Gå til innhold

Syns du det er viktig å bruke kroppen til så mange gode og spennende erfaringer mens man har den?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mange som tenker slik?  At mens msn har fortsatt kroppen og muligheten er det viktig å legge inn så mange spennende seksuelle erfaringer som mulig? 

Plutselig har man ikke dette lenger og kan ikke lenger nyte av det man kan nå? 

Redd for å angre på ting én ikke har opplevd? 

Anonymkode: 1f4b6...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, egentleg ikkje. Kroppen kan nyte heile livet!

Eg prøver å fokusere på sjela og å styrke den. :) Du då? 

Anonymkode: 7e624...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter kroppen min jeg. Har ikke tenkt å dele den med andre enn mannen jeg ønsker å ha resten av livet. Det er mye man kan utforske sammen som par. Syns det er fint jeg. Intimt og fint 💕

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (Akkurat nå):

Jeg nyter kroppen min jeg. Har ikke tenkt å dele den med andre enn mannen jeg ønsker å ha resten av livet. Det er mye man kan utforske sammen som par. Syns det er fint jeg. Intimt og fint 💕

Og hvis du aldri får muligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Og hvis du aldri får muligheten?

Da er det ikke meningen tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet har vi bare ett liv, så ja, jeg vil gjerne ha med meg så mange erfaringer som mulig.. 

Anonymkode: 4ff7f...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ulike seksuelle erfaringer er jeg ikke veldig opptatt av for å være ærlig. Jeg er mer opptatt av andre type erfaringer, som å reise, lære mange ulike ting som å klatre, dykke etc, utfordre meg selv mest mulig og sånt.

Anonymkode: 9ff28...e5e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det mange som tenker slik?  At mens msn har fortsatt kroppen og muligheten er det viktig å legge inn så mange spennende seksuelle erfaringer som mulig? 

Plutselig har man ikke dette lenger og kan ikke lenger nyte av det man kan nå? 

Redd for å angre på ting én ikke har opplevd? 

Tenker ikke sånn personlig nei.

Ikke mer en jeg tenker om andre ting. Jeg spiser feks ikke pinnekjøtt mer en et par ganger i året, selvom det er det beste jeg vet. Jeg kjører Berg og dalbane 1 gang i året selvom jeg syntes det er rasende morro.

Er ikke opptatt av å ha mye sex selvom jeg syntes sex er godt. 

Anonymkode: 89da1...aa5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gitt opp å oppleve spennende ting, og takket være ny partner, så har jeg fått prøvd noen av de tingene som står på lista M55

Anonymkode: 4e84f...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke spesielt viktig for meg, nei. Andre har sikkert andre prioriteringer. 

Anonymkode: c311d...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er opptatt av å gjøre og oppleve - eller ikke - det som til enhver tid kjennes riktig for meg. Hvis jeg ikke har lyst til å gjøre noe nå, vil jeg heller ikke angre på det siden - jeg hadde jo faktisk ikke lyst. Min egen integritet er mye viktigere enn å gjøre mest mulig for å ha gjort det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...