Gå til innhold

MADLADY

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg to bukser fra Madlady. Utrolig deilig stoff!

Men lurer på om de vil vie seg ut etterhvert? Jeg har kjøpt str s i livvidde og de er kanskje hakket for stram no, men de vil kanskje vie seg ut etterhvert som jeg går med de? De er 23 % spandex. Jeg finner ikke noe om det på nettet heller. 

Anonymkode: 6c030...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vil tro de vider seg ut en del, er jo mye strecth i de når det er 23%

Anonymkode: 08698...b2a

Ja, det er det eg trur og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke min har videt seg ut noe særlig, bittelitt kanskje, men jeg har tatt av meg et par kg så det kan også bare være derfor buksa er litt videre. Jeg har brukt den mye og vasket flere ganger. Er egentlig godt fornøyd med at buksen holder fasongen så godt.

Anonymkode: 1653c...4a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg syns ikke min har videt seg ut noe særlig, bittelitt kanskje, men jeg har tatt av meg et par kg så det kan også bare være derfor buksa er litt videre. Jeg har brukt den mye og vasket flere ganger. Er egentlig godt fornøyd med at buksen holder fasongen så godt.

Anonymkode: 1653c...4a2

Bittelitt er godt nok for meg 😃. Gidder ikke sende tilbake så da får jeg bruke de. De er ikke ubehagelige og kanskje skrittet hadde blitt veldig stort om jeg hadde gått opp til M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

De vier seg ut. Jeg har gått med de en halv arbeidsdag, og de er blitt løsete. Flaks for meg for de var jo hakket for små for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...