Gå til innhold

Forelsket i en annen dame..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er samboer med ei som eg ikke har riktige følelser for. Har vært sammen I ca 5 år og har det sånn noenlunde ok sammen. Barnet mitt er veldig glad i hun og familien min synes hun er bra for meg og barnet mitt. 
Jeg har lenge hatt følelser for ei dame eg traff for over 20år siden. Hun er nå singel og eg tenker altfor mye på hun. Har kontakt på snap og har møttes tilfeldig på butikk bla. Kun utvekslet en klem. Jeg har tenkt på henne og hatt sporadisk kontakt siden første gang vi treftes og føler veldig at dette er min sjelevenn.. hva skal eg gjøre ? Er så redd for å såre min nåværende samboer og barnet mitt, men kjenner mer og mer at forholdet som eg har nå er feil..  (mann 46) 

Anonymkode: 18f33...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare gå fra din nåværende samboer, uansett om du dår draget på hun andre eller ikke. Når du føler det sånn er det ikke riktig å holde sammen lenger, og for damen din er det bedre å være alene enn sammen med en som egentlig ikke elsker henne.

Anonymkode: 8ee54...0b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fortjener å få muligheten til å gå fra deg. Det er ikke galt av deg å miste følelser, men det er galt å holde på henne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...