AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #1 Skrevet 20. november 2024 Jeg får masse reklame om at nå er det black week. Men er ikke det neste uke eller er det blitt to uker 😁 Anonymkode: dcf0b...a1e
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #2 Skrevet 26. november 2024 Obs. Bohus har satt opp prisene på sofa med 50% før salget, pluss økning på flere av varene i varehuset. Anonymkode: f1547...e88 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #3 Skrevet 26. november 2024 Ett raskt Google søk sier at black Friday er 29 November, som er til fredag. Anonymkode: 279f3...fee
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #4 Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Obs. Bohus har satt opp prisene på sofa med 50% før salget, pluss økning på flere av varene i varehuset. Anonymkode: f1547...e88 Gidder du å legge ut link, så vi kan se? Anonymkode: 7a110...14a 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #5 Skrevet 26. november 2024 Det har vært black week og black month i mange butikker i hele november. Hele konseptet Black Friday er egentlig ødelagt. Når de skal kjøre tilbud i ukevis er det umulig å klare å gi de skikkelig gode rabattene. Der er ikke jeg som løper ned dørene hos en butikk som har 20 % i rabatt. Man bør også ha tunga beint i munnen og være prisbevisst for å ikke bli lurt. bruke prisjakt hyppig. Neste mandag er Cyber Monday, dvs nettbutikkenes tilbudsdag, men de begynner nok allerede i helgen med Cyber Weekend og neste uke blir Cyber Week. Jeg handler generelt en del på nett da det dårlig med butikker her vi bor. Har 3 barn og har kjøpt det meste til vinteren i div nettbutikker. Ser nå når jeg er innom de samme butikkene på jakt etter julegaver(på vegen av besteforeldre) at det meste av priser er de samme som jeg betalte tidligere i høst, enten det var kampanje eller full pris. Skal man ha Black Friday på rett burde man holde seg til det originale konseptet og hatt en dag med skikkelige tilbud. Også burde vi innføre Thanksgiving. Det å føle på takknemlighet og å sette pris på hadde nok mange hatt godt av. Anonymkode: f720d...62a 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #6 Skrevet 26. november 2024 Det er jo tull hele greia. Reklamere flere uker i forveien. Så skal de enten selge gammel sortiment eller gi 10-20%. Bare lureri hele greia. disse butikkene og kjedene er millionærer og milliarder også er de så gjerrige at de ikke kan unne av seg 50% på alle varer i en dag eller to. Anonymkode: a2e7c...1ae 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #7 Skrevet 26. november 2024 Black friday i norge er en stor vits. Butikkene setter opp priser i tiden før. I tillegg er det ikke sååå mange «wow» tilbud, mer 30-50% på varer de vil kvitte seg med. Selve black friday er nå på fredag. Anonymkode: 9ca3d...80a 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #8 Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 17.53): Jeg får masse reklame om at nå er det black week. Men er ikke det neste uke eller er det blitt to uker 😁 Anonymkode: dcf0b...a1e Blackout fridag er dagen etter tanks giving. Tanks giving er fjerde torsdag i november, hvert år. Anonymkode: d60ba...2b9
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #9 Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (På 26.11.2024 den 11.50): Obs. Bohus har satt opp prisene på sofa med 50% før salget, pluss økning på flere av varene i varehuset. Anonymkode: f1547...e88 Det er tullprat. Jobber i kjeden og vi har ikke hatt prisøkninger nå før Black Week-kampanjen nei. Så slutt å spre feilinformasjon! Anonymkode: 4b81e...c56
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #10 Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Black friday i norge er en stor vits. Butikkene setter opp priser i tiden før. I tillegg er det ikke sååå mange «wow» tilbud, mer 30-50% på varer de vil kvitte seg med. Selve black friday er nå på fredag. Anonymkode: 9ca3d...80a I år skal jeg blant annet kjøpe ny robotstøvsuger, foreløpig er den på 4000 lavere en siste makspris siste året. For vi er da oppegående forbrukere, som har hatt ting på lista en god stund, og vet hva prisnivået har ligget på. Så er jo selvfølgelig det at ting settes kraftig ned nå, også et tegn på at det er varer som settes ned inn i det nye året uansett. Men akkurat denne vil jeg ha nå. Samme med Ipods 4, 2024, som aldri har vært så rimelig. Et år gjorde jeg et skikkelig kupp på eva solo gryter, som jeg aldri har sett lavere priser på senere heller. Hudpleie er også noe jeg sikrer meg en del av denne uka. Og lego-kalender fra Obs, aldri sett så lav pris. Anonymkode: 6e41a...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå