Gå til innhold

Hvordan er passformen på Calvin Klein boxershorts vs Carlings sitt merke Stuhl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe boxershortser i gave til min sønn på 23, og lurer på hvordan passformen til Calvin Klein sine shortser er vs Carling sitt merke Stuhl.

Hvordan er bredden på strikken?

Passformen?

Anonymkode: 27412...155

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

CK har jo mange forskjelllige modeller. Har aldri vært borti Stuhl. Men hadde definitivt valgt å gå for CK

Anonymkode: 314d3...9f8

https://www.zalando.no/cart/

Det er denne modellen

Ts

Skrevet

Ck er noe av det verste jeg har hatt(hvertfall de to modellene jeg har prøvd som jeg ikke husker nå) klemmer balla og er trange mot pølsa og oppfører seg litt som en g-string. 

Armani og Tufte(med bambus)  synes jeg er behagelige boxere. (Tufte slår armani altså) 

Anonymkode: 3745c...c05

Skrevet

Har aldri prøvd CK, så kan ikke uttale meg om det.
Kjøpte STUHF på Carlings tidligere i sommer da de hadde tilbud. Likte disse godt og er veldig fornøyd. Kjøper gjerne dette merket igjen.

• Liker 1
Skrevet

Calvin Klein er grei, begge sønnene mine har prøvd de. Men de blir liggende underst i bunken som reserve. Den ene foretrekker Levis, den andre Jean Paul. Begge synes de sitter bedre og er mer komfortabel.

Anonymkode: 5eab4...fd2

• Nyttig 1
Skrevet

Vil tro preferansene har med ulike kropper å gjøre. Min mann elsker CK 😊

Anonymkode: b8e25...eeb

Skrevet

Kjæresten min foretrekker Comfyballs. Jeg ser og forstår det !

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 20.28):

Ck er noe av det verste jeg har hatt(hvertfall de to modellene jeg har prøvd som jeg ikke husker nå) klemmer balla og er trange mot pølsa og oppfører seg litt som en g-string. 

Anonymkode: 3745c...c05

Det var litt morsomt, jeg bruker CK sine thongs og de har perfekt passform. Oppfører seg selvsagt som en g-string ;) For min del er de MYE mer komfortable enn boxere. 

Anonymkode: a9942...851

Skrevet
Lettskya skrev (På 27.11.2024 den 8.19):

Kjæresten min foretrekker Comfyballs. Jeg ser og forstår det !

Veldig fornøyd med Comfyballs her og. De sitter godt og holder fasongen. Bra kvalitet og ofte grei pris (pakkedeals). Har best erfaring med performance-modellene og lang modell (du velger korte/lange ben).

Skrevet
Vestlig skrev (1 time siden):

Veldig fornøyd med Comfyballs her og. De sitter godt og holder fasongen. Bra kvalitet og ofte grei pris (pakkedeals). Har best erfaring med performance-modellene og lang modell (du velger korte/lange ben).

Pierre Robert sport boxer er mer populære her i huset! Mannen sier Comfyballs sklir opp i skrittet

Anonymkode: e86a0...8ce

Skrevet

Jeg brukte Pierre Robert tidligere men etter at jeg fikk Comfyballs i gave så blir det kun det heretter, mye mer komfortable.

Anonymkode: 26c74...242

Skrevet

Takk for svar, men nå var det ikke Comfyballs jeg spurte om, men forskjellen mellom CK og Stuhl.

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...