AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden tw: psykisk helse Hei, «vi som sørger» er kanskje feil kategori for dette - men. Jeg vil legges inn. Akkurat nå. Er det mulig? Jeg har kompleks PTSD og sliter veldig akkurat nå. Prøvd å snakke med sånn chat og venner, ingenting hjelper. Jeg orker ikke å leve atm, og hadde egentlig vært veldig fint å bare kunne tatt den raske veien ut. Anonymkode: e8a10...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Legg innlegget ditt under "Kropp og Helse" for der passer det bedre. Har du psykolog ? Anonymkode: 7ddac...63e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Hei! Hvor holder du til? Det finnes akutte mottak med ledige sengepost. Søk i den kommunen og ta en tlf. Fortell hvem du er og si at du kommer så blir du tatt vare på der. Anonymkode: 18fb5...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): tw: psykisk helse Hei, «vi som sørger» er kanskje feil kategori for dette - men. Jeg vil legges inn. Akkurat nå. Er det mulig? Jeg har kompleks PTSD og sliter veldig akkurat nå. Prøvd å snakke med sånn chat og venner, ingenting hjelper. Jeg orker ikke å leve atm, og hadde egentlig vært veldig fint å bare kunne tatt den raske veien ut. Anonymkode: e8a10...75d Mulig denne blir stengt pga dette.. Opprett en ny tråd i tilfelle, ts ❤️ Anonymkode: f631b...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): tw: psykisk helse Hei, «vi som sørger» er kanskje feil kategori for dette - men. Jeg vil legges inn. Akkurat nå. Er det mulig? Jeg har kompleks PTSD og sliter veldig akkurat nå. Prøvd å snakke med sånn chat og venner, ingenting hjelper. Jeg orker ikke å leve atm, og hadde egentlig vært veldig fint å bare kunne tatt den raske veien ut. Anonymkode: e8a10...75d Hei. DPS har et slikt ambulant team. Ring de å få time på dagen stort sett. Anonymkode: cc381...702 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Hei 🩷 Ring 116 123. NÅ. Og hei du… jeg er her for å si at DU er her av en grunn; du er verdifull, verdsatt og du betyr noe for menneskene du er glad i. Selvom det kanskje er vanskelig å tro akkurat nå. Anonymkode: 862b5...195 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden Kontakt legevakt på 116117, eller AMK på 113 dersom du sliter med å holde igjen. Det er hjelp å få. Livet er ikke for pyser, men det er så mye som er verdt å få med seg. Jeg lover. Anonymkode: b3dd1...945 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Psykiatrisk legevakt må du ta kontakt med/møte opp. Lykke til Anonymkode: fbe9f...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden kontakt legevakten, er du suicidal nå vil de vurdere akuttinnleggelse til deg. Lykke til og husk - det blir bedre 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden Sender deg klem. Om du ikke får innleggelse så husk at også psykolog og sykepleier kan hjelpe. Det skal mye til for å få innleggelse, det skal mye mindre til for å få akutt-time med psykolog. Anonymkode: 19b4d...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Det må være tøft- varme og gode tanker til deg ❤️ lykke til. Det ordner seg til slutt, lover 🤗 Anonymkode: 6c9e2...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå