AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #1 Skrevet 20. november 2024 Jeg er kvinne og ingen erfaring med penishylse. Lurer på hvordan det kjennes ut for mannen? Blir man stimulert som om å være i en trang vagina? Får man orgasme og utløsning inni den hylsen? Liker du å bruke den? Fått noe tilbakemelding fra kvinnen du har brukt den sammen med? Anonymkode: 165d7...a2c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #2 Skrevet 20. november 2024 Oi, HYLSE!!! Anonymkode: 165d7...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #3 Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er kvinne og ingen erfaring med penishylse. Lurer på hvordan det kjennes ut for mannen? Blir man stimulert som om å være i en trang vagina? Får man orgasme og utløsning inni den hylsen? Liker du å bruke den? Fått noe tilbakemelding fra kvinnen du har brukt den sammen med? Anonymkode: 165d7...a2c Her. Har brukt noen forskjellige penishylser. Første man må tenke på er å kjøpe en penishylse som har riktige innendige mål sånn at den matcher penis størrelsen. Deretter er det viktig å kjøpe en av litt god kvalitet som sitter på som støpt under samleiet. Ballestropp på penishylsen er lurt, da sitter den ekstra godt og det er også vakum i den sånn at den suger seg fast til penis. Derfor er det lurt å ha en litt vannbasert glidemiddel på penis før man tar den på. Hvordan den føles å bruke for meg og dama: Jeg syns det er deilig å bruke og får orgasme selv om jeg har den på. Holder litt lengre enn normalt, noe jeg egentlig bare syns er positivt hvis man skal hode på en stund. Dama liker det også og liker variasjon det gir. Jeg har litt over snittet stor, så bruker en hylse som gjør den 2-3 cm lengre og ganske mye tykkere sånn at hun fylles bedre opp. Hun har begynt å få vaginale orgasmer etter vi brukte det, så for oss er det vinn/vinn😊 Anonymkode: 93611...677 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #4 Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her. Har brukt noen forskjellige penishylser. Første man må tenke på er å kjøpe en penishylse som har riktige innendige mål sånn at den matcher penis størrelsen. Deretter er det viktig å kjøpe en av litt god kvalitet som sitter på som støpt under samleiet. Ballestropp på penishylsen er lurt, da sitter den ekstra godt og det er også vakum i den sånn at den suger seg fast til penis. Derfor er det lurt å ha en litt vannbasert glidemiddel på penis før man tar den på. Hvordan den føles å bruke for meg og dama: Jeg syns det er deilig å bruke og får orgasme selv om jeg har den på. Holder litt lengre enn normalt, noe jeg egentlig bare syns er positivt hvis man skal hode på en stund. Dama liker det også og liker variasjon det gir. Jeg har litt over snittet stor, så bruker en hylse som gjør den 2-3 cm lengre og ganske mye tykkere sånn at hun fylles bedre opp. Hun har begynt å få vaginale orgasmer etter vi brukte det, så for oss er det vinn/vinn😊 Anonymkode: 93611...677 Glemte å si at jeg kjenner bevegelsene godt og det føles deilig og varmt spessielt når den har tatt opp kroppstemperaturen hennes. Man kan varme den opp i varmt vann først så er den god og varm med en gang. Håper det gav noen svar😊 Anonymkode: 93611...677 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #5 Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er kvinne og ingen erfaring med penishylse. Lurer på hvordan det kjennes ut for mannen? Blir man stimulert som om å være i en trang vagina? Får man orgasme og utløsning inni den hylsen? Liker du å bruke den? Fått noe tilbakemelding fra kvinnen du har brukt den sammen med? Anonymkode: 165d7...a2c Er ikke penisen hans lang og tykk nok for deg? Anonymkode: c9080...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #6 Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke penisen hans lang og tykk nok for deg? Anonymkode: c9080...3bf Jeg har inntrykk av at han selv ikke er helt fornøyd med størrelsen. Da er det greit å innhente erfaringer fra andre om dette produktet. Han er den minste jeg har vært med, men den første jeg får vaginal orgasme med. Anonymkode: 165d7...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #7 Skrevet 20. november 2024 Hvor mye mannen føler kommer an på hvor tjukk sleeven er. Er den ganske tjukk, føler man ikke så mye. Men det visuelle ved å se en stor pikk gli inn og ut, i tillegg til lydene hun lager, kan være nok til at mannen kommer inni sleeven. For min del er det sjelden jeg kommer med sleeve på. Men da tar vi siste runde uten sleeve etter at hun har kommet. Anonymkode: 83669...746 2
Sphere Skrevet 20. november 2024 #8 Skrevet 20. november 2024 Siden jeg er liten og tenner på størrelser og slik, har jeg forsøkt noen ganger, med forskjellige størrelser og typer. Det blir derimot alltid raskt tatt av igjen, da både jeg og forskjellige partnere har foretrukket uten. Men sikkert utrolig flott for de det fungerer for.
911 Skrevet 20. november 2024 #9 Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han er den minste jeg har vært med, men den første jeg får vaginal orgasme med. Anonymkode: 165d7...a2c Håper du kommuniserer dette til han, så kanskje han revurderer ønsket om penishylse (om det er han som har dette ønsket og ikke TS). Tror de fleste damer foretrekker ekte varer så lenge den er innenfor "normalen". Ellers kunne hun bare kjøpt seg en dildo.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #10 Skrevet 20. november 2024 911 skrev (1 time siden): Håper du kommuniserer dette til han, så kanskje han revurderer ønsket om penishylse (om det er han som har dette ønsket og ikke TS). Tror de fleste damer foretrekker ekte varer så lenge den er innenfor "normalen". Ellers kunne hun bare kjøpt seg en dildo. Absolutt kommunisert 🤩 Elsker han, kuken og sexen 🥰 Anonymkode: 165d7...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #11 Skrevet 20. november 2024 Bruker penis sleeve til tider, både vaginal og anal. Er deilig for meg også Anonymkode: 68ad6...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå