Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 33 år og har linjer i pannen som har satt seg som fastbrent saus i en kjele. Skammer meg så fælt og det er det første/eneste jeg ser når jeg ser meg i speilet. Vil botox ha effekt på disse eller er de for grove allerede? Noen som har formening? De er hakket verre i virkeligheten enn på bildet her.. 

20241023_132438.jpg

Anonymkode: 78e14...0e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være helt ærlig så hadde jeg ikke reagert på de linjene der om du var 20 år engang. Jeg ser en helt normal, fint formet panne. Vi er ikke voksdukker, men levende mennesker, og det der er bare pent. Ikke store, dype linjer i det hele tatt🙂

Anonymkode: f7834...493

• Liker 6
Skrevet

Ja, botox vil over tid gjør de mindre fremtredende. 

Anonymkode: fa5e0...a4c

• Liker 2
Skrevet

Mine var verre og er nå helt minimale etter botox.

Anonymkode: 07670...7a2

• Liker 1
Skrevet

Ja, disse vil mest sannsynlig forsvinne med botox. Men det krever at du også tar godt vare på huden i mellom botoxen, retinol og spf er absolutt minimum 😅

Skrevet

Du kan også prøve dermapen i tillegg til botox, glemte å få med det i det forrige innlegget.

Anonymkode: fa5e0...a4c

Skrevet

Ja, de vil bli så og si borte med Botox.

Anonymkode: 3ea63...5b6

• Liker 1
Skrevet

Du har en helt normal panne etter min mening. Botox vil kunne fjerne linjene, men den fjerner også mye av mimikken som man bruker pannen til, så det er ikke noe jeg ville ha gjort med disse linjene her.

Jeg er ikke botoxnegativ da jeg bruker det selv for en overaktiv sinnarynke, men jeg synes det er synd vi skal fjerne alle tegn på liv i ansiktet.

Skrevet

Ifølge meg trenger du ikke bekymre deg et minutt over de små linjene der. Hadde ikke tenkt over dem om jeg så deg, du har ei fin panne.

Anonymkode: 5dc4a...e33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...