Gjest gest Skrevet 16. november 2002 #1 Del Skrevet 16. november 2002 Hva tenker dere på når dere onanerer??? Er man utro, hvis man tenker på noen andre enn sin egen mann mens man koser? Jeg blir så "våt" når jeg fantaserer om en gammel mann med digert kukhode presser seg inn i meg, mens han snakker stygt til meg. Er jeg alene om slike tanker, fantasier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The_Witch Skrevet 17. november 2002 #2 Del Skrevet 17. november 2002 Nei det er absolutt ikke å være utro! Det er faktisk bare bra å fantasere om andre, så lenge det holder seg i tankene Jeg fantaserer også om andre når jeg onanerer noen ganger. Og dette har jeg fortalt kjærsten min og han syns det er helt greit! Jeg mener ikke at det er en selvfølge at du skal fotelle det til kjærsten din.Men du burde i hvert fall ikke ha dårlig samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 17. november 2002 #3 Del Skrevet 17. november 2002 Hvem vet hva kjæresten egentlig tenker på mens han onanerer... Nei, du er ikke utro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå