AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Jeg ser par der den ene er (i mine øyne) fin og fjong, mens den andre er mye eldre (15-30 år), sterkt overvektig eller uflidd. Jeg hadde mistet tenningen på en partner som hadde gulbrune tenner, sterkt over/ undervektig og ikke stelte seg slik jeg liker. Når jeg ser slike par sammen der den ene skiller seg ut og jeg ser at de har det godt sammen, så begynner jeg å lure på om jeg er overfladisk, kresen og pirkete? Når man er sammen over mange år så eldes man jo også sammen, og man ser jo ikke like ung ut som da man møttes mange år tilbake i tid, og det aksepterer man jo hvis kjærligheten er der, gjør man ikke? Anonymkode: 16bc6...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Ja, det gjør man. Og du selv vil eldes, også. Skal du da være diskvalifisert for kjærlighet? Det er overfladisk. Det er ikke utseendet man elsker, det er personen. Anonymkode: 475d2...5ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Vel. Jeg elsket eksen, selv om han la på seg 50 kilo, men jeg tente ikke på han lenger. Og da døde kjærligheten ut til slutt også. Anonymkode: b8810...21c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel. Jeg elsket eksen, selv om han la på seg 50 kilo, men jeg tente ikke på han lenger. Og da døde kjærligheten ut til slutt også. Anonymkode: b8810...21c Hvordan kan du elske noen samtidig som du ikke tenner på vedkommende? Ts Anonymkode: 16bc6...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det gjør man. Og du selv vil eldes, også. Skal du da være diskvalifisert for kjærlighet? Det er overfladisk. Det er ikke utseendet man elsker, det er personen. Anonymkode: 475d2...5ca Så hvis man henger seg opp i at partneren forfaller på grunn av at han blir eldre, så vil det da si at kjærligheten ikke er sterk nok, altså at følelsene blekner? Ts Anonymkode: 16bc6...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan kan du elske noen samtidig som du ikke tenner på vedkommende? Ts Anonymkode: 16bc6...2de Det går helt fint. Å elske noen henger ikke sammen med tenning. Tenning er noe helt annet, selv om det ofte sammenfaller i en par relasjon. Så jeg kan fint elske mannen, selv om han føles mer som en bestevenn, enn at vi er nyforelskede tenåringer. Jeg er ikke den du siterte. Mannen min er 13 år eldre enn meg og i midten av 50 årene. Forskjellen utseendemessig har vel aldri vert større enn akkurat nå. Jeg elsker han og tenner på han akkurat som for 15 år siden. Fordi det er han jeg elsker og tenner på. Sjarmen, smilet som når helt til øynene når han ser på meg. Når det indre er så fint så skinner det gjennom den ytre fasaden og gjør hele mannen ekstra fin. For meg er han fortsatt den flotteste mannen jeg vet om! Selv om vi rent objekt nok er ett av de parene du prater om i HI Anonymkode: d51f1...d0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så hvis man henger seg opp i at partneren forfaller på grunn av at han blir eldre, så vil det da si at kjærligheten ikke er sterk nok, altså at følelsene blekner? Ts Anonymkode: 16bc6...2de Føler du selv av følelsene blekner fordi du mangler tenning? Det er jo ingen som kan si det til eller fra annet enn den det gjelder. Jeg har mistet følelsen i tidligere forhold uten å miste tenningen. Det henger ikke alltid sammen. Anonymkode: d51f1...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Føler du selv av følelsene blekner fordi du mangler tenning? Det er jo ingen som kan si det til eller fra annet enn den det gjelder. Jeg har mistet følelsen i tidligere forhold uten å miste tenningen. Det henger ikke alltid sammen. Anonymkode: d51f1...d0c Så du har ønsket å ha sex med kjæresten din, men du har ikke vært forelsket eller elsket han? Ts Anonymkode: 16bc6...2de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så du har ønsket å ha sex med kjæresten din, men du har ikke vært forelsket eller elsket han? Ts Anonymkode: 16bc6...2de Med eksmannen min så var jeg forelsket først, elsket han i mange år også, før følelsene gradvis forsvant etter mye dårlig behandling (utroskap blant annet) Tente på han selv om jeg hadde sluttet å elske han og forelskelsen for lengst var død. Sånn er det ikke med han jeg er sammen med i dag. Han både elsket jeg og tenner på, selv om han er tydelig eldre enn meg. Jeg har venninner som elsker mennene sine, men har helt mistet tenningen. De har lyst til å ha lyst, men får det ikke til av forskjellige grunner. Anonymkode: d51f1...d0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du har ønsket å ha sex med kjæresten din, men du har ikke vært forelsket eller elsket han? Ts Anonymkode: 16bc6...2de Ja det er klart det kan skje. Kjærlighet og lyst er ofte koblet sammen, men ikke alltid. Mange kan oppleve det ene uten det andre. Anonymkode: f9682...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå