AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #21 Del Skrevet 20. november 2024 Genetikk genetikk genetikk. Ta deg ein kikk på mor di, søster di og dei andre i familien. Korleis er deira magar? Anonymkode: c13cd...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #22 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 16.40): Usikker hvor i HI det kommer fram at jeg har dårlig selvbilde. Trenger ikke ha dårlig selvbilde selvom jeg vil bli kvitt en pølse på magen. Den er ikke liten, men faktisk ganske stor og ser rar ut på en ellers ganske liten kropp. Det at jeg hadde BMI på 18,5 kom som resultat av en lang periode med sykdom. Selvom jeg da gikk ned 10kg var fortsatt den pølsa like stor, noe jeg synes er merkelig. Er ikke sånn at jeg absolutt må bli kvitt den, virker jo som et håpløst prosjekt, men er jo greit å høre om noen har samme erfaring Anonymkode: 4ffcc...4fe Ekspander Bilde? Anonymkode: c13cd...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #23 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 16.40): Genetikk genetikk genetikk. Ta deg ein kikk på mor di, søster di og dei andre i familien. Korleis er deira magar? Anonymkode: c13cd...1cb Ekspander Alle i min familie er overvektige, så det er litt vanskelig å si hvordan de hadde sett ut om de hadde tatt vare på kroppen sin. Anonymkode: 4ffcc...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #24 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 16.41): Bilde? Anonymkode: c13cd...1cb Ekspander Får ikke lagt til bilde, har ikke vært medlem lenge nok, eller hva som er kriteriet for å legge ut bilde Anonymkode: 4ffcc...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #25 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 16.40): Usikker hvor i HI det kommer fram at jeg har dårlig selvbilde. Trenger ikke ha dårlig selvbilde selvom jeg vil bli kvitt en pølse på magen. Den er ikke liten, men faktisk ganske stor og ser rar ut på en ellers ganske liten kropp. Det at jeg hadde BMI på 18,5 kom som resultat av en lang periode med sykdom. Selvom jeg da gikk ned 10kg var fortsatt den pølsa like stor, noe jeg synes er merkelig. Er ikke sånn at jeg absolutt må bli kvitt den, virker jo som et håpløst prosjekt, men er jo greit å høre om noen har samme erfaring Anonymkode: 4ffcc...4fe Ekspander Har sitert det avsnittet hvor du kaller deg sjøl tjukk selvom du er undervektig og hvor du sier pølsa «ødelegger alt» .. Om du virkelig mener det er noe off med det fettet på magen bør du gå til legen din. Men mistenker du overdriver. Anonymkode: f224c...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 20. november 2024 #26 Del Skrevet 20. november 2024 Du sier du har barn. Fødet du normalt eller ved keisersnitt, og hadde den "pølsa" der før du ble gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #27 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 13.17): Om du leser hva jeg skriver så hadde jeg bmi på 18,5. Var veldig tynn ellers i kroppen, men pølsa var der allikevel. Vil ikke ned i vekt, vil ha vekk pølsa. Har så og si ikke fett ellers på kroppen, om jeg går ned mer i vekt blir jeg et beinrangel. Spiser x1 pr dag og går mye turer, så ligger i underskudd iallfall. Anonymkode: 4ffcc...4fe Ekspander For det første høres det ikke ut som at du har et sunt forhold til kropp og mat. For det andre er det fullt mulig å være tynn og dvask, for man blir ikke automatisk «fast i fisken» bare fordi man er tynn. Da må du trene styrke. Og for å bygge muskler, så må du spise riktig også, ikke «spise 1 gang om dagen og definitivt ligge i kaloriunderskudd». Spiser du for lite så vil også kroppen gå i beredskapsminister hvor den tviholder på det lille den får av kalorier. Anonymkode: 44ddb...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. november 2024 #28 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 16.30): Selvfølgelig ikke 🙄 Anonymkode: 42220...601 Ekspander Det fikk jeg beskjed om en gang ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #29 Del Skrevet 20. november 2024 Meowmere skrev (På 20.11.2024 den 17.28): Du sier du har barn. Fødet du normalt eller ved keisersnitt, og hadde den "pølsa" der før du ble gravid? Ekspander Jeg har ikke barn, nei Anonymkode: 4ffcc...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 20. november 2024 #30 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 13.17): Om du leser hva jeg skriver så hadde jeg bmi på 18,5. Var veldig tynn ellers i kroppen, men pølsa var der allikevel. Vil ikke ned i vekt, vil ha vekk pølsa. Har så og si ikke fett ellers på kroppen, om jeg går ned mer i vekt blir jeg et beinrangel. Spiser x1 pr dag og går mye turer, så ligger i underskudd iallfall. Anonymkode: 4ffcc...4fe Ekspander Hvorfor ligger du i kaloriunderskudd hvis du ikke vil ned i vekt? Den eneste muligheten til punktslanking er å fettsuge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #31 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 13.17): Om du leser hva jeg skriver så hadde jeg bmi på 18,5. Var veldig tynn ellers i kroppen, men pølsa var der allikevel. Vil ikke ned i vekt, vil ha vekk pølsa. Har så og si ikke fett ellers på kroppen, om jeg går ned mer i vekt blir jeg et beinrangel. Spiser x1 pr dag og går mye turer, så ligger i underskudd iallfall. Anonymkode: 4ffcc...4fe Ekspander Kan virke som du har mindre muskelmasse enn snittet da, hvis du er et "beinrangel" på resten av kroppen samtidig som du har en fettpølse på magen. Anonymkode: 380f3...40c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #32 Del Skrevet 20. november 2024 Eg har også en sånn liten pølse der, kom etter fødsel, er ganske tynn og den var utrolig sjenerende for meg før. Nå aksepterer eg den mer og mer, har innsett den kanskje aldri blir borte. Puppene mine var nydelige før amming og trudde aldri eg skulle få hengepupper, hvertfall ikke så raskt, men innimellom synes eg de og pølsa er en ganske fin match, noen dager hater eg de begge, men det som oftest fordi eg har dårlig pga noe annet. Og at eg har fått problemer med nakken, mistenker puppene for dette. Velger å fokuserer på det eg er fornøyd med, at eg er et godt menneske med sjølvironi og humor. Å få folk til å le gleder meg langt mer enn en flat mage. Anonymkode: 4cfbb...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karli63 Skrevet 21. november 2024 #33 Del Skrevet 21. november 2024 AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 12.51): Er ganske tynn ellers, har bmi på 20. Hatt bmi på 18,5, men den pølsa nederst på magen var der allikevel. Hvordan i alle dager skal jeg få bort denne? Da jeg hadde bmi på 18,5 var jeg 49kg, men følte meg fortsatt litt «tjukk» pga den pølsa. Ser jo at jeg er tynn ellers, men den pølsa ødelegger alt. Noen råd? Anonymkode: 4ffcc...4fe Ekspander Begynn å spise masse grønt og frukt og litt vekter, og så mager kylling når du får lyst på kjøtt. Kutt ut meieriprodukter en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå