AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Noen som har fått pus rundt 10-11 ukers alder? Hvor viktig er den ene uka fra eller til? Vet at før var det vanlig å hente etter 8 uker. Kan forstå at det er for tidlig. Anonymkode: eb5ff...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Kattemammaen har begynt å bli lei de da. Er vel litt tidlig, men min første katt var kun 7 uker da jeg hentet han. Det er en del år siden da. Så om den uka er veldig viktig er jeg usikker på. Anonymkode: 7b543...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Vi hentet vår når han var 10 uker. Vi trodde han var neste 12 uker. Han var liten men gikk helt fint. Anonymkode: 15833...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Fra 10-12 uker er sosialisering og samvær med kullsøsken det viktigste, da lærere de seg ting som bitehemming, grensesetting etc. Jeg hadde aldri hentet en kattunge før den var minst 12 uker, helst enda eldre. Anonymkode: 4d2b3...18a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Sosialisering med andre kattunger er viktig disse to ukene. Jeg trodde forresten det var 14 uker, ikke 12? Anonymkode: d1821...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Jeg overtok en kattunge da den var 5 uker. Kattemor ville ikke ha med ungene sine å gjøre, så var bedre at vi overtok og lærte den opp. Det gikk veldig fint og vi bor sånn til at den kunne få være litt ute helt fra begynnelsen. Hun ble sjefen av alle kattene i området. Anonymkode: d9619...6c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen som har fått pus rundt 10-11 ukers alder? Hvor viktig er den ene uka fra eller til? Vet at før var det vanlig å hente etter 8 uker. Kan forstå at det er for tidlig. Anonymkode: eb5ff...b45 Synes man bør man vente til etter uke 12 sånn man vet de utvikler seg som normalt. Synes ikke det er er greit å få pus i uke 10-11 Anonymkode: 71c27...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå