AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden tw: psykisk helse Hei, «vi som sørger» er kanskje feil kategori for dette - men. Jeg vil legges inn. Akkurat nå. Er det mulig? Jeg har kompleks PTSD og sliter veldig akkurat nå. Prøvd å snakke med sånn chat og venner, ingenting hjelper. Jeg orker ikke å leve atm, og hadde egentlig vært veldig fint å bare kunne tatt den raske veien ut. Anonymkode: e8a10...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Legg innlegget ditt under "Kropp og Helse" for der passer det bedre. Har du psykolog ? Anonymkode: 7ddac...63e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Hei! Hvor holder du til? Det finnes akutte mottak med ledige sengepost. Søk i den kommunen og ta en tlf. Fortell hvem du er og si at du kommer så blir du tatt vare på der. Anonymkode: 18fb5...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): tw: psykisk helse Hei, «vi som sørger» er kanskje feil kategori for dette - men. Jeg vil legges inn. Akkurat nå. Er det mulig? Jeg har kompleks PTSD og sliter veldig akkurat nå. Prøvd å snakke med sånn chat og venner, ingenting hjelper. Jeg orker ikke å leve atm, og hadde egentlig vært veldig fint å bare kunne tatt den raske veien ut. Anonymkode: e8a10...75d Mulig denne blir stengt pga dette.. Opprett en ny tråd i tilfelle, ts ❤️ Anonymkode: f631b...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): tw: psykisk helse Hei, «vi som sørger» er kanskje feil kategori for dette - men. Jeg vil legges inn. Akkurat nå. Er det mulig? Jeg har kompleks PTSD og sliter veldig akkurat nå. Prøvd å snakke med sånn chat og venner, ingenting hjelper. Jeg orker ikke å leve atm, og hadde egentlig vært veldig fint å bare kunne tatt den raske veien ut. Anonymkode: e8a10...75d Hei. DPS har et slikt ambulant team. Ring de å få time på dagen stort sett. Anonymkode: cc381...702 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden Hei 🩷 Ring 116 123. NÅ. Og hei du… jeg er her for å si at DU er her av en grunn; du er verdifull, verdsatt og du betyr noe for menneskene du er glad i. Selvom det kanskje er vanskelig å tro akkurat nå. Anonymkode: 862b5...195 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Kontakt legevakt på 116117, eller AMK på 113 dersom du sliter med å holde igjen. Det er hjelp å få. Livet er ikke for pyser, men det er så mye som er verdt å få med seg. Jeg lover. Anonymkode: b3dd1...945 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Psykiatrisk legevakt må du ta kontakt med/møte opp. Lykke til Anonymkode: fbe9f...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden kontakt legevakten, er du suicidal nå vil de vurdere akuttinnleggelse til deg. Lykke til og husk - det blir bedre 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden Sender deg klem. Om du ikke får innleggelse så husk at også psykolog og sykepleier kan hjelpe. Det skal mye til for å få innleggelse, det skal mye mindre til for å få akutt-time med psykolog. Anonymkode: 19b4d...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Det må være tøft- varme og gode tanker til deg ❤️ lykke til. Det ordner seg til slutt, lover 🤗 Anonymkode: 6c9e2...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din da vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker her på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, eller hvilke svar som kan være skadelige. Du oppfordres til å heller ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf. 116 117 eller ringe nødnummer 113. Alternativt kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i. Mental Helse: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år) Kirkens SOS: 22 40 00 40 Med omtanke og hilsen Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg