Gå til innhold

Mannen min hadde en puppekommentar

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går prøvde jeg på kjolen jeg skal bruke på julebord sammen med mannen min. Det er en dyr og skikkelig fin kjole, og jeg var kjempegira på å se hvordan den satt. Jeg sa til ham at jeg ville sjekke om BH-en jeg har funker til kjolen, i tilfelle jeg måtte kjøpe en ny.  

Så da tok jeg på meg kjolen foran speilet og begynte å justere BH-en, og plutselig sier han: "Jeg vedder på at du skulle ønske du hadde større pupper, ikke sant?" Jeg stoppet opp og bare: "Hæ? Hva sa du?" Han var kjapp med å si: "Nei, det var ikke sånn jeg mente det..."  

Greia er at jeg har fått to barn tett etter hverandre, og puppene mine er store, men har blitt litt mindre etter at jeg ammet begge. Men jeg elsker puppene mine som de er! Jeg skjønner bare ikke hva han mente med den kommentaren, og det såret meg skikkelig. Burde jeg føle det sånn, eller er det jeg som overreagerer?

Anonymkode: 19f94...a3a

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff :( Jeg hadde blitt såret jeg også. Tenkt han ønsket dem større.

Spørr han.

Anonymkode: e199a...1d7

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Huff :( Jeg hadde blitt såret jeg også. Tenkt han ønsket dem større.

Spørr han.

Anonymkode: e199a...1d7

Ja, det er akkurat det jeg er redd for, at han kanskje faktisk ønsker det... Men samtidig virker det som om han prøvde å ta det tilbake med én gang. Kanskje jeg bare må spørre rett ut, selv om det føles litt kleint.

• Liker 1
Skrevet

Du får spørre når han tar på seg dressen  og dressbuksen og ser seg i speilet, om han egentlig ønsker at han hadde større penis. Så sier du «Neida, det var ikke sånn ment.»

Anonymkode: d0938...f7c

• Liker 17
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du får spørre når han tar på seg dressen  og dressbuksen og ser seg i speilet, om han egentlig ønsker at han hadde større penis. Så sier du «Neida, det var ikke sånn ment.»

Anonymkode: d0938...f7c

Haha, jeg må innrømme at det var litt fristende å gjøre akkurat det! Men samtidig vet jeg ikke om jeg tør, for da blir det vel bare dårlig stemning... Kanskje jeg heller får prøve å ta det opp litt mer seriøst og si hvordan jeg følte det.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Men i all verden? Hadde også blitt såret. 

Anonymkode: a0a9a...71b

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan du ikke si til han at det var en sårende kommentar da!!

Herregud. I ett forhold hvor man har det bra, burde det være rom for å si ifra.

Han skjønte jo fort at han dreit seg ut! Så chill.

Han elsker deg for den du er, uansett puppestørrelse vel. Eller skal du gå fra mannen din på grunn av kommentaren?

Anonymkode: 9b958...249

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg hadde sagt jeg var fornøyd og det kun var hans ønske at de var større 

Anonymkode: 85617...8ff

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Men altså hvem bryr seg om han skulle ønske du hadde større pupper og foretrekker det? Vi vet alle at det finnes aspekter ved oss som kunne vært bedre. Han tenkte seg bare ikke om. Si at du ble såret og kjenner deg lei deg, la ham ordne opp, og legg det bak dere. 

Anonymkode: 4739f...b80

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Da hadde jeg svart: "Bare si ifra så får du appelsiner i fleisen 😂"

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Haha, jeg må innrømme at det var litt fristende å gjøre akkurat det! Men samtidig vet jeg ikke om jeg tør, for da blir det vel bare dårlig stemning... Kanskje jeg heller får prøve å ta det opp litt mer seriøst og si hvordan jeg følte det.

Du bør ta det opp hvis du tenker på det og ble såret. Du kan jo bruke sammenligningen for å illustrere følelsene kommentaren hans fikk fram i deg? Spør hva han hadde tenkt om du hadde sagt det?

Anonymkode: 6e3d6...7b3

• Liker 1
Skrevet

Er han en dust til vanlig, eller var dette en enkelthendelse? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Det var nok ikke vondt ment, men ganske sleivete. 
Men at mange menn liker pupper, gjerne store, er ikke til å komme bortifra. Det betyr ikke at han ikke er fornøyd med deg som du er.

Anonymkode: c2dfd...1ba

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Åh, det hadde såret meg også veldig. Jeg hadde blitt kjempelei meg, spesielt siden du har ammet to barn. Det er sånne kommentarer som blir sittende i hodet, uansett om han faktisk ikke mente å såre deg. Enten så betyr det jo at han skulle ønske du hadde større pupper eller så virker det nesten som et hint til at han vil du skal ta brystoperasjon 😔

Jeg tror mange menn ikke forstår hvor sårt og vanskelig det kan være at kroppen forandrer seg etter graviditet. Kvinner betaler jo ofte med kroppen sin for å få barn, mens menn ikke opplever det samme. Med det mener jeg absolutt ikke at kvinner ikke har nydelige kropper etter de har fått barn, for det har de absolutt! Jeg tenker mer på de mange fysiske utfordringer og de varige endringene som kan skje når man gjør noe så magisk som å vokse et barn i magen og mate dem med kroppen sin i mange måneder. 

Sender deg en klem og håper du koser deg på julebord i den fine nye kjolen! ♥️

Anonymkode: b1d46...024

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

For en dustete kommentar. Jeg ville spurt hva han faktisk mente med det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tolket dette som noe han buste ut med mens han så DEG justere puppene for å få de til å se større ut, og som han innså at da han sa det, så var det helt feil.

Slett ikke alle menn liker store pupper, hvor har dere dette fra?

Anonymkode: 311bf...a55

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du bør ta det opp hvis du tenker på det og ble såret. Du kan jo bruke sammenligningen for å illustrere følelsene kommentaren hans fikk fram i deg? Spør hva han hadde tenkt om du hadde sagt det?

Anonymkode: 6e3d6...7b3

Du fikk med deg at han allerede har forstått blemmen for lengst?

Anonymkode: 311bf...a55

Skrevet

Typisk menn å komme med idiotiske kommentarer til kropp. Særlig de som er litt runde i kantene og ikke av de aller mest fotogene selv… 

Anonymkode: 9bce3...c1b

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan hende det var en tanke som streifet han når han så du justerte på puppene, kanskje dyttet de litt hit og dit. Helt ærlig, mannfolk tenker ikke før de prater. Men ville tatt det opp med han uansett. Unødvendig kommentar 

Anonymkode: 31ef1...862

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Antageligvis projiserte han sine ideer over på deg. som om du tenkte det han tenkte. Og så hadde han et hjernedødt øyeblikk der empatien lå på et litt lavt nivå? Virker som han våknet til igjen da.

Anonymkode: 262b9...596

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...