AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #1 Del Skrevet 20. november 2024 Er det mange som tenker slik? At mens msn har fortsatt kroppen og muligheten er det viktig å legge inn så mange spennende seksuelle erfaringer som mulig? Plutselig har man ikke dette lenger og kan ikke lenger nyte av det man kan nå? Redd for å angre på ting én ikke har opplevd? Anonymkode: 1f4b6...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #2 Del Skrevet 20. november 2024 Nei, egentleg ikkje. Kroppen kan nyte heile livet! Eg prøver å fokusere på sjela og å styrke den. Du då? Anonymkode: 7e624...c93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. november 2024 #3 Del Skrevet 20. november 2024 Jeg nyter kroppen min jeg. Har ikke tenkt å dele den med andre enn mannen jeg ønsker å ha resten av livet. Det er mye man kan utforske sammen som par. Syns det er fint jeg. Intimt og fint 💕. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #4 Del Skrevet 20. november 2024 Irak skrev (Akkurat nå): Jeg nyter kroppen min jeg. Har ikke tenkt å dele den med andre enn mannen jeg ønsker å ha resten av livet. Det er mye man kan utforske sammen som par. Syns det er fint jeg. Intimt og fint 💕. Og hvis du aldri får muligheten? Anonymkode: 1f4b6...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. november 2024 #5 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Og hvis du aldri får muligheten? Anonymkode: 1f4b6...f25 Da er det ikke meningen tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #6 Del Skrevet 20. november 2024 Såvidt jeg vet har vi bare ett liv, så ja, jeg vil gjerne ha med meg så mange erfaringer som mulig.. Anonymkode: 4ff7f...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #7 Del Skrevet 20. november 2024 Nei, ulike seksuelle erfaringer er jeg ikke veldig opptatt av for å være ærlig. Jeg er mer opptatt av andre type erfaringer, som å reise, lære mange ulike ting som å klatre, dykke etc, utfordre meg selv mest mulig og sånt. Anonymkode: 9ff28...e5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #8 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det mange som tenker slik? At mens msn har fortsatt kroppen og muligheten er det viktig å legge inn så mange spennende seksuelle erfaringer som mulig? Plutselig har man ikke dette lenger og kan ikke lenger nyte av det man kan nå? Redd for å angre på ting én ikke har opplevd? Anonymkode: 1f4b6...f25 Tenker ikke sånn personlig nei. Ikke mer en jeg tenker om andre ting. Jeg spiser feks ikke pinnekjøtt mer en et par ganger i året, selvom det er det beste jeg vet. Jeg kjører Berg og dalbane 1 gang i året selvom jeg syntes det er rasende morro. Er ikke opptatt av å ha mye sex selvom jeg syntes sex er godt. Anonymkode: 89da1...aa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #9 Del Skrevet 20. november 2024 Jeg har ikke gitt opp å oppleve spennende ting, og takket være ny partner, så har jeg fått prøvd noen av de tingene som står på lista M55 Anonymkode: 4e84f...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #10 Del Skrevet 20. november 2024 Det er ikke spesielt viktig for meg, nei. Andre har sikkert andre prioriteringer. Anonymkode: c311d...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. november 2024 #11 Del Skrevet 20. november 2024 Jeg er opptatt av å gjøre og oppleve - eller ikke - det som til enhver tid kjennes riktig for meg. Hvis jeg ikke har lyst til å gjøre noe nå, vil jeg heller ikke angre på det siden - jeg hadde jo faktisk ikke lyst. Min egen integritet er mye viktigere enn å gjøre mest mulig for å ha gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå