AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei, Vi bor på et klassisk gammeldags småbruk, og jeg skulle gjerne funnet noen pene lykter/lanterner til å ha på trappen. Jeg har søkt mye på nettet, men synes mange av dem er veldig moderne av seg. Hvilke lanterner har du? Anonymkode: 25b35...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 7 minutter siden #2 Del Skrevet 7 minutter siden Det viktigste er at de ikke er små. Prøv å finne så høye lanterner som mulig. Jeg kjøpte våre på Kid, men det er mange år siden. De var opprinnelig stålfarget, men jeg har spraymalt dem med sort bengalac. Synes det kler vårt hvite, og ikke moderne, hus best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet akkurat nå #3 Del Skrevet akkurat nå Det er jo flere viktige spørsmål her: er trappen under tak eller må lanternene tåle regn og snø? Er du komfortabel med at de lyses opp av stearinlys eller snakker du om led-lanterner? Hvor mye vind har du på trappa, sånn på det jevne? Kan det være lette lanterner, eller må de være tunge/kunne barduneres for at de ikke skal havne hos naboen en helt vanlig tirsdag? Anonymkode: 5b2f3...c5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå