AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #1 Skrevet 20. november 2024 For noen måneder siden traff jeg en mann på en flyreise. Vi snakket i de 8 timene turen tok, og vi hadde ekstremt god kjemi, og gav hverandre en veldig lidenskapelig klem. Vi holdt også kontakten under hele ferien og han byttet flybilletten sin hjem en dag senere for å komme på samme fly som meg men så måtte jeg uansett bli lenger der jeg var... Etter det har kontakten våres utviklet seg, snakker masse om følelser og det ble også veldig seksuelt til slutt. Vi har masse til felles, like livshistorier og en god del traume begge to. Han er i tillegg poly. Han har vært i trioer før. Har nå familie og barn og har åpent forhold men ned avtale at de ikke skal fortelle hverandre detaljer. Ikke vet jeg om det er til å stole på. Jeg er absolutt ikke det men ville uansett treffe han når vi var så interessert i hverandre. Jeg kunne ikke motstå han. Jeg fløy over til hans del av landet . Vi hadde en fantastisk date dag og bodde på luksus hotell og koste oss veldig. Han fortalte mye mer om hans mentale helse. Han har ptsd og slitet mye med depresjon og selvmordstanker... Han har mye opp og ned og bruker trening som straff, og også noen ganger alkohol eller slutte å spise. Så en del problemer... Jeg har sex avhengighet / hyperseksuell og får store og sterke følelser raskt. Begge har gått og går i terapi. I mange år. Etter at jeg dro har han blitt ekstrem kjølig. Jeg tok det opp flere ganger før han innrømmet at han hadde noen dårlige dager. Vi har kommunisert hele tiden men han er ikke varm og kjærlig som før. Jeg føler meg veldig avvist og forvirret på hva han føler. Han svarer med å si at han skjønner det men at han føler det samme, til og med mer for meg.. når jeg sier at jeg ikke kan holde ut flat stemning så sier han at han ønsker jeg gir han noen uker på å ordne opp i det og at han kommer til ett bedre sted snart... Jeg strever veldig med dette fordi jeg blir engstelig uten bekreftelser. Føler meg brukt og kastet av han etter vår romantiske dag (vi hadde sex så klart) Lurer på om han faktisk er bipolar. Har noen vært borti noe sånt? Ekstremt forelsket, så flat og kjølig.... hvordan deale med noe sånt... har egentlig mest lyst til å drite i alt men har mye følelser for han og føler meg skuffet akkurat nå. Anonymkode: b3d22...8ae
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #2 Skrevet 20. november 2024 Her bør nok ideelt sett begge rydde litt i egne følelser/ reaksjonsmønster før dere involverer dere med noen. Anonymkode: 1fd3f...d38 5 1 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #3 Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her bør nok ideelt sett begge rydde litt i egne følelser/ reaksjonsmønster før dere involverer dere med noen. Anonymkode: 1fd3f...d38 Det kan godt hende. Men blir nok aldri helt bra noen av oss... Ts Anonymkode: b3d22...8ae
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #4 Skrevet 20. november 2024 Gærning møter gærning, hva kan gå galt her... Anonymkode: 066a1...5ea 5 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #5 Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gærning møter gærning, hva kan gå galt her... Anonymkode: 066a1...5ea Sikkert mye 😅... men må man være perfekt før man dater noen da... Anonymkode: b3d22...8ae
DanielF Skrevet 20. november 2024 #6 Skrevet 20. november 2024 Han er nok bipolar ja, han bruker mye energi på å gjøre allt fantastisk, så er han utslitt etterpå noe sånnt. Er desverre ikke mye sette pris på hverandre lenger. Bare ta å gi som det passer seg.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #7 Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sikkert mye 😅... men må man være perfekt før man dater noen da... Anonymkode: b3d22...8ae Neida, men risikoen for at minst en kommer dårlig ut av relasjoner mellom relasjonelt skadeskutte er gigantisk. Det vet du sikkert av erfaring. Samtidig vil man jo gjerne ikke være alene resten av livet selv om ingen behandling har fungert. Sånn humper vel livet av gårde. Anonymkode: 066a1...5ea
Irak Skrevet 20. november 2024 #8 Skrevet 20. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sikkert mye 😅... men må man være perfekt før man dater noen da... Anonymkode: b3d22...8ae Absolutt ikke. Man må derimot være gode til å kommunisere, ta hensyn og ta ansvar for egne følelser. Er man god på det, og tenker at det er en god ide, så ser ikke jeg noe i veien for at man ikke skal kunne gjøre det. Det kommer litt an på personene tenker jeg, og om man har samme verdier o.l. Endret 20. november 2024 av Irak
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #9 Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sikkert mye 😅... men må man være perfekt før man dater noen da... Anonymkode: b3d22...8ae Nei, men man burde absolutt være langt mer trygg i seg selv enn det du er. Jeg kan ikke si nok om han; kanskje er han bipolar, eller kanskje er du blitt played av en skikkelig fuckboy som manipulerer situasjonen. Personlig tenker jeg sistnevnte er mer sannsynlig.. Og du sier rett ut at du trenger bekreftelse fra han; dette er et stort rødt flagg som du bør jobbe med, ellers kommer du til å fortsette å gå for utilgjengelige menn. Anonymkode: 180b1...9e6 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #10 Skrevet 20. november 2024 Sikker på at fruen hans er like poly som han er? 😅 var min første tanke. Har han muligens blitt fersket? som en med diagnose bipolar så kjenner jeg ikke igjen dette, men igjen. En diagnose med et vidt spekter. Anonymkode: 66cdc...032 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #11 Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): For noen måneder siden traff jeg en mann på en flyreise. Vi snakket i de 8 timene turen tok, og vi hadde ekstremt god kjemi, og gav hverandre en veldig lidenskapelig klem. Vi holdt også kontakten under hele ferien og han byttet flybilletten sin hjem en dag senere for å komme på samme fly som meg men så måtte jeg uansett bli lenger der jeg var... Etter det har kontakten våres utviklet seg, snakker masse om følelser og det ble også veldig seksuelt til slutt. Vi har masse til felles, like livshistorier og en god del traume begge to. Han er i tillegg poly. Han har vært i trioer før. Har nå familie og barn og har åpent forhold men ned avtale at de ikke skal fortelle hverandre detaljer. Ikke vet jeg om det er til å stole på. Jeg er absolutt ikke det men ville uansett treffe han når vi var så interessert i hverandre. Jeg kunne ikke motstå han. Jeg fløy over til hans del av landet . Vi hadde en fantastisk date dag og bodde på luksus hotell og koste oss veldig. Han fortalte mye mer om hans mentale helse. Han har ptsd og slitet mye med depresjon og selvmordstanker... Han har mye opp og ned og bruker trening som straff, og også noen ganger alkohol eller slutte å spise. Så en del problemer... Jeg har sex avhengighet / hyperseksuell og får store og sterke følelser raskt. Begge har gått og går i terapi. I mange år. Etter at jeg dro har han blitt ekstrem kjølig. Jeg tok det opp flere ganger før han innrømmet at han hadde noen dårlige dager. Vi har kommunisert hele tiden men han er ikke varm og kjærlig som før. Jeg føler meg veldig avvist og forvirret på hva han føler. Han svarer med å si at han skjønner det men at han føler det samme, til og med mer for meg.. når jeg sier at jeg ikke kan holde ut flat stemning så sier han at han ønsker jeg gir han noen uker på å ordne opp i det og at han kommer til ett bedre sted snart... Jeg strever veldig med dette fordi jeg blir engstelig uten bekreftelser. Føler meg brukt og kastet av han etter vår romantiske dag (vi hadde sex så klart) Lurer på om han faktisk er bipolar. Har noen vært borti noe sånt? Ekstremt forelsket, så flat og kjølig.... hvordan deale med noe sånt... har egentlig mest lyst til å drite i alt men har mye følelser for han og føler meg skuffet akkurat nå. Anonymkode: b3d22...8ae Veldig mye psykologi i dette og ikke så mye kjærlighet. Dere har begge tung bagasje i form av fortid og veldig usunne mekanismer å forholde dere til det. Dere er på vei inn i en ganske tøff hekt, du må ta grep, si bye bye til denne mannen og stå litt sterkere i deg selv. Anonymkode: 478b3...7ec 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #12 Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): For noen måneder siden traff jeg en mann på en flyreise. Vi snakket i de 8 timene turen tok, og vi hadde ekstremt god kjemi, og gav hverandre en veldig lidenskapelig klem. Vi holdt også kontakten under hele ferien og han byttet flybilletten sin hjem en dag senere for å komme på samme fly som meg men så måtte jeg uansett bli lenger der jeg var... Etter det har kontakten våres utviklet seg, snakker masse om følelser og det ble også veldig seksuelt til slutt. Vi har masse til felles, like livshistorier og en god del traume begge to. Han er i tillegg poly. Han har vært i trioer før. Har nå familie og barn og har åpent forhold men ned avtale at de ikke skal fortelle hverandre detaljer. Ikke vet jeg om det er til å stole på. Jeg er absolutt ikke det men ville uansett treffe han når vi var så interessert i hverandre. Jeg kunne ikke motstå han. Jeg fløy over til hans del av landet . Vi hadde en fantastisk date dag og bodde på luksus hotell og koste oss veldig. Han fortalte mye mer om hans mentale helse. Han har ptsd og slitet mye med depresjon og selvmordstanker... Han har mye opp og ned og bruker trening som straff, og også noen ganger alkohol eller slutte å spise. Så en del problemer... Jeg har sex avhengighet / hyperseksuell og får store og sterke følelser raskt. Begge har gått og går i terapi. I mange år. Etter at jeg dro har han blitt ekstrem kjølig. Jeg tok det opp flere ganger før han innrømmet at han hadde noen dårlige dager. Vi har kommunisert hele tiden men han er ikke varm og kjærlig som før. Jeg føler meg veldig avvist og forvirret på hva han føler. Han svarer med å si at han skjønner det men at han føler det samme, til og med mer for meg.. når jeg sier at jeg ikke kan holde ut flat stemning så sier han at han ønsker jeg gir han noen uker på å ordne opp i det og at han kommer til ett bedre sted snart... Jeg strever veldig med dette fordi jeg blir engstelig uten bekreftelser. Føler meg brukt og kastet av han etter vår romantiske dag (vi hadde sex så klart) Lurer på om han faktisk er bipolar. Har noen vært borti noe sånt? Ekstremt forelsket, så flat og kjølig.... hvordan deale med noe sånt... har egentlig mest lyst til å drite i alt men har mye følelser for han og føler meg skuffet akkurat nå. Anonymkode: b3d22...8ae DRIT I HAN. ÆSJ. KUN PROBLEMER. Anonymkode: e41fb...9f7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #13 Skrevet 21. november 2024 Han kan være bipolar, han kan være en total fuckboy som nå er fornøyd fordi han fikk deg. Han kan være narcissist som love bombet deg og nå er ferdig med deg – uansett, dette må du bare komme deg over og komme deg videre, er det én ting dette er, så er det ekstremt usunt og helt klart starten på en veldig stor hekt for deg. Jo før du klarer å få kuttet kontakten, jo bedre. Og du må jobbe med dette behovet ditt for bekreftelse hele tiden, den bekreftelsen må du finne inni deg selv. Start der. Nå kommer du etter å hige etter denne mannen og analysere alt han sier og gjør og drømme deg bort i noe som aldri vil bli noe bra. Anonymkode: c2a94...910 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #14 Skrevet 21. november 2024 Jeg tenker at han ikke interessert lenger... Anonymkode: 44a07...e31 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #15 Skrevet 21. november 2024 Tenker at begge kunne vært så friske og åpne som bare det. Men når du ikke er poly, vil det jo aldri gå. Om du kan klare å "leve med" situasjon som den er i dag, hva med når han møter en ny? Alt ved dette skriker dessverre dødfødt, og jeg har mye bagasje selv... Anonymkode: 47241...f4b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå