Gå til innhold

Hjelp - hvilke slalåmbriller?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynte å stå slalåm for to sesonger siden og har blitt ganske avhengig. 

Står veldig mye og har noen briller fra oakley som er gul/oransje. Men jeg syns det er veldig vanskelig å stå når det snør eller er tåke. Finnes det noen briller som gjør sikten noe bedre? Er masse forskjellige farger å velge mellom for forskjellige opphold. 

Men samtidig er det jo dager der det er sol og klart så ønsker glass som funker fint i «alle» forhold. 

Har sett på disse: https://www.dopesnow.com/no/sight-skibriller-unisex-black-red-mirror

Står de er røde, men syns de var veldig fine 😅noen tips?

Anonymkode: 22f2b...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker Oakley Flight Deck. Bytter glass etter hva slags sikt det er den dagen. Enkelt å bytte.

Skal nok godt gjøres å finne én type glass som funker i alle typer forhold.

Endret av drue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

drue skrev (På 20.11.2024 den 22.07):

Liker Oakley Flight Deck. Bytter glass etter hva slags sikt det er den dagen. Enkelt å bytte.

Skal nok godt gjøres å finne én type glass som funker i alle typer forhold.

Hm ja sant, men styr å ha med ekstra glass også 🤔 føler jeg oftest står i vær der det er mye tåke og våt snø som detter ned og da ser jeg ikke stort. Men kanskje ikke noe en brille kan hjelpe med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hm ja sant, men styr å ha med ekstra glass også 🤔 føler jeg oftest står i vær der det er mye tåke og våt snø som detter ned og da ser jeg ikke stort. Men kanskje ikke noe en brille kan hjelpe med? 

Nja, det er egentlig ikke så veldig mye styr. Jeg tar på det som passer for dagen, stort sett endrer det seg ikke. Liker klare/gjennomsiktige glass for dager som det du nevner. 

Er bare å bytte hvis det plutselig blir sol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...