Gå til innhold

Hadde en vanlig mann hatt sjans på henne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Superfine og populære dame som Pernille. Hvis jeg var litt lubben, ikke muskuløs, men fysisk aktiv med fjellturer, skjegg og jobbet i IKT sektoren med en moderat lønn. Har gode verdier som å være trofast og behandle kvinner likestilt som menn, hadde jeg fått muligheten å bli kjent med henne? 

Anonymkode: 0e32d...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må du spørre henne om. Men siden du spør her, så tipper jeg nei. Ikke på grunn av beskrivelsen av deg selv, men du virker veldig usikker siden du er på kg og jeg ser ikke for meg at du tørr snakke med henne.

Anonymkode: cf583...046

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange norske kvinner som ser tilsvarende ut som henne tidlig i 20 årene. 99% blir sammen med vanlige norske menn ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Superfine og populære dame som Pernille. Hvis jeg var litt lubben, ikke muskuløs, men fysisk aktiv med fjellturer, skjegg og jobbet i IKT sektoren med en moderat lønn. Har gode verdier som å være trofast og behandle kvinner likestilt som menn, hadde jeg fått muligheten å bli kjent med henne? 

Anonymkode: 0e32d...f92

Klart det. Hun er ganske alminnelig selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, det er ikke noe sammenheng mellom hvorvidt man er pen eller ikke og om man havner i et fast forhold. Både pene og mindre pene mennesker finner seg partere. 

Anonymkode: 32649...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å trekke frem disse gode verdiene du prater om er jo noget spesielt, for det er jo det absolutt minste man forventer.

Anonymkode: 33913...214

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du ikke Pernille selv? Ingen på Kvinneguiden vet vel svaret på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...