AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:06 #1 Del Skrevet onsdag kl 19:06 Begynte å stå slalåm for to sesonger siden og har blitt ganske avhengig. Står veldig mye og har noen briller fra oakley som er gul/oransje. Men jeg syns det er veldig vanskelig å stå når det snør eller er tåke. Finnes det noen briller som gjør sikten noe bedre? Er masse forskjellige farger å velge mellom for forskjellige opphold. Men samtidig er det jo dager der det er sol og klart så ønsker glass som funker fint i «alle» forhold. Har sett på disse: https://www.dopesnow.com/no/sight-skibriller-unisex-black-red-mirror Står de er røde, men syns de var veldig fine 😅noen tips? Anonymkode: 22f2b...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet onsdag kl 21:07 #2 Del Skrevet onsdag kl 21:07 (endret) Liker Oakley Flight Deck. Bytter glass etter hva slags sikt det er den dagen. Enkelt å bytte. Skal nok godt gjøres å finne én type glass som funker i alle typer forhold. Endret onsdag kl 21:08 av drue 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden drue skrev (På 20.11.2024 den 22.07): Liker Oakley Flight Deck. Bytter glass etter hva slags sikt det er den dagen. Enkelt å bytte. Skal nok godt gjøres å finne én type glass som funker i alle typer forhold. Hm ja sant, men styr å ha med ekstra glass også 🤔 føler jeg oftest står i vær der det er mye tåke og våt snø som detter ned og da ser jeg ikke stort. Men kanskje ikke noe en brille kan hjelpe med? Anonymkode: 22f2b...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hm ja sant, men styr å ha med ekstra glass også 🤔 føler jeg oftest står i vær der det er mye tåke og våt snø som detter ned og da ser jeg ikke stort. Men kanskje ikke noe en brille kan hjelpe med? Anonymkode: 22f2b...8d6 Nja, det er egentlig ikke så veldig mye styr. Jeg tar på det som passer for dagen, stort sett endrer det seg ikke. Liker klare/gjennomsiktige glass for dager som det du nevner. Er bare å bytte hvis det plutselig blir sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå