AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Hva hadde dere gjort hvis alle kvinner sluttet å ville ha sex med dere? Anonymkode: 5336c...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Det lurer jeg også på. Er bikket 40 og sex er bare et ork. Bare så vidt jeg gidder Anonymkode: 3b8ea...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det lurer jeg også på. Er bikket 40 og sex er bare et ork. Bare så vidt jeg gidder Anonymkode: 3b8ea...df5 Så du er mann og tror du ville klart deg fint uten? Anonymkode: 5336c...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Hva jeg ville gjort? Jeg ville levd livet mitt videre. Livet mitt består av litt mer enn bare kjønnsorganer heldigvis. Hadde gått helt fint. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Det høres ut som om du beskriver long-term forhold? Vel, det menn vanligvis gjør. Få seg en dyr hobby? Anonymkode: 24cbc...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres ut som om du beskriver long-term forhold? Vel, det menn vanligvis gjør. Få seg en dyr hobby? Anonymkode: 24cbc...2a4 Dyr hobby høres bra ut, selv om jeg ikke tror den trenger å være dyr. Anonymkode: 5336c...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Dersom det bare er én og én kvinne så hopper man bare videre. Men om alle gjorde det? Da måtte jeg vell bare tatt hånd om det på egen hånd. Det hadde nok gått helt greit. Jeg trives som single, og i eget selskap. Anonymkode: d007d...2c0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Vel, det får gå sin gang det. Anonymkode: ea3f9...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det lurer jeg også på. Er bikket 40 og sex er bare et ork. Bare så vidt jeg gidder Anonymkode: 3b8ea...df5 Er nå bra det er nok av kvinner som er mer enn villig til å spre bena😊 Men sånn hypotetisk om kvinner mistet all sexlyst, så er det vel ikke så mye å gjøre Anonymkode: 92f2d...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva hadde dere gjort hvis alle kvinner sluttet å ville ha sex med dere? Hva hadde kvinner gjort hvis alle menn sluttet å ville ha sex med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Reign skrev (1 minutt siden): Hva hadde kvinner gjort hvis alle menn sluttet å ville ha sex med dere? Blitt veldig lettet. Men jeg har alltid hatt lav sexdrift. Anonymkode: 41b4a...dbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden De har aldri hatt sex med meg.. så ingenting ? Anonymkode: ce1de...e97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tylerkingdurden Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Jeg ville ha spart opp penger, for AI-teknologien vokser så raskt at det ikke er lenge til du kan få kjøpt en personlig sex-robot... Like bra som ei ekte kvinne, usikker. Men bedre enn hånda 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Ser at det er like innlegg om både menn og kvinner, og svarene på slike spørsmål vil jo sprike i alle retninger. enhver kan kun svare for seg selv. Jeg velger å ikke svare for egen del. Det kan se ut til at menn har enormt mye større sexlyst enn kvinner, lyst og lyst, nei heller drift, behov for å tømme seg. Slike menn sitter i fengsel fordi de har tatt seg til rette med vold og makt for å tilfredsstille seg selv. Anonymkode: 5277a...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Lenge siden de sluttet med det. Ikke noe stort problem for min del. Anonymkode: 2577e...0b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Hverdagen for 10000-vis av menn. Anonymkode: 3ec0c...668 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Blitt veldig lettet. Men jeg har alltid hatt lav sexdrift. Anonymkode: 41b4a...dbd Whoosh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden Hadde ikke gjort noe spesielt. Hadde vært litt synd å aldri skulle ha sex med kona igjen, men hadde overlevd. Sex er ikke så forbanna viktig. Anonymkode: 3d90b...5e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Reign skrev (22 minutter siden): Hva hadde kvinner gjort hvis alle menn sluttet å ville ha sex med dere? Allerede laget en tråd om dette. Du finner den i samme forum litt lenger ned. Anonymkode: 5336c...2a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Allerede laget en tråd om dette. Du finner den i samme forum litt lenger ned. Anonymkode: 5336c...2a3 Whoosh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå