroide og du kan se bort i fra rådet om å kjøpe scheriproct på apoteket. Du har nok en abcess som de andre skriver, og må få hjelp av en lege å drenere den. Hvis du ikke gjør det vil den sannsynligvis utvikle seg, og det kan bli lite hyggelig. Anonymkode: 27722...7f3 Takk for svar! Vet du noe om hvordan dette gjøres? Leser på nettet og da finner jeg bare ang operasjon, og det er vel ikke så ille med en gang?😓 Anonymkode: ae30b...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå