AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #1 Del Skrevet 20. november 2024 Som det står i overskrift. Må mannen din ha tillatelse av deg før å kjøpe seg dildo? Spørsmålet er først og fremst rettet mot kvinner. Føler du/hadde du følt noe irritasjon hvis din mann hadde kjøpt en dildo for eget bruk, uten å informere deg om kjøper på forhand? Anonymkode: baa37...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #2 Del Skrevet 20. november 2024 eeehhh👀 Hva skal min MANN med dildo? Anonymkode: fe943...781 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #3 Del Skrevet 20. november 2024 Nei - hadde ikke kjent irritasjon over at han kjøpte og brukte i seg selv. Han må få ha hans greier. På den andre siden hadde det vært sårt at han hadde ting han ikke ville dele med meg og jeg hadde blitt usikker på om det lå mer bak enn bare den dildoen siden han skjulte det. Lengsler jeg ikke kan dekke. Anonymkode: 7b368...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #4 Del Skrevet 20. november 2024 Må ikke ha tillatelse nei. Han er en voksen mann og det er et fritt land. Hva han styrer på med alene er hans business. Anonymkode: 34bc6...d23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 20. november 2024 #5 Del Skrevet 20. november 2024 Nei, hvorfor i alle dager skulle han trenge min tillatelse til det? Jeg aksepterer ingen form for utroskap i mitt forhold, men ellers står han fritt til å gjøre hva han vil med seg selv. Jeg kjøper leketøy når jeg føler for det selv, og det må selvfølgelig han også bare gjøre. Hadde dog satt pris på å bli inkludert. Enten ved å bare få høre om det, at dette er noe han er nysgjerrig på eller like å gjøre, eller å få lov til å bli med på leken. Han hadde egentlig ikke trengt å kjøpe dildo engang, jeg deler gjerne på mine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #6 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): eeehhh👀 Hva skal min MANN med dildo? Anonymkode: fe943...781 Stimuler analen sin med den. Anonymkode: baa37...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #7 Del Skrevet 20. november 2024 Nei, det er hans valg, helt og holdent. Vil kanskje helst ikke vite 😂 Anonymkode: ddb20...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #8 Del Skrevet 20. november 2024 Nei han må gjerne kjøpe seg leker om han vil det. Håper han inviterer meg til leken 🤭 Anonymkode: e4f36...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #9 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Som det står i overskrift. Må mannen din ha tillatelse av deg før å kjøpe seg dildo? Spørsmålet er først og fremst rettet mot kvinner. Føler du/hadde du følt noe irritasjon hvis din mann hadde kjøpt en dildo for eget bruk, uten å informere deg om kjøper på forhand? Anonymkode: baa37...bd8 Mannen min trenger hverken min tillatelse eller informere meg om han vil kjøpe seg leketøy😅 Jeg hadde følt litt irritasjon om han følte han måtte spørre. Da hadde det vært et eller annet gærnt med kommunikasjonen vår Anonymkode: 3929e...d54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #10 Del Skrevet 20. november 2024 Hvorfor skal man spørre om lov til slikt? 😅 Anonymkode: 06eb6...89e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #11 Del Skrevet 20. november 2024 Nei, men aldri møtt en mann som vil ha en dildo i rumpa Anonymkode: 94d87...19b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #12 Del Skrevet 20. november 2024 Han trenger ingen tillatelse for meg for noen kjøp. Jeg trur jeg hadde blitt fornærmet hvis han spurte om tillatelse for så liten ting. Ny bil eller sykkel ja da hadde jeg syntes det var greit at han drøftet det. Anonymkode: 3fcd1...017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 20. november 2024 #13 Del Skrevet 20. november 2024 Haha, nei, selvfølgelig ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 20. november 2024 #14 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): eeehhh👀 Hva skal min MANN med dildo? Anonymkode: fe943...781 Du klarer ikke å komme på en eneste grunn til at din MANN skulle ville ha en dildo?🤣 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #15 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): eeehhh👀 Hva skal min MANN med dildo? Anonymkode: fe943...781 Putte den opp i stumpen sin vel🤓 Anonymkode: 4ee64...592 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #16 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Som det står i overskrift. Må mannen din ha tillatelse av deg før å kjøpe seg dildo? Spørsmålet er først og fremst rettet mot kvinner. Føler du/hadde du følt noe irritasjon hvis din mann hadde kjøpt en dildo for eget bruk, uten å informere deg om kjøper på forhand? Anonymkode: baa37...bd8 Han har flere enn meg Anonymkode: 1c3b0...677 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. november 2024 #17 Del Skrevet 20. november 2024 Om han har lyst på dildo, analplugg o.l. Bare kjør på hadde jeg sagt da. Syns en seksuelt frigjort og bevisst mann bare er sexy jeg, så lenge jeg slipper å bruke den på han. Der går min grense. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OffTheBlock Skrevet 20. november 2024 #18 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som det står i overskrift. Må mannen din ha tillatelse av deg før å kjøpe seg dildo? Spørsmålet er først og fremst rettet mot kvinner. Føler du/hadde du følt noe irritasjon hvis din mann hadde kjøpt en dildo for eget bruk, uten å informere deg om kjøper på forhand? Anonymkode: baa37...bd8 Nei. Synes det er gøy når han kjøper noe nytt. Om det skulle vært hemmelig over tid hadde jeg kanskje følt meg litt såret for at han ikke følte han kunne inkludere meg i fantasien/idéen sin, men irritert? Nei. Og han er voksen. Trenger ikke min tillatelse til noe som helst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #19 Del Skrevet 20. november 2024 Altså, nei, men samtidig så hadde jeg jo kanskje blitt litt overrasket om jeg kom hjem en dag til en mann som brukte et helt nytt leketøy på seg selv. Jeg tenker jo at det vil være litt naturlig å diskutere slikt som et par. Har ikke noe i mot bruken av leketøy, solo eller sammen. Men hadde kanskje blitt litt satt ut om han bare gikk og kjøpte seg et ut av det blå. En ting er om ideen hadde blitt diskutert litt, og så tok han tak. Det er en anne situasjon, enn bare plutselig så var det et nytt leketøy i hus. Anonymkode: b8649...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #20 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, men aldri møtt en mann som vil ha en dildo i rumpa Anonymkode: 94d87...19b Da har du ikke møtt mange menn, eller så har de holdt denne fetisjen skjult for deg. Prostata er en erogen sone for mange menn. Anonymkode: abd88...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå