AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg skal få brystreduksjon snart, og er spent på hva ca jeg kan forvente? Nå har jeg en størrelse G. Hvilket utgangspunkt hadde du, og hva endte du opp med? Anonymkode: 9f260...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Før 85 M Nå 80 D/E Hadde gjort det 1000 ganger igjen. Helt fantastisk, og et helt nytt liv. Anonymkode: dc6ec...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Før 85 M Nå 80 D/E Hadde gjort det 1000 ganger igjen. Helt fantastisk, og et helt nytt liv. Anonymkode: dc6ec...c11 Hadde du mye smerter etterpå? Ts Anonymkode: 9f260...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Hadde K/J, nå D. Fantastisk forbedring. En del smerter første uken, men absolutt verdt det. Anonymkode: 7be77...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Jeg har selvsagt vært på utredning og fått innvilget, men siden dere hadde så store i utgangspunktet, begynner jeg å tro at jeg egentlig ikke kvalifiserer🙃 Har "bare" G nå. Har dog smerter i skuldre, og det er derfor jeg søkte i utgangspunktet. Men så fint å høre at dere er fornøyd! Anonymkode: 9f260...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden 85 F/G 80 C . Strålende fornøyd. Kjoler og topper sitter, så mye penere Hadde ikke så mye smerter Vær nøye med å følge rådene/retningslinjene Anonymkode: 6387d...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 85 F/G 80 C . Strålende fornøyd. Kjoler og topper sitter, så mye penere Hadde ikke så mye smerter Vær nøye med å følge rådene/retningslinjene Anonymkode: 6387d...219 Den delen gleder jeg også meg til, kjoler ser ut som telt på meg nå fordi puppene stikker ut😭 Men mest av alt, gleder jeg meg til å slippe vonde skuldre og medførende hodepine😬 Ts Anonymkode: 9f260...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Hold oss gjerne oppdatert ts. Jeg har 70G nå og drømmer om mindre pupper. Anonymkode: d0138...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hold oss gjerne oppdatert ts. Jeg har 70G nå og drømmer om mindre pupper. Anonymkode: d0138...4bf I will! 70G her også, ser ut som en strek med ballonger foran😆 Anonymkode: 9f260...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Litt utenfor men kan man få dekket offentlig med pupper så "små" som g?? Må isåfall ta meg en tur til legen snart ja Anonymkode: 2fcc1...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Litt utenfor men kan man få dekket offentlig med pupper så "små" som g?? Må isåfall ta meg en tur til legen snart ja Anonymkode: 2fcc1...69a Jeg får det! Kom deg til legen og sjekk det ut 😃 Ts Anonymkode: 9f260...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Litt utenfor men kan man få dekket offentlig med pupper så "små" som g?? Må isåfall ta meg en tur til legen snart ja Anonymkode: 2fcc1...69a Jeg fikk det hvertfall dekket, hadde G, og gikk ned til C/D, fjernet 550 gram i hvert bryst. Aldri angret, 16 år siden nå ☺️ Anonymkode: 43287...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg fikk det hvertfall dekket, hadde G, og gikk ned til C/D, fjernet 550 gram i hvert bryst. Aldri angret, 16 år siden nå ☺️ Anonymkode: 43287...7f1 Kan man be om en spesiell størrelse, eller sikter de seg inn på C/D alltid? Ts Anonymkode: 9f260...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå