AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #1 Del Skrevet 20. november 2024 Har nettopp fått vite at jeg må ta ut de 6 feriedagene jeg har til overs, dette året. Skulle helst overført, men det går ikke. Da vil jeg og kjæresten gjerne reise et sted i desember. Vil et varmt sted mens helst ikke fly i mer enn maks 5 timer. Har dere noen tips til reisemål, hotell etc? Har tittet på restplasser og Ving osv, men vil gjerne ha anbefalinger ☺️ Anonymkode: d3c68...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #2 Del Skrevet 20. november 2024 5 1/2 time Gran Canaria, velg sydsiden, ca 4 til Kypros, Marokko, Syd Spania. Legg på litt for Cape Verde. Anonymkode: 8dc6a...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #3 Del Skrevet 20. november 2024 Hadde lagt på litt på reisetid for å få Kapp Verde. Men Granka er ikke dumt på denne tiden, heller ikke Tenerife. Anonymkode: a5617...7ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå