AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #41 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 21.47): Få katten chippet. Og da registrert i ditt navn Anonymkode: 1feaa...183 Ja du må chippe katten før koko naboen gjør det. Anonymkode: ad1f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #42 Del Skrevet 25. november 2024 AnonymBruker skrev (På 23.11.2024 den 2.09): Takk for mange gode råd og omtanke. Jeg har tenkt tanken på å holde henne inne over noen dager, men hun er tross alt ingen innekatt, så jeg tør ikke utsette henne for det. Hun har katteluke og hun er chippet, men å installere gps slik noen foreslo var gjerne en god idé! Men jeg har ikke sett andre varianter av disse enn store kladeiser som jeg da mistenker at naboen ville ha fjernet med en gang katten min går inn der igjen? jeg sendte en forsiktig melding dagen etter hun kom på døren og skrev at jeg satt pris på om hun neste gang katten «banka på» kunne la være å slippe hun inn og at hun faktisk heller må skaffe seg sin egen katt. Da svarte hun tilbake at det var totalt uaktuelt for hun svikter ikke familien sin… Har aldri kjent den dama så vet ikke hva som eventuelt feiler henne, men hun er alene og i 50-årene. Noen andre i nabolaget sa at noen år før jeg flytta inn så gikk hun rundt med en chihuahua hun lånte av noen bekjente i barnevogn. Og at hun var observert i McDrive hvor hun hadde hunden i forsetet og kjøpte egen barneburger til den. Anonymkode: 4c7c3...954 Unnskyld at jeg ler men... Anonymkode: ad1f2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå