Gå til innhold

Spørsmål til menn: anser du overvektige kvinner (BMI 25+) som aktuell for dating?

AnonymBruker

Er overvektige kvinner aktuelle for deg?  

64 stemmer

1. 1. Spørsmål til menn: anser du overvektige kvinner (BMI 25+) som aktuell for dating?

• Ja
      44
    • Nei
      20

Anbefalte innlegg

Jeg tviler sterkt på at veldig mange kan se på et annet menneske om de har BMI på 26 eller 24... Så det blir et urealistisk spørsmål. veltrente har ofte høyere BMI pga muskler også. Bedre å spørre om hvilken type kropp de liker i tilfelle. Og der er smaken veldig variabel. Det er også flere undersøkelser som viser at menn er veldig mye mer raus ang kvinners kropp enn det kvinner tror. Menn kan like mye forskjellig, akkurat som kvinner. men om du spør dem om hvilken BMI de foretrekker så svarer de nok noe innenfor normalvektig ja, uten å helt vite hva det tilsvarer...

Anonymkode: 057dd...1e4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg tror kvinner er mindre kresne på BMI, dette er ikke fordi kvinner er mindre kresne, men fordi det er delvis maskulint å være "stor".

Anonymkode: cc375...9a3

Derfor syns jeg det er rart når menn bruker det som argument at slanke damer må legge på seg fordi menn liker mye å ta i. Jeg er meget slank og trent men 170 cm så føler meg vanligvis ikke liten med menn, datet en mann på 187 som var kraftig+ med pappakropp og det er jo fantastisk å føle seg liten og feminin med en mann. Sexen blir enormt tennende med den dynamikken. Man blir liksom «tatt» av mannen når man er den lille og feminine. Men det er jo bra man er ulike og at det finnes en for alle 😊

Anonymkode: 31d18...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Derfor syns jeg det er rart når menn bruker det som argument at slanke damer må legge på seg fordi menn liker mye å ta i. Jeg er meget slank og trent men 170 cm så føler meg vanligvis ikke liten med menn, datet en mann på 187 som var kraftig+ med pappakropp og det er jo fantastisk å føle seg liten og feminin med en mann. Sexen blir enormt tennende med den dynamikken. Man blir liksom «tatt» av mannen når man er den lille og feminine. Men det er jo bra man er ulike og at det finnes en for alle 😊

Ja, for meg virker det som om menn helst vil ha små damer. Kanskje små og med former? Jeg er 178 og blir stadig valgt bort på grunn av høyden, jeg er rett og slett for stor. Er normalvektig, men har brede hofter, brede skuldre og såklart også store føtter, og det er visst enormt turnoff. Aldri hørt noe annet enn at menn ønsker små dukker å slenge rundt i senga. Det blir jeg aldri 😛 

Anonymkode: 0ab4a...dd2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, for meg virker det som om menn helst vil ha små damer. Kanskje små og med former? Jeg er 178 og blir stadig valgt bort på grunn av høyden, jeg er rett og slett for stor. Er normalvektig, men har brede hofter, brede skuldre og såklart også store føtter, og det er visst enormt turnoff. Aldri hørt noe annet enn at menn ønsker små dukker å slenge rundt i senga. Det blir jeg aldri 😛 

Hvem vil egentlig bli slengt rundt? Jeg hadde serriøst blitt lei og skjønner hun lave som sa at menn som sier dette er mindre begavet og trenger utløp for sitt sårbare ego.

Anonymkode: df152...d92

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvem vil egentlig bli slengt rundt? Jeg hadde serriøst blitt lei og skjønner hun lave som sa at menn som sier dette er mindre begavet og trenger utløp for sitt sårbare ego.

Sophie Elise har vel blant annet uttalt noe sånt 😄 Uten at hun representerer kvinner flest altså, Men nei jeg vet ikke, og jeg er helt enig. Jeg har bare hørt dette fra for mange menn i mitt 40 år lange liv til å helt klare å unnskylde det med umodenhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sophie Elise har vel blant annet uttalt noe sånt 😄 Uten at hun representerer kvinner flest altså, Men nei jeg vet ikke, og jeg er helt enig. Jeg har bare hørt dette fra for mange menn i mitt 40 år lange liv til å helt klare å unnskylde det med umodenhet. 

Noen av exene hennes har vært greie, men husker spesielt en var serriøst problematisk mot henne. 

De er umodne. Men det er sikkert andre måter å være umoden på også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen av exene hennes har vært greie, men husker spesielt en var serriøst problematisk mot henne. 

Jada, eksene hennes helt sikkert. Men så har jeg hørt det både fra bekjente og menn på byen i det virkelige liv, ganske mye. 

Jeg har imidlertid aldri en eneste gang, med unntak av en pensjonist en gang, hørt en mann si at det er så fint med høye kvinner 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var nok han som sa at alle kvinner som veide mer enn 50 kilo, var feite.

Anonymkode: e11d7...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

170 cm er jo ikke høyt. Det er jo bare 3 cm høyere enn gjennomsnittet for norske kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne her : tidligere slank med små pupper. Rimelig attraktiv. 

2 barn senere og enslig + 20 kg : usynlig. 

Helt uaktuelt med en mann i bildet . 

Egenhelse først 🙂💪

Både fysisk og psykisk. Snart 50 🧘‍♀️

Anonymkode: 102a9...941

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinne her : tidligere slank med små pupper. Rimelig attraktiv. 

2 barn senere og enslig + 20 kg : usynlig. 

Helt uaktuelt med en mann i bildet . 

Egenhelse først 🙂💪

Både fysisk og psykisk. Snart 50 🧘‍♀️

Anonymkode: 102a9...941

Jeg var ganske usynlig mesteparten av livet, men når menn snudde seg etter meg da jeg var kraftig undervektig, er det faktisk INGEN som ser meg nå som jeg har BMI bittelitt over normalen.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at hun trener og har en aktiv livsstil, BMI er, innen rimelighetens grenser, i utgangspunktet mindre viktig. Heller litt for mye enn for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg var ganske usynlig mesteparten av livet, men når menn snudde seg etter meg da jeg var kraftig undervektig, er det faktisk INGEN som ser meg nå som jeg har BMI bittelitt over normalen.

Du, mange snur seg når noen er kraftig undervektig fordi det er et spesielt syn å se noen så tynn, man blir jo bekymret.

Det er ei som er skikkelig skikkelig tynn hvor jeg bor å jeg ser, for jeg bekymrer meg for hvor tynn hun er. Det er ikke noe fett på kroppen hennes, hun vil på et punkt dø om ikke noe endres.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg gift men ser ikke at det hadde vært noe problem. Er andre ting som er mye mye viktigere når man skal finne seg en partner syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Aldri hørt noe annet enn at menn ønsker små dukker å slenge rundt i senga. Det blir jeg aldri 😛 

Jeg slenger deg gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tviler sterkt på at veldig mange kan se på et annet menneske om de har BMI på 26 eller 24... Så det blir et urealistisk spørsmål. veltrente har ofte høyere BMI pga muskler også. Bedre å spørre om hvilken type kropp de liker i tilfelle. Og der er smaken veldig variabel. Det er også flere undersøkelser som viser at menn er veldig mye mer raus ang kvinners kropp enn det kvinner tror. Menn kan like mye forskjellig, akkurat som kvinner. men om du spør dem om hvilken BMI de foretrekker så svarer de nok noe innenfor normalvektig ja, uten å helt vite hva det tilsvarer...

Anonymkode: 057dd...1e4

Jeg har ingen anelse om hvilken BMI damene jeg har møtt eller matchet med har. Skilte meg fra en slank dame, men de har jeg klart å rote meg borti fysisk har ikke vært utpreget slanke. Og det bryr meg midt i det sola skinner på når jeg plukker blåbær.

Merker dog at de ikke er sånn superkomfortabel med sin egen kropp og det snakkes gjerne om at de har noen kilo for mye. Mulig fordi jeg er relativt veltrent, men jeg bryr meg virkelig ikke om andres kropp. Matcher vi, så liker jeg det jeg ser. Selv om det er «noen kilo for mye».

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
whiztle skrev (2 timer siden):

Jeg slenger deg gjerne!

Haha ja takk 😄❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Joda, vi ser deg....flott er du!!!

Anonymkode: 3e461...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet betyr ikke kropp mye men jeg liker å løpe og gå lange (!)  skiturer og vil ha en partner som orker å holde følge.

Anonymkode: 2ed32...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...