AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #21 Del Skrevet 20. november 2024 Atete skrev (6 minutter siden): Det er nå du skal være en trygg voksenperson. Skjerp deg, rett og slett. Herregud for et dømmende og besserwisser menneske du er! Du VET ikke hvordan TS takler dette, du bare tar for gitt at TS er et rævhol! Anonymkode: d8ce2...bea 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #22 Del Skrevet 20. november 2024 Det viktigste er at dere voksne ikke blir redde. Dere må virkelig lære henne å ikke være redd, annet enn for ekte fremmede mennesker som prøver å ta henne med seg o.l. selvsagt Kun ekte mennesker kan gjøre skade, ikke åndeverdenen, de kan kun forsøke å skremme, og livnæres av frykt. Når det er sagt så hadde jeg ringt en prest, om bare for sjelefreden, husfreden, og sikkerhets skyld ❤️ Hilsen en som ikke trodde på slikt før. Anonymkode: ff818...43b 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atete Skrevet 20. november 2024 #23 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud for et dømmende og besserwisser menneske du er! Du VET ikke hvordan TS takler dette, du bare tar for gitt at TS er et rævhol! Anonymkode: d8ce2...bea Blabla. Mennesker som TS burde få grunnleggende veileding og hjelp før de skader barna sine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidsel Skrevet 20. november 2024 #24 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vurderer dette! Hvis det forsetter jeg håper det er en liten periode og det tar slutt. Anonymkode: 7d5df...f28 Men skrev du ikke i HI at du har hørt og sett dette selv? Gjør det da noen forskjell med videoklipp? Hvis du kjenner noen kristne kan du snakke med dem, alle kristne kan forvise åndskrefter i Jesu Kristi navn. Hvis de du kjenner ikke vil gjøre det selv kan de sikkert hjelpe deg å finne noen som kan gjøre det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #25 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke hvordan man gjør dette og har selv lite erfaring med det overnaturlige. Anonymkode: 7d5df...f28 Du trenger ikke vite hvordan. Du bare gjør det jeg skreiv, at du lukker øynene og ser for deg det jeg beskrev. Det er noe alle kan gjøre uansett. Jeg har allerede bedt mine hjelpere om å hjelpe dere, men det beste du kan gjøre er å sette grenser for hva dere aksepterer inn i deres sfære selv. Anonymkode: d7893...74d 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #26 Del Skrevet 20. november 2024 Atete skrev (3 minutter siden): Du mener det er ok at mor påvirker barnet sitt til å føle frykt og redsel? Du vet jo ikke om det er det hun gjør ut fra det TS forteller!! DU har bestemt deg for at det er det TS gjør…. Farlig å konkludere ut fra egen gjetning Anonymkode: d8ce2...bea 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 20. november 2024 #27 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vet jo ikke om det er det hun gjør ut fra det TS forteller!! DU har bestemt deg for at det er det TS gjør…. Farlig å konkludere ut fra egen gjetning Anonymkode: d8ce2...bea Det er vel ikke så mye gjetting når TS selv søker etter "Åndelige" svar. Ikke rart at datteren er livredd. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 20. november 2024 #28 Del Skrevet 20. november 2024 Kam det være at hun har eks noe anfall om natten Hun kan ha nattskrekk...disse er helt forferdelig. Min sønn har dette og kroppen hans beveger seg mens han drømmer...han skriker at ting er i rommet.... eks mennesker... eller edderkopp i sengen. Helt borte..men også "våken" 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #29 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det viktigste er at dere voksne ikke blir redde. Dere må virkelig lære henne å ikke være redd, annet enn for ekte fremmede mennesker som prøver å ta henne med seg o.l. selvsagt Kun ekte mennesker kan gjøre skade, ikke åndeverdenen, de kan kun forsøke å skremme, og livnæres av frykt. Når det er sagt så hadde jeg ringt en prest, om bare for sjelefreden, husfreden, og sikkerhets skyld ❤️ Hilsen en som ikke trodde på slikt før. Anonymkode: ff818...43b Prøver på det ❤️ hva fikk deg til å tro på det nå hvis jeg får spørre? Anonymkode: 7d5df...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 20. november 2024 #30 Del Skrevet 20. november 2024 Det er du som tror på spøkelser og ånder. Ikke overfør overtroen din på kidden din. Sett gjerne opp et kamera, da ser du hva det er som faktisk skjer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #31 Del Skrevet 20. november 2024 Nå ble jeg redd😐 Anonymkode: bc5e1...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #32 Del Skrevet 20. november 2024 ashley jackson skrev (2 minutter siden): Det er du som tror på spøkelser og ånder. Ikke overfør overtroen din på kidden din. Sett gjerne opp et kamera, da ser du hva det er som faktisk skjer. I Norge har vi religionsfrihet. Det kommer kanskje som et sjokk for deg, siden du ber TS om å ikke "overføre sin overtro". Det er faktisk en grunnleggende menneskerettighet. Du overfører også din tro hvis du avviser barna dine når de forteller om deres åndelige opplevelser og du avfeier dem på det med f.eks at "det ikke finnes" etc. Anonymkode: d7893...74d 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #33 Del Skrevet 20. november 2024 mommyaka skrev (4 minutter siden): Kam det være at hun har eks noe anfall om natten Hun kan ha nattskrekk...disse er helt forferdelig. Min sønn har dette og kroppen hans beveger seg mens han drømmer...han skriker at ting er i rommet.... eks mennesker... eller edderkopp i sengen. Helt borte..men også "våken" Hva slags anfall? Skal jeg ta en nærmere titt på. Hun har en del oppvåkninger om natten men mest pga redsel. Det er så mye redsel her om dagen. Hun roper på meg hvis det skal være noe, og kan gråte og være hysterisk fordi hun tror hun har sett en spøkelse. Er dette noe dere tok med legen? Anonymkode: 7d5df...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #34 Del Skrevet 20. november 2024 Hei, vi har hatt noe greier hjemme. Vi er muslimer, så vi har satt på surat baqarah (man kan søke det opp på youtube). Du kan også søke opp ruqyah against jinn på youtube. Funker veldig fint Anonymkode: 8fd9e...e59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #35 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei, vi har hatt noe greier hjemme. Vi er muslimer, så vi har satt på surat baqarah (man kan søke det opp på youtube). Du kan også søke opp ruqyah against jinn på youtube. Funker veldig fint Anonymkode: 8fd9e...e59 Jeg kan prøve det ut Takk 😊 Anonymkode: 7d5df...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #36 Del Skrevet 20. november 2024 Sidsel skrev (17 minutter siden): Men skrev du ikke i HI at du har hørt og sett dette selv? Gjør det da noen forskjell med videoklipp? Hvis du kjenner noen kristne kan du snakke med dem, alle kristne kan forvise åndskrefter i Jesu Kristi navn. Hvis de du kjenner ikke vil gjøre det selv kan de sikkert hjelpe deg å finne noen som kan gjøre det. Ikke alt kan forvises med kristen tro eller bibel, mørkere ting trengs andre middler.. Anonymkode: 0e0d8...532 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 20. november 2024 #37 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva slags anfall? Skal jeg ta en nærmere titt på. Hun har en del oppvåkninger om natten men mest pga redsel. Det er så mye redsel her om dagen. Hun roper på meg hvis det skal være noe, og kan gråte og være hysterisk fordi hun tror hun har sett en spøkelse. Er dette noe dere tok med legen? Anonymkode: 7d5df...f28 Dette er helt normalt ved nattskrekk. Ikke noe leger kan gjøre noe med. Dette kan de ha opp til de er 12 år...eller eldre. Her begynner der gjerne 2-3 tiner etter han har sovnet. Men kan komme senere p. Han har veltet ting i rommet...løpt ned trappa i søvne, etc. Slåss med meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 20. november 2024 #38 Del Skrevet 20. november 2024 Natteskrekk er en uskyldig søvnforstyrrelse hos barn. Den arter seg ved nattlige anfall hvor barnet plutselig skriker til, og i mange tilfeller hopper ut av sengen. Under anfallet er det typisk at de er rød og oppkavet i ansiktet, og har hurtig puls, puster raskt og svetter, og virker engstelige. Under anfallet er de utrøstelige. Det er uvanlig at barnet husker noe av anfallet neste morgen. Natteskrekk kan oppleves skremmende av familien dersom man ikke vet hva det er. Natteskrekk er en søvnforstyrrelse. Søvnen deles inn i ulike faser. Natteskrekk oppstår ved overgang fra dyp til lettere søvn tidlig på natten, 1-3 timer etter at barnet har sovnet. Det er ikke kjent hva som egenlig skjer i hjernen under anfallet. I noen tilfeller kan episoder med natteskrekk være forutgått av feber, eller komme i perioder med underskudd på søvn. Natteskrekk er i de fleste tilfeller ikke forbundet med spesielt stress eller emosjonelle forstyrrelser hos barnet. Det er imidlertid sett at anfall noen ganger kan komme i forbindelse med opprivende livshendelser eller medisiner som påvirker sentralnervesystemet. Diagnosen stilles på grunnlag av den typiske sykehistorien. Barnet er i utgangspunktet friskt. Anfallet setter inn ca. 1-3 timer etter at barnet har sovnet. Barnet setter seg opp i sengen og skriker. Du kan kjenne at hjertet banker raskt, barnet puster raskt og er varmt. Barnet virker våkent, men er forvirret, vet ikke hvor det er og reagerer ikke på tilsnakk. Det er utrøstelig. De fleste episodene varer fra 1-2 minutter opptil 10 minutter, unntaksvis lenger. Etter hvert slapper barnet av og vender tilbake til rolig søvn. Morgenen etter husker vanligvis ikke barnet noe av episoden. Ved legeundersøkelse er alt normalt. Det er som oftest ikke nødvendig å ta hverken blodprøver eller gjøre andre undersøkelser 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #39 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja hun er klar over hva som skjer og sier at hun er redd. Jeg prøver å bortforklare og sier at hun bare hadde en skummel drøm. Hun spurte meg istad om jeg var mammaen hennes eller et spøkelse. Jeg vet ikke hvor hun har det ifra og jeg begynner å bli bekymret. 😣 Anonymkode: 7d5df...f28 Hvorfor blir du bekymret? Det er helt normalt for både voksne og barn å ha mareritt. Trøst henne, that's it. Er hverdagen stressende for tiden? Er jo typisk å få mareritt når noe stresser. Anonymkode: 8e777...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #40 Del Skrevet 20. november 2024 mommyaka skrev (2 minutter siden): Dette er helt normalt ved nattskrekk. Ikke noe leger kan gjøre noe med. Dette kan de ha opp til de er 12 år...eller eldre. Her begynner der gjerne 2-3 tiner etter han har sovnet. Men kan komme senere p. Han har veltet ting i rommet...løpt ned trappa i søvne, etc. Slåss med meg Da kan det godt hende hun har nattskrekk! Som du nevnte. Har du noen tips og råd hvordan gjøre barnet tryggere på å sove? Her samsover vi så det funker men står opp igjen 2/3 tiden og er redd. Anonymkode: 7d5df...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå