Gå til innhold

Noen 10/10 menn her som ofte blir avvist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører "topp 10% får alle damer" ramsen nevnt hele tiden. Er det noen menn her med topp utseende (høyde, kropp, ansikt etc.) som ofte bli avvist? Opplever dere å bli ignorert eller er det et sjeldent unntak? 

Anonymkode: 91c46...470

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ofte ignorert. 185 høyde, kjekk, muskler 

Anonymkode: 5a8be...79e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Blir ofte ignorert. 185 høyde, kjekk, muskler 

Ignorert i hvilken sammenheng? 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ignorert i hvilken sammenheng? 

I hverdagen 

• Liker 1
Skrevet

I hverdagen 

Hva slags hverdag?

Anonymkode: 8c61c...579

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

10 av 10, tja, men jeg er nok over gjennomsnittet heldig med genene. Men det er alltid jeg som må ta initiativ, det tør damer sjelden, og det er langt ifra alltid at jeg får napp. Vi menn er vandt til å måtte jobbe litt for ligg, selv blant de kjekkeste så er det noen forsøk mellom hver gang det blir napp. 

Anonymkode: a1b5c...133

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva slags hverdag?

Anonymkode: 8c61c...579

Han mener antageligvis når han går nedover gaten, er på butikken etc. Men nysgjerrig på hvordan dynamikken er når han snakker med dem.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hører "topp 10% får alle damer" ramsen nevnt hele tiden. Er det noen menn her med topp utseende (høyde, kropp, ansikt etc.) som ofte bli avvist? Opplever dere å bli ignorert eller er det et sjeldent unntak? 

jeg er ikke 10/10 men jeg er relativt attraktiv når jeg holder fettprosenten min lav. Det er viktig å huske at hver kvinne har forskjellige preferanser. Hvis du er 8/10 generelt så kan du være 10/10 for en som liker stilen din, men 6/10 for en som ikke liker den.

Anonymkode: bf4db...114

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet

jeg er ikke 10/10 men jeg er relativt attraktiv når jeg holder fettprosenten min lav. Det er viktig å huske at hver kvinne har forskjellige preferanser. Hvis du er 8/10 generelt så kan du være 10/10 for en som liker stilen din, men 6/10 for en som ikke liker den.

Så hvor ofte opplever du å bli ignorert eller avvist?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så hvor ofte opplever du å bli ignorert eller avvist?

Jeg snakker ikke med 3D kvinner.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Personligheten er viktigst. Er du en objektiv 10/10 utseendemessig synker du uansett rett i bunn om personligheten er dårlig.

Anonymkode: ecfaf...6c3

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg snakker ikke med 3D kvinner.

3D kvinner? 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Personligheten er viktigst. Er du en objektiv 10/10 utseendemessig synker du uansett rett i bunn om personligheten er dårlig.

Anonymkode: ecfaf...6c3

personlighet er viktigst hvis du får sjansen til å vise den.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Man blir jo ikke "avvist" om noen ikke ser på deg fordi du går forbi. Man blir heller ikke "godkjent"  om noen ser på deg, fordi du går forbi. 

Men jeg avviser mange menn som ser skikkelig bra ut, om jeg får en ubehagelig følelse fra dem. Feks om de utstråler toxic energi. Eller snakker ufint til andre. Eller føler de har ekstra rettigheter osv. Narsisisster er skumle greier. Mange kjekke menn sliter fordi de ikke er gode i bunn, og mange damer merker det. Veldig kjapt gjort å merke det på tinder og sånn. Bare å se bildene og lese beskrivelsen. 

Anonymkode: 21bfd...1a5

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Man blir jo ikke "avvist" om noen ikke ser på deg fordi du går forbi. Man blir heller ikke "godkjent"  om noen ser på deg, fordi du går forbi. 

Det kommer an på måten man blir sett på. Om ikke "godkjent" (hva enn det betyr)kan det uansett oppleves positivt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men jeg avviser mange menn som ser skikkelig bra ut, om jeg får en ubehagelig følelse fra dem. Feks om de utstråler toxic energi. Eller snakker ufint til andre. Eller føler de har ekstra rettigheter osv. Narsisisster er skumle greier. Mange kjekke menn sliter fordi de ikke er gode i bunn, og mange damer merker det. Veldig kjapt gjort å merke det på tinder og sånn. Bare å se bildene og lese beskrivelsen. 

Absolutt, unngår også den viben.

Anonymkode: 24048...d49

Skrevet

Tviler på at det er noen 10/10 menn som henger på kvinneguiden 

Anonymkode: 36546...b2c

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Tviler på at det er noen 10/10 menn som henger på kvinneguiden 

Anonymkode: 36546...b2c

Det er noen.

Skrevet

Veldig pene menn er ikke min type, og jeg kan se for meg at det gjelder for flere. Disse ville med andre ord blitt avvist av mange av oss. Jeg foretrekker et litt røffere utseende. 

Anonymkode: e7ea3...4df

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

At de mest attraktive mennene får napp langt oftere enn de middels attraktive karene betyr ikke at de aldri får nei.

Anonymkode: 20109...890

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...