Gå til innhold

Spørsmål til menn: anser du overvektige kvinner (BMI 25+) som aktuell for dating?

AnonymBruker

Er overvektige kvinner aktuelle for deg?  

64 stemmer

1. 1. Spørsmål til menn: anser du overvektige kvinner (BMI 25+) som aktuell for dating?

• Ja
      44
    • Nei
      20

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 20.11.2024 den 13.20):

Ja, det er spørsmålet. Hva synes du?

Anonymkode: e11d7...4f2

Jeg skjønner meg ikke på slike spørsmål. BMI er best egnet til å si noe om overvekt på gruppenivå, ikke på individnivå. Det er veldig stor variasjon mellom hvordan ulike mennesker med samme BMI ser ut. Både når det gjelder fettprosent og hvordan fettet er fordelt på kroppen. Du kan ikke se på noen hvilken BMI de har. Om du får vite hvilken BMI en person har vil du i mange tilfeller kunne bli overrasket. Både den ene og den andre veien.

Så om noen er ekstremt overfladisk og utelukker noen potensielle dater kun pga lett overvekt, så må de jo nesten veie og måle vedkommende og sitte med kalkulatoren, og utelukke noen fordi de ikke liker tanken på at BMI ligger over 25, mens venninnen med BMI på 24, som kanskje ser større ut slipper gjennom nåløyet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har imidlertid aldri en eneste gang, med unntak av en pensjonist en gang, hørt en mann si at det er så fint med høye kvinner 😄

Jeg er ikke pensjonist, men jeg er over 190 cm, hvis det kan ha noe å si. Jeg har ikke høydeskrekk.

Høye kvinner er vakkert, hvis det er en vakker kvinne, så enkelt er det vel? Overvekt, dårlig kroppsholdning, proporsjoner etc, blir ekstra tydelig hos høye personer av alle kjønn. 

Anonymkode: f6faa...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...