Glenda27 Skrevet 20. november 2024 #1 Skrevet 20. november 2024 Noen her som vet hvilke dager de "teller" lønnen fra som ansatt i Bergen kommune? I en annen kommune jeg har jobbet i var det fra 20. til 20. hver måned, og utbetaling 9. Her i Bergen vet jeg det er utbetaling 12., men hvordan telles vaktene? F.eks. på lønnen jeg får i desember, er det da timene fra 20. oktober til 20. november som telles med, eller er det andre datoer her?
Glenda27 Skrevet 20. november 2024 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2024 gobbledigook skrev (2 minutter siden): Har du fastlønn eller timelønn? På kontrakten er faktisk ikke timelønn oppgitt, kun årslønn dersom jeg hadde jobbet 100% (noe jeg ikke gjør, da jeg er student, så tar bare vikarvakter). Men på lønnsslippen står det jo antall timer (timelønn turnus ...) osv. Så da antar jeg vel at jeg har timelønn ja. (Beklager, er sikkert idiot som ikke vet hva fastlønn er). Men kan ikke tenke meg jeg har noe annet enn timebetalt, hehe.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #4 Skrevet 20. november 2024 Glenda27 skrev (9 minutter siden): På kontrakten er faktisk ikke timelønn oppgitt, kun årslønn dersom jeg hadde jobbet 100% (noe jeg ikke gjør, da jeg er student, så tar bare vikarvakter). Men på lønnsslippen står det jo antall timer (timelønn turnus ...) osv. Så da antar jeg vel at jeg har timelønn ja. (Beklager, er sikkert idiot som ikke vet hva fastlønn er). Men kan ikke tenke meg jeg har noe annet enn timebetalt, hehe. Det er fra 20-20 tror jeg ja. 20 oktober - 20 november får du 12 desember. Anonymkode: 07e1d...4a7
Glenda27 Skrevet 20. november 2024 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er fra 20-20 tror jeg ja. 20 oktober - 20 november får du 12 desember. Anonymkode: 07e1d...4a7 Okay! Tusen takk:)
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #6 Skrevet 20. november 2024 Da jeg jobbet i fast stilling 35% som student i Bergen kommune (omsorgsbolig) fikk jeg fast lønn den 12. Fastlønn var for inneværende periode. Altså 12 november kommer lønn for hele november. Sånn ca årslønn/12 mnd*0,35 hver mnd. Jeg husker ikke hvilke datoer timelønn (ekstravakter kom på). Men det er hovedsakelig timer fra oktober utbetales på novemberlønn. (Eventuelt 20september-20oktober som nevnt over). Anonymkode: c8743...486
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå