AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #1 Del Skrevet 20. november 2024 Syns faktisk dette er litt irriterende. Når jeg først har kommet én gang, er jeg så følsom at jeg kan komme og komme nærmest i det uendelige. Varigheten på orgasmene blir kortere og kortere, men intensiteten holder seg ganske bra, så jeg er veldig takknemlig for å ha det sånn selv. Det som irriterer meg litt, er at veldig få tror meg, både venner når vi prater om temaet sex, men også seksualpartnere. De tror jeg faker og overdriver. Har heldigvis alltid blitt trodd av partnere i mer langvarige relasjoner, men i starten og i kortvarige relasjoner blir jeg enten fortalt (på en pen måte) at jeg ikke trenger å fake for hans skyld, eller så blir jeg direkte beskyldt for å fake for å fremstå bedre i senga osv. Noen andre som har dette problemet? Anonymkode: 680ee...9a2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 21. november 2024 #2 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Syns faktisk dette er litt irriterende. Når jeg først har kommet én gang, er jeg så følsom at jeg kan komme og komme nærmest i det uendelige. Varigheten på orgasmene blir kortere og kortere, men intensiteten holder seg ganske bra, så jeg er veldig takknemlig for å ha det sånn selv. Det som irriterer meg litt, er at veldig få tror meg, både venner når vi prater om temaet sex, men også seksualpartnere. De tror jeg faker og overdriver. Har heldigvis alltid blitt trodd av partnere i mer langvarige relasjoner, men i starten og i kortvarige relasjoner blir jeg enten fortalt (på en pen måte) at jeg ikke trenger å fake for hans skyld, eller så blir jeg direkte beskyldt for å fake for å fremstå bedre i senga osv. Noen andre som har dette problemet? Anonymkode: 680ee...9a2 Jeg er mann og jeg hadde sex med ei for lenge siden. Er sikker på at hun fikk serie orgasme eller multiorgasme. Hun sa det også selv. Om jeg ikke tar feil så mener jeg at hun hadde minst 8 med kort opphold mellom hver gang. så jeg tror deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #3 Del Skrevet 21. november 2024 De eneste som vet er de to jeg har hatt det med, men de kjenner det jo, så det har ikke vært tvil der. Det er nesten mer som en vedvarende orgasme for min del, som kommer og går i bølger. Det er helt annerledes enn tidligere, da fikk jeg en og det var det. Jeg er for blyg til å snakke om sånt med andre, så har ikke hatt ditt problem. Jeg har seriøst fått seksuelle superkrefter, så jeg burde kanskje begynne å skryte av det til venner og bekjente, haha. Jeg tror virkelig ikke at det er vanlig å ha sånne seksuelle opplevelser som jeg har hatt de siste par årene, og dine erfaringer bekrefter jo det. Anonymkode: 24b91...b4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 21. november 2024 #4 Del Skrevet 21. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 19.15): Syns faktisk dette er litt irriterende. Når jeg først har kommet én gang, er jeg så følsom at jeg kan komme og komme nærmest i det uendelige. Varigheten på orgasmene blir kortere og kortere, men intensiteten holder seg ganske bra, så jeg er veldig takknemlig for å ha det sånn selv. Det som irriterer meg litt, er at veldig få tror meg, både venner når vi prater om temaet sex, men også seksualpartnere. De tror jeg faker og overdriver. Har heldigvis alltid blitt trodd av partnere i mer langvarige relasjoner, men i starten og i kortvarige relasjoner blir jeg enten fortalt (på en pen måte) at jeg ikke trenger å fake for hans skyld, eller så blir jeg direkte beskyldt for å fake for å fremstå bedre i senga osv. Noen andre som har dette problemet? Anonymkode: 680ee...9a2 Jeg har bare hatt sex med faste partnere, men ingen har trodd at jeg faket. De har bare blitt overrasket over hvor enkelt det er å få meg til å komme. Og alle bortsett fra én har elsket nettopp dette. Vel, blant de som har passet meg i sengen og som har klart å gi meg orgasmer i utgangspunktet. Ikke alle har klart det. Endret 21. november 2024 av Blåttvann 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #5 Del Skrevet 21. november 2024 Hvorfor må du bli trodd? Anonymkode: c71f1...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #6 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor må du bli trodd? Anonymkode: c71f1...378 Det at de du ligger med vet det er det viktigste. Anonymkode: c71f1...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #7 Del Skrevet 21. november 2024 Orgasmene mine er for meg, og evt partner, å nyte. Trenger ikke å bli trodd på noe som helst. Det er min nytelse irrelevant hva andre måtte mene om min nytelse. Hvorfor er det viktig for deg? Kanskje andre opplever deg som skrytete? Anonymkode: b8705...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #8 Del Skrevet 21. november 2024 Det problemet har jeg aldri hatt, fordi jeg forteller ingen om mine multiorgasmer utenom mine sexpartnere. Og de ser det jo for eg selv etterhvert. Anonymkode: cd1e8...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #9 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 19.15): Syns faktisk dette er litt irriterende. Når jeg først har kommet én gang, er jeg så følsom at jeg kan komme og komme nærmest i det uendelige. Varigheten på orgasmene blir kortere og kortere, men intensiteten holder seg ganske bra, så jeg er veldig takknemlig for å ha det sånn selv. Det som irriterer meg litt, er at veldig få tror meg, både venner når vi prater om temaet sex, men også seksualpartnere. De tror jeg faker og overdriver. Har heldigvis alltid blitt trodd av partnere i mer langvarige relasjoner, men i starten og i kortvarige relasjoner blir jeg enten fortalt (på en pen måte) at jeg ikke trenger å fake for hans skyld, eller så blir jeg direkte beskyldt for å fake for å fremstå bedre i senga osv. Noen andre som har dette problemet? Anonymkode: 680ee...9a2 Jeg har det og sånn, blir ikke trodd. Er ung mann og er nok derfor jeg ikke blir trodd. Det kommer sprut bare de 2-3 første orgasmene, deretter mange uten sprut, men de er minst like intense og lange. Jeg løste orgasmekoden som 13 mener jeg å huske. Oppdaget da at orgasmene bare kom og kom tett på hverandre. Husker ikke helt nå, men det må ha vært minst 20 på rad. Etter det har jeg alltid fått multiorgasmer. Ikke alltid jeg gidder eller orker hver gang, for det tar lang tid for jeg orker bare ikke å stanse, bare må ha flere og flere, blir lissom aldri mett, blir så gira at jeg ikke orker å stanse. Etter en sånn Marathon omgang blir jeg og helt utkjørt og kan sove lett 10-12 timer etterpå. Anonymkode: 84426...664 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #10 Del Skrevet 22. november 2024 Skjønner ikke at noen ikke tror på dette? Det er da helt normalt og noe de aller fleste kvinner kan Anonymkode: 4b625...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #11 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjønner ikke at noen ikke tror på dette? Det er da helt normalt og noe de aller fleste kvinner kan Anonymkode: 4b625...9b8 Ja, de fleste kvinner kan. Men det betyr ikke at alle får. Anonymkode: 5d989...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #12 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvorfor må du bli trodd? Anonymkode: c71f1...378 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det at de du ligger med vet det er det viktigste. Anonymkode: c71f1...378 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Orgasmene mine er for meg, og evt partner, å nyte. Trenger ikke å bli trodd på noe som helst. Det er min nytelse irrelevant hva andre måtte mene om min nytelse. Hvorfor er det viktig for deg? Kanskje andre opplever deg som skrytete? Anonymkode: b8705...30f AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det problemet har jeg aldri hatt, fordi jeg forteller ingen om mine multiorgasmer utenom mine sexpartnere. Og de ser det jo for eg selv etterhvert. Anonymkode: cd1e8...c3b Som jeg skrev i HI, har jeg også opplevd å ikke bli trodd av seksualpartnere og har i tillegg fått kritikk for å "fake", så det som burde være en veldig positiv opplevelse blir til noe negativt. Litt vanskelig å ikke bry seg om det. Samtlige jeg har ligget med har ikke klart å gi andre kvinner multiorgasmer og dermed tror de meg ikke. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skjønner ikke at noen ikke tror på dette? Det er da helt normalt og noe de aller fleste kvinner kan Anonymkode: 4b625...9b8 Ja, det er nettopp det jeg også undrer meg over. Kvinnekroppen er jo faktisk laget for å få orgasme etter orgasme. Ts Anonymkode: 680ee...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #13 Del Skrevet 22. november 2024 Diskuterer ikke sexlivet med noen så svaret er nei. Anonymkode: a868b...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 22. november 2024 #14 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har det og sånn, blir ikke trodd. Er ung mann og er nok derfor jeg ikke blir trodd. Det kommer sprut bare de 2-3 første orgasmene, deretter mange uten sprut, men de er minst like intense og lange. Jeg løste orgasmekoden som 13 mener jeg å huske. Oppdaget da at orgasmene bare kom og kom tett på hverandre. Husker ikke helt nå, men det må ha vært minst 20 på rad. Etter det har jeg alltid fått multiorgasmer. Ikke alltid jeg gidder eller orker hver gang, for det tar lang tid for jeg orker bare ikke å stanse, bare må ha flere og flere, blir lissom aldri mett, blir så gira at jeg ikke orker å stanse. Etter en sånn Marathon omgang blir jeg og helt utkjørt og kan sove lett 10-12 timer etterpå. Anonymkode: 84426...664 Heldige deg. Du må være en av svært svært få og ung med høy libido. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #15 Del Skrevet 22. november 2024 911 skrev (6 timer siden): Heldige deg. Du må være en av svært svært få og ung med høy libido. Jaaa føler meg faktisk heldig sånn. Alltid hatt svært høy libido, selv di gangene jeg ikke jager multiorgasmer, kan jeg lett fortsette rett etter orgasme til jeg får orgasme igjen og fortsette til det går igjen og igjen uten å bli slapp. Det går bare sterkere og hardere og lengre for hver gang orgasmen kommer🫶 Anonymkode: 84426...664 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå